Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
    Er der nogen, der ved, om Christian Vestergaard er skadet, eller om han bare slet ikke kan spille sig i truppen i Kolding? Som jeg ser det, har han slet ikke været i truppen i denne sæson.
    Jeg spurgte om det samme herinde for nyligt, og fik at vide han var skadet. Men jeg kender ikke til hvor alvorligt det er

    Comment


      Han har godt nok været hårdt ramt af skader Vestergaard.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg

        Jeg spurgte om det samme herinde for nyligt, og fik at vide han var skadet. Men jeg kender ikke til hvor alvorligt det er
        Jeg kan se, at han starter inde i dag. Så han må være klar igen.

        Comment


          William Martin forlænger med 3 år

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/willia...r-ny-kontrakt/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            William Martin forlænger med 3 år

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/willia...r-ny-kontrakt/
            Jeg er rigtig glad for den forlængelse der. Han er en spændende spiller ham der, han er ud fra hvad man lige har set i stand til at være kampafgørende kan han blive det på superliganiveau så er han interessant.

            Rigtig god forlængelse.

            Comment


              Så er det imorgen der udtages u21 landshold, kunne der ligge en lille Slotsager overraskelse? Kunne altså være fint nok.
              ​​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Så er det imorgen der udtages u21 landshold, kunne der ligge en lille Slotsager overraskelse? Kunne altså være fint nok.
                ​​​​​​
                Både Markus Jensen og Tobias Slotsager er udtaget til U19 landsholdet, som skal spille en miniturnering i Herning. Slotsager er en ud af to fra årgang 2006 på holdet. Så medmindre der sker en ændring, skal Slotsager ikke med U21 i denne omgang.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                  Både Markus Jensen og Tobias Slotsager er udtaget til U19 landsholdet, som skal spille en miniturnering i Herning. Slotsager er en ud af to fra årgang 2006 på holdet. Så medmindre der sker en ændring, skal Slotsager ikke med U21 i denne omgang.
                  Ahh fair nok. Det er også flot at ære med u19
                  ​​​​​

                  Comment


                    Adelgaard med U21 som den eneste i denne omgang. Tillykke til Aske.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Adelgaard med U21 som den eneste i denne omgang. Tillykke til Aske.
                      Et mirakel i sig selv med den downperiode han har haft

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Et mirakel i sig selv med den downperiode han har haft
                        Ja, nu må vi se om ikke han snart er på vej tilbage.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Et mirakel i sig selv med den downperiode han har haft
                          Et par dårlige kampe ændrer jo ikke på spillerens potentiale, og det er vel først og fremmest det, et u-landshold skal bygges op omkring.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Et par dårlige kampe ændrer jo ikke på spillerens potentiale, og det er vel først og fremmest det, et u-landshold skal bygges op omkring.
                            Du siger et par… Det er vel tættere på et par gode kampe end et par dårlige kampe i den stribede trøje. Dette er ikke en AA bashing. Mere et fact tjek

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Du siger et par… Det er vel tættere på et par gode kampe end et par dårlige kampe i den stribede trøje. Dette er ikke en AA bashing. Mere et fact tjek
                              Det synes jeg er at stramme den. Men jo jo, det er da mere end et par dårlige kampe i slutningen af sidste og starten af denne sæson. Overordnet synes jeg nu hans første sæson var mere end godkendt og at potentialet er ganske tydeligt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Det synes jeg er at stramme den. Men jo jo, det er da mere end et par dårlige kampe i slutningen af sidste og starten af denne sæson. Overordnet synes jeg nu hans første sæson var mere end godkendt og at potentialet er ganske tydeligt.
                                Ved godt det er at stramme den. Men det var din påstand også. Så sandheden ligger nok et sted midt imellem

                                Comment

                                Working...
                                X