Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sven Köhler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Så slipper vi for den løn. Groft overvurderet. Tung og langsom, svag teknisk. Forfærdeligt moral.

    Han er tilbage i de lavere rækker om kort tid.
    Enig! Et fejlkøb af dimensioner, vanvittigt beløb vi gav for den middelmådige spiller. Og Selvfølgelig endte denne ligegyldige spiller ikke i en Bundesliga klub.
    Last edited by SU1978; 12-06-2024, 07:27.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Godt der ikke blev problemer med lægetjek eller andet, så han ikke blev ved med, at blive hængende i OB.

    Godt nok vildt, at spekulere i sådan en klausul, så længe det var muligt at redde sig. Nå videre.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Hvad er det klubben erskyldig i? Koehler gik ja til SK allerede i slutning af april fordi han ville ikke spille mere for os pga bihulebetændelse og mental press pga kontraktsiuationen blev offentligt. I forhold til fødrstnævnte vil gerne huske at vi havde en ung angriber i truppen som spillede de sidste tre kampe med to brækkede ribben og gav virkelig alt. I hensigt af sidstnævnte kan ikke forestille at infornationerne gik fra OBs side i offentligheden, de havde vel absolut ingen interesse for mere uro i truppen i den situation vi stod. I bagklogheds klare lys var det selvfølgelig en stor fejl af klubben ikke at sælge ham i vinteren men det var ja klubbens gode ret hvis tilbuddet var for lavt. Og man havde vel bygget på en anden mentalitet af Koehler som blev hentet som central spiller for ombygningen af holdet. Aldrig var mere skuffet om en spiller i OB.
    Enig.
    Det eneste man kan sige klubben er skyldig i er er det er torskedumt at lave en kontrakt med en klausul om at spilleren kan skride transferfrit ved nedrykning. Nedrykning har været en overhængende mulighed de sidste 2 sæsoner.
    Sven K. virkede til at starte ned, som en god signing, men viste sig at være en kæmpe narhat, som ikke er værdig til at trække den stribede trøje over hovedet.

    Farvel og nejtak.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg vil da håbe at klubben har klasse nok til at sende en skrivelse ud i løbet af i dag.
    Det kan sagtens være at der har været lidt ballade, men her skal klubben nok også anerkende de ikke er helt uskyldige.
    Hvad er det klubben erskyldig i? Koehler gik ja til SK allerede i slutning af april fordi han ville ikke spille mere for os pga bihulebetændelse og mental press pga kontraktsiuationen blev offentligt. I forhold til fødrstnævnte vil gerne huske at vi havde en ung angriber i truppen som spillede de sidste tre kampe med to brækkede ribben og gav virkelig alt. I hensigt af sidstnævnte kan ikke forestille at infornationerne gik fra OBs side i offentligheden, de havde vel absolut ingen interesse for mere uro i truppen i den situation vi stod. I bagklogheds klare lys var det selvfølgelig en stor fejl af klubben ikke at sælge ham i vinteren men det var ja klubbens gode ret hvis tilbuddet var for lavt. Og man havde vel bygget på en anden mentalitet af Koehler som blev hentet som central spiller for ombygningen af holdet. Aldrig var mere skuffet om en spiller i OB.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
    https://bold.dk/fodbold/klubber/eint...undesliga-klub

    Når larmende tavshed siger mere end 1000 ord - ikke ét ord på ob.dk - ikke et tak for tiden eller held og lykke.

    jeg finder det passende og håber, at klubben lader mindet om Köhler dø asap.
    Jeg vil da håbe at klubben har klasse nok til at sende en skrivelse ud i løbet af i dag.
    Det kan sagtens være at der har været lidt ballade, men her skal klubben nok også anerkende de ikke er helt uskyldige.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Så slipper vi for den løn. Groft overvurderet. Tung og langsom, svag teknisk. Forfærdeligt moral.

    Han er tilbage i de lavere rækker om kort tid.
    Tung og langsom var han men jeg mener at have læst eller hørt et sted at han lå højt på parametre som nærkampstyrke, hovedstødsdueller o.lign. Moralen er vel tvivlsom, men at han har en klausul i sin kontrakt kan man vel ikke klandre ham for at bruge. Misforstå mig ikke, jeg er også træt af ham og har ved flere lejligheder tænkt at ofte manglede "det sidste" i at blive en stjerne i SL. Han er fortid nu så lad os komme videre og tænke på ham som en del af BWs katastrofale arbejde.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
    https://bold.dk/fodbold/klubber/eint...undesliga-klub

    Når larmende tavshed siger mere end 1000 ord - ikke ét ord på ob.dk - ikke et tak for tiden eller held og lykke.

    jeg finder det passende og håber, at klubben lader mindet om Köhler dø asap.
    Så slipper vi for den løn. Groft overvurderet. Tung og langsom, svag teknisk. Forfærdeligt moral.

    Han er tilbage i de lavere rækker om kort tid.

    Leave a comment:


  • Christian89
    replied
    https://bold.dk/fodbold/klubber/eint...undesliga-klub

    Når larmende tavshed siger mere end 1000 ord - ikke ét ord på ob.dk - ikke et tak for tiden eller held og lykke.

    jeg finder det passende og håber, at klubben lader mindet om Köhler dø asap.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Kan man bestå llgetjek ned bihulebetændelse?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...bare-laegetjek

    Leave a comment:


  • kentini
    replied
    Prøv st hør hér: Luk rø…Sven. Smut, bare smut

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Han har en meget god forklaring i SportFyn i dag, Udover knæoperationen og tilbagevendende knæsmerter led han længe af bihulebetændelse der tog hans kræfter. Han taler pænt om samarbejdet med Søren Krogh og at de var enige om beslutningen. Men den skide svensker: "Klubben tillod mig desværre aldrig at sende en udtalelse eller at forklare mig til holdet, så derfor blev der desværre spekuleret meget, slutter tyskeren"

    Undskyld, Sven. Og held og lykke fremover.
    Sven bekræfter ja faktisk de rygter at han gik til Krogh og sagde han ville ikke mere spille for klubben: "Herefter var presset fra kroppen og omgivelserne så stort, at Sven Köhler sagde til cheftræner Søren Krogh, at klubben burde satse på nogle af de unge spillere, som kunne give sig 100 procent." (fra B.T. artikel) Og det var i slutning af april så der var stadig seks runder at spille, mereerget tidligt at afslutte sæsonen pga sygdom....
    Han henvendte sig til BW om at afslutte samarbejdet også i den tid: "Med et par uger tilbage af sæsonen ønskede tyskeren at diskutere sin kontrakt med OB." og "Jeg ville finde en løsning, så OB stadig kunne få penge for mig, hvis vi rykkede ned. 'Lad os finde en afslutning på samarbejdet, som er fair for alle'. Men Björn Wesström ønskede ikke at tale med min agent om det.« ( begge citater også fra B.T.)
    Det hentyder vel ret klar at han bare ville væk, ligegyldig om vi rykkede ned eller ikke. Og dertid var vi ja endnu ikke under stregen og han kunne ikke være sikker at han kunne gå kvit og frit eller vsr afhængigt af OB og om de villle sælge ham. Det kan vel god ligge bag ønsket om en samtale om kontrakten.
    Det ville være meget interessant at vide hvordan kontraktaftalerne om den klausul at han kunne gå kvit ig frit kom i øffenligheden. Kan ikke se den mindste interesse fra OB at lancere det. Tværtimod, for OB skabte det kun uro i en svær situation som vi kunne ikke bruge til noget. For Koehler/agenten kunne det hjælpe at presse OB hvis Koehler havde allerede besluttet sig at forlade klubben selvom vi ville overleve i Superligaen Det ville vel lægge noget press på BW Koehler ville ja henvende sig til om at afslutte samarbejdet.
    Tror Koehler havde allerede en mere interessant kontrakt i udsigt end den han havde i OB og gjorde alt om at komme ud af kontrakten. Vores nedrykning blev hans gylden mulighed.
    For mig er han ikke mere end en stor skuffelse. Så ingen undskyldning herfra.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

    Jeg tror heller ikke på det.
    Jeg tror at Sven Köhler er blevet overrasket over, hvor stærke følelser fans kan have. Han har bare set OB som et arbejde og et springbræt til et nyt eventyr, hvilket er helt okay. Måden at gå efter en nedrykning for at gå gratis er ikke okay, og det har han været 100% bevidst om, særligt efter at OB i vinters afviste en drøm for ham.
    I overraskelsen over at se, hvor dedikerede fans der er (omend at der er at gå over stregen at blive kaldt nazi), har han måtte opfinde en undskyldning, for at sætte sig selv i bedre lys.
    Han så en mulighed for at kommer til en bedre klub gratis og tog den chance. Det er jeg slet ikke i tvivl om!
    Jeg er med på at hans udlægning nok giver flere jobmuligheder, men det kan måske være en kombination. Jeg mener, hvis han slider med sygdom så skal han jo yde ekstra og det kan det have knebet med

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Den historie med OB ikke ville fortælle om at han var syg og derfor ikke kunne spille, nægter jeg at tro på, selvføglelig ville de gøre det, ligesom de har gjort masser af andre gange hvor andre spillere har haft problemer med helbredet. Det havde givet ro at sige “han er syg og kan ikke spille”, så det ville have været oplagt at gøre det.

    Tror mere det bunder i at han måske har indset at den måde at agere på som han har gjort, ikke stiller ham i et godt lys i en ny klub, og derfor skulle der være en bedre forklaring end “jeg gider ikke spille”.

    Hvis man har været til et par træninger i den periode, tror jeg ikke man er i tvivl om hvad det skete, udfra de snakke der gik i krogene. Han kunne ikke se sig selv yde 100 % for en klub han ikke ville være i mere. Fair og godt han sagde det, så SK ikke brugte ham, men utrolig dårlig attitude i pro fodbold.
    Jeg tror heller ikke på det.
    Jeg tror at Sven Köhler er blevet overrasket over, hvor stærke følelser fans kan have. Han har bare set OB som et arbejde og et springbræt til et nyt eventyr, hvilket er helt okay. Måden at gå efter en nedrykning for at gå gratis er ikke okay, og det har han været 100% bevidst om, særligt efter at OB i vinters afviste en drøm for ham.
    I overraskelsen over at se, hvor dedikerede fans der er (omend at der er at gå over stregen at blive kaldt nazi), har han måtte opfinde en undskyldning, for at sætte sig selv i bedre lys.
    Han så en mulighed for at kommer til en bedre klub gratis og tog den chance. Det er jeg slet ikke i tvivl om!

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Den historie med OB ikke ville fortælle om at han var syg og derfor ikke kunne spille, nægter jeg at tro på, selvføglelig ville de gøre det, ligesom de har gjort masser af andre gange hvor andre spillere har haft problemer med helbredet. Det havde givet ro at sige “han er syg og kan ikke spille”, så det ville have været oplagt at gøre det.

    Tror mere det bunder i at han måske har indset at den måde at agere på som han har gjort, ikke stiller ham i et godt lys i en ny klub, og derfor skulle der være en bedre forklaring end “jeg gider ikke spille”.

    Hvis man har været til et par træninger i den periode, tror jeg ikke man er i tvivl om hvad det skete, udfra de snakke der gik i krogene. Han kunne ikke se sig selv yde 100 % for en klub han ikke ville være i mere. Fair og godt han sagde det, så SK ikke brugte ham, men utrolig dårlig attitude i pro fodbold.

    Leave a comment:

Working...
X