"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Altså inde på Osnabrücks Facebook side virker fansne i hvert fald kede af at miste ham, og lidt uforstående overfor hans valg, da de umiddelbart ikke ser det som et skridt op for ham
Vi brokker os over at Minteh kun fik en kort kontrakt og Mucolli en for lang... vi er godt nok svære at stille tilfredse, Selv om vi ikke kender betingelserne klubben/spillerne stiller.
Umiddelbart finder jeg en 3 års kontrakt til Sven meget fin
Vi brokker os over at Minteh kun fik en kort kontrakt og Mucolli en for lang... vi er godt nok svære at stille tilfredse, Selv om vi ikke kender betingelserne klubben/spillerne stiller.
Umiddelbart finder jeg en 3 års kontrakt til Sven meget fin
Det er fordi folk vil have vi ikke skal lave en udskiftning igen om 3 år…
Dejligt med en transfer. Var bange for at når han nu havde kontrakt dernede at det blev en leje-sven vi hentede….
Men vi havde heldigvis lidt på kistebunden og brugte lidt prnge
Supportere fra Osnabrück siger 750k Euro. Hvis det passer så er der alligevel lagt lidt for ham.
I Transfermarkt-tråden på den tyske udgave gættes der også på et sted mellem ½-1 mio Euro. Det lyder plausibelt, eftersom HSV var efter ham og sikkert flere andre. Hvis en klub som OB skal møve sig foran i den kø, så koster det kroner. Sikkert også lønkroner. Jeg tror man har prioriteret at lægge pengene for at få den rigtige type og tidligt i vinduet.
Comment