Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Dagens rundtur på Akademiet slutter selvfølgelig med direktøren for det hele, Tonny Hermansen, der runder sæsonen af i dette interview.

    Tonny Hermansen runder sæsonen af på Akademiet - OBstruktion
    Kan godt være at Bjørn er Bossen men Tonny er altså O.G af Ådalen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Vi har også snakket med Niklas Vinzentz om U17-sæsonen.

      Niklas Vinzentz fortæller om U17-sæsonen - OBstruktion
      Ooooooookay….

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/niklas...-stopper-i-ob/

      Den havde man ikke lige set komme

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ooooooookay….

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/niklas...-stopper-i-ob/

        Den havde man ikke lige set komme
        Øv men pøj pøj i det sønderjyske til Niklas Vincentz. Kunne det mon være et job for Henrik Hansen (u17).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Øv men pøj pøj i det sønderjyske til Niklas Vincentz. Kunne det mon være et job for Henrik Hansen (u17).
          Det ville da være noget af et skridt ned af karrierestigen. Det har jeg umiddelbart svært ved at forestille mig.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Det ville da være noget af et skridt ned af karrierestigen. Det har jeg umiddelbart svært ved at forestille mig.
            Men så ville han da kunne hygge sammen med AMC, lød i podcasten fra sfå at de to hygger sig rigtigt godt sammen

            Comment


              Hvis HH ikke har et job så er det jo ikke et skridt ned. Så er han da inden for døren igen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Hvis HH ikke har et job så er det jo ikke et skridt ned. Så er han da inden for døren igen.
                Arbejde sig op igen ... sådan er det når man løber af pladsen
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Hvis HH ikke har et job så er det jo ikke et skridt ned. Så er han da inden for døren igen.
                  Tjo, men mon ikke han kan være aktuelt til et job som cheftræner i de fleste klubber i første division, hvis han har lidt is i maven? Eller som minimum som assistent i Superligaen eller rundt om i Skandinavien?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Hvis HH ikke har et job så er det jo ikke et skridt ned. Så er han da inden for døren igen.
                    Mon ikke han overtager ACH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Mon ikke han overtager ACH
                      De vil gerne have en træner der værdsætter en fysisk betonet spillestil, det taler måske lidt imod HH, men ellers ligger han da lige til højrebenet for dem.

                      Comment


                        Ja jo han kunne da godt være i spil til en trænerpst i 1 div, men dem er der bare ikke så mange af.

                        Og OB er trods alt HHs hjem.

                        Jeg kunne rent personligt godt tænke mig at man knyttede nogen til på akademi niveau som havde erfaring fra at træne på superliga niveau. HH kender jo både klubben, AMC og Alm og ved hvordan man går det på superliga niveau i OB. I min verden ville det værre en klasse signing.

                        Iøvrigt noget man bruger meget i de store talentudviklingslande, hvor man går meget op i hvem man har knyttet til talentarbejdet.



                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Arbejde sig op igen ... sådan er det når man løber af pladsen
                          Nå nej, det skal nu ikke ses som en straf til HH. Mere som en erkendelse af at der godt kan være lidt langt mellem cheftrænerjobsne i fo'bol'.

                          Comment


                            https://bold.dk/fodbold/nyheder/10-d...e-spillere-med

                            Slotsager på listen som nummer 83 ! Flot skulderklap til vores stjerne i svøb!

                            edit. Burde dog ligge højere når man ser nogle af de spillere der ligger over ham - men OB er nok ikke en helt sexet nok klub endnu.
                            Last edited by stonebear; 20-06-2023, 13:08.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                              https://bold.dk/fodbold/nyheder/10-d...e-spillere-med

                              Slotsager på listen som nummer 83 ! Flot skulderklap til vores stjerne i svøb!

                              edit. Burde dog ligge højere når man ser nogle af de spillere der ligger over ham - men OB er nok ikke en helt sexet nok klub endnu.
                              Helt håbløst, at Valdemar Lund er på dem liste. Det må udelukkende være på klub og alder. Ham ser jeg ikke det store lys i, men jeg syntes så også, at Jonas Wind var en nulbon.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Mm de smider Jelert derover og ham Viborg gutten på højre
                                Du fik ret, Aske starter på bænken: https://bold.dk/fodbold/klubber/danm...21-landsholdet

                                Comment

                                Working...
                                X