Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sven Köhler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvis man forlænger med Slots bliver det først efter 1/1-2024 hvor han fylder 18 og kan lave en lang kontrakt over 3 år. Men det er klart at han sagtens kan blive solgt inden. Jeg vil ikke bliver overrasket hvis der kommer bud i 25-30 mill klassen allerede her i løbet af sommeren. Men om det er nok for OB tvivler jeg på
    Ja okay, jeg havde ikke helt styr på hans fødselsdag. Jeg synes godt det kan være lidt bekymrende at skulle forhandle kontrakt med så åbenlyst et talent med kun halvanet år tilbage af kontrakten og i løbet af et trasnfervindue, hvor der sagtens kan være rygter om nogle rigtig store adresser, hvis han fortsætter stilen i løbet af efteråret. Selv en forlængelse med et enkelt år inden da ville i mine øjne gøre en verden til forskel. Men jeg kan også sagtens se idéen i, at gå all-in på en længere kontrakt.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hvis man forlænger med Slots bliver det først efter 1/1-2024 hvor han fylder 18 og kan lave en lang kontrakt over 3 år. Men det er klart at han sagtens kan blive solgt inden. Jeg vil ikke bliver overrasket hvis der kommer bud i 25-30 mill klassen allerede her i løbet af sommeren. Men om det er nok for OB tvivler jeg på

      hvorfor ikke bare skrive en 3 årig med ham nu? Man kan jo altid forlænge den til januar hvis det skal være - og der er vel alligevel ikke mange der tror på han er i OB om 3 år?

      Håber vi i det mindste for ham at se en hel sæson, måske 2 mere tør jeg ikke håbe på

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Ja okay, jeg havde ikke helt styr på hans fødselsdag. Jeg synes godt det kan være lidt bekymrende at skulle forhandle kontrakt med så åbenlyst et talent med kun halvanet år tilbage af kontrakten og i løbet af et trasnfervindue, hvor der sagtens kan være rygter om nogle rigtig store adresser, hvis han fortsætter stilen i løbet af efteråret. Selv en forlængelse med et enkelt år inden da ville i mine øjne gøre en verden til forskel. Men jeg kan også sagtens se idéen i, at gå all-in på en længere kontrakt.
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg


        hvorfor ikke bare skrive en 3 årig med ham nu? Man kan jo altid forlænge den til januar hvis det skal være - og der er vel alligevel ikke mange der tror på han er i OB om 3 år?

        Håber vi i det mindste for ham at se en hel sæson, måske 2 mere tør jeg ikke håbe på
        Jeg ved selvfølgelig heller ikke hvad der sker bag dørene. Men jeg tror ikke man er nervøs omkring Slotsager. Mit gæt er at aftalen allerede er på plads. Og hver gang man forlænger en kontrakt har det nogle udgifter. Både i sign on, agent og lønforhøjelse. Så hvis begge parter stoler 110% på hinanden er der jo ingen problemer.
        Aftaler bliver ofte lavet måneder i forvejen. Bare ikke annonceret. Det tror jeg allerede er gældende her. Både for Slots og Markus Jensen

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



          Jeg ved selvfølgelig heller ikke hvad der sker bag dørene. Men jeg tror ikke man er nervøs omkring Slotsager. Mit gæt er at aftalen allerede er på plads. Og hver gang man forlænger en kontrakt har det nogle udgifter. Både i sign on, agent og lønforhøjelse. Så hvis begge parter stoler 110% på hinanden er der jo ingen problemer.
          Aftaler bliver ofte lavet måneder i forvejen. Bare ikke annonceret. Det tror jeg allerede er gældende her. Både for Slots og Markus Jensen
          Forhåbentlig har du ret. Det ville være rigtig fint!

          Comment


            #35
            Lidt om Sven. Super god artikel

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...med-leroy-sane

            Comment


              #36
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ScAFFfr288cJ9Y

              Comment


                #37
                SF/FS snak med Sven om skiftet til OB og Danmark .. jeg bliver i godt humør af at læse om ham

                https://fyens.dk/sport/ob-s-nye-tysk...bAk9Tu7rlCCIIE
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  SF/FS snak med Sven om skiftet til OB og Danmark .. jeg bliver i godt humør af at læse om ham

                  https://fyens.dk/sport/ob-s-nye-tysk...bAk9Tu7rlCCIIE
                  Så er du nok en af de eneste når det er en +artikel

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Så er du nok en af de eneste når det er en +artikel
                    Øv .. det beklager jeg at jeg har overset. Han beskrives som en gennemført proff. der gerne hanker op i medspillerne hvis de ikke er helt klar i træning og i kamp. Han er glad for at være i Odense og nyder at være i en ny kultur og forbedre sog menneskeligt og sprogligt
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      Pyhhh. Lyder til “kun” at blive 6-8 ugers pause

                      https://fyens.dk/ob/sven-kohler-kan-...te-ugers-pause

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Pyhhh. Lyder til “kun” at blive 6-8 ugers pause

                        https://fyens.dk/ob/sven-kohler-kan-...te-ugers-pause
                        Ja, der kan vel betegnes som "gode nyheder", frygtede i hvert fald at det ville blive langt værre.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Pyhhh. Lyder til “kun” at blive 6-8 ugers pause

                          https://fyens.dk/ob/sven-kohler-kan-...te-ugers-pause
                          det er stadig størstedelen af efteråret...og så vil der være hvad...omkring 7 runder tilbage af grundspillet. Men selvf vigtigt at vi kan have ham til nedrykningsspillet i foråret

                          Comment


                            #43
                            Man kan frygte for hvad hans fravær under træningen kommer til at betyde.

                            Comment


                              #44
                              Tror i Bjørn sidder og scouter transfermarkt for kontraktfrie midtbane spillere? Eller må vi klare os med Mustafic, ejdum og måske grubbe som afløsere?

                              edit: ham her lyder da spændende Jean-Philippe Gbamin...27 år, men ikke vildt meget han har spillet de sidste par sæsoner - det må da lige være noget for ham med et smut til fyn.
                              Last edited by mhbp; 07-09-2023, 22:18.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Tror i Bjørn sidder og scouter transfermarkt for kontraktfrie midtbane spillere? Eller må vi klare os med Mustafic, ejdum og måske grubbe som afløsere?

                                edit: ham her lyder da spændende Jean-Philippe Gbamin...27 år, men ikke vildt meget han har spillet de sidste par sæsoner - det må da lige være noget for ham med et smut til fyn.
                                Det tror ikke. Hvor findes en transferfri spiller som ee i kampform og kan gå ind med det samme? Det hjælper ja ikke at hente som skal bringes i kampform først.
                                Og vi har ha besluttet os at spare - og at truppen er god nok sammenstillet for Top6, så erstatninger for skadede spiller har vi ja rigeligt...
                                Er bare glad hvis det kun bliver de 6-8 uger og Sven er ikke ud endnu længere.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X