Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jo det ville være dejligt. Men vi skal stadig være bedre end sidste år for at en stolpe ind sæson er nok til at komme i Top 6 og ikke bare blive en prygelknabe.
    Vi manglede virkelig meget i denne sæson for at komme i nærheden af det sjove selskab.

    Jeg stoler også utroligt meget på Bjørn. Jeg tvivler bare på at vi er langt nok i processen til at det er nok

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jo det ville være dejligt. Men vi skal stadig være bedre end sidste år for at en stolpe ind sæson er nok til at komme i Top 6 og ikke bare blive en prygelknabe.
      Vi manglede virkelig meget i denne sæson for at komme i nærheden af det sjove selskab.

      Jeg stoler også utroligt meget på Bjørn. Jeg tvivler bare på at vi er langt nok i processen til at det er nok
      Så er vi to i hvert fald mere på den samme side: Jeg stoler også på Bjørn; vi er bare ikke nået langt nok til at tro på, at vi skulle stå så meget stærkere i top 6 ræset, end vi gjorde i starten af denne sæson. Et remains to be seen. Krydser fingre for, at vi rent faktisk ER nået et skridt frem, uden at konkurrenterne har taget 2.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Så er vi to i hvert fald mere på den samme side: Jeg stoler også på Bjørn; vi er bare ikke nået langt nok til at tro på, at vi skulle stå så meget stærkere i top 6 ræset, end vi gjorde i starten af denne sæson. Et remains to be seen. Krydser fingre for, at vi rent faktisk ER nået et skridt frem, uden at konkurrenterne har taget 2.

        MvH ChrisOB
        Præcis

        Men hvor er det dog bare dejligt at nå der til hvor man kan tillade sig at være skeptisk men positiv i stedet for altid at være skeptisk og negativ

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Præcis

          Men hvor er det dog bare dejligt at nå der til hvor man kan tillade sig at være skeptisk men positiv i stedet for altid at være skeptisk og negativ
          Mangler vi virkelig så meget for at komme i top 6?
          Hvis vi nu bare kan score tæt på 2 point i snit i mod de 5 nederste i ligaen i de 10 kampe så mangler vi kun ca. 10 point i de sidste 10 kampe for at få de 30 point som det har krævet de sidste to sæsoner for at komme i top 6.
          Jeg siger ikke det kommer til at ske eller noget, men siger bare at det kan ske.
          I denne sæson fik vi f.eks. 8 point imod top 6 holdene, havde vi så fået tættere på 20 point end de 13 vi fik imod bund 6 så er det faktisk ikke ret galt for at vi kun med et par sejre mere i mod top 6 havde været der.

          Men det kræver at vi ikke laver dumme fejl og at vi er klar til hver en kamp.
          Men lad os nu se hvordan truppen ser ud efter et transfer vindue.
          Er ret sikker på at BW ved at der mangler noget endnu inden vi er i mål.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Mangler vi virkelig så meget for at komme i top 6?
            Hvis vi nu bare kan score tæt på 2 point i snit i mod de 5 nederste i ligaen i de 10 kampe så mangler vi kun ca. 10 point i de sidste 10 kampe for at få de 30 point som det har krævet de sidste to sæsoner for at komme i top 6.
            Jeg siger ikke det kommer til at ske eller noget, men siger bare at det kan ske.
            I denne sæson fik vi f.eks. 8 point imod top 6 holdene, havde vi så fået tættere på 20 point end de 13 vi fik imod bund 6 så er det faktisk ikke ret galt for at vi kun med et par sejre mere i mod top 6 havde været der.

            Men det kræver at vi ikke laver dumme fejl og at vi er klar til hver en kamp.
            Men lad os nu se hvordan truppen ser ud efter et transfer vindue.
            Er ret sikker på at BW ved at der mangler noget endnu inden vi er i mål.
            Når man ser hvor langt vi var fra at komme i top 6 i sidste sæson, så kan du vel ikke bebrejde nogen i at tænke.. "Ahhh..."? Desuden så vil jeg stadig påstå, at det i det store hele kun var effektiviteten, der blev bedre i foråret; og det endda mod mindre effektive modstandere end dem, der havnede i top 6. Jeg synes ikke præstationerne var særligt stabile. Det vil alt andet lige få de fleste; med vores trackrecord in mente til at mene, at det kræver mere end ét transfervindue, før vi reelt er konkurrencedygtige i forhold til top 6. Imens skal du altså forberede dig på, at vi atter ryger ind under kategorien "Gode, men ikke gode nok". Netop fordi der er en sandsynlighed for, at de nuværende spillere ikke smider de fejl fra sig på halvanden måned. Det er sådan det er med ustabile spillere: Den ene dag ligner de nogen, der kan brænde ligaen af, den næste laver de hjernedøde fejl, såsom at tabe nemme bolde og spille bolde på tværs af eget forsvar til modstanderne. Jeg tror stadig, at du argumenterer mere ud fra, hvad du håber, end hvad der er reelt. Men håber jeg tager grueligt fejl.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              U17 taber 2-3 i Silkeborg og melder sig ud af guldstriden desværre. Hansborg scorer en pind igen

              Comment


                Ivan Poulsen forlænger med 1 år

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ivan-p...9-cheftraener/

                Syntes det lyder lidt kort

                Comment


                  Helveg jr. på u15-landsholdet. Sammen med en håndfuld andre: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/seks-s...ldssamlingerne

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Helveg jr. på u15-landsholdet. Sammen med en håndfuld andre: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/seks-s...ldssamlingerne
                    Det er ikke et landshold, det er en træningssamling for lidt over 50 spillere ... de 50 bedste naturligvis :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Det er ikke et landshold, det er en træningssamling for lidt over 50 spillere ... de 50 bedste naturligvis :).
                      Er det ikke U15 future, der er det? Ifølge nyheden er 4 OB'ere udtaget til u15-landsholdet og 2 yderligere udtaget til U15 future. Hvis u15-landsholdet vitterligt er de 50 bedste, hvad er U15 future så?

                      Comment


                        Buuuummm! Ny U8-træner:
                        https://www.obfodbold.dk/klubben/nyh...ver-u8-traener
                        Fandme stærkt!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Er det ikke U15 future, der er det? Ifølge nyheden er 4 OB'ere udtaget til u15-landsholdet og 2 yderligere udtaget til U15 future. Hvis u15-landsholdet vitterligt er de 50 bedste, hvad er U15 future så?
                          Jeg læste lige op på det og det er, til den afsluttende samling (der er en del i løbet af året), 34 u15 + 34 u15-future.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Buuuummm! Ny U8-træner:
                            https://www.obfodbold.dk/klubben/nyh...ver-u8-traener
                            Fandme stærkt!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Buuuummm! Ny U8-træner:
                              https://www.obfodbold.dk/klubben/nyh...ver-u8-traener
                              Fandme stærkt!
                              #Ilovebjørn

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                                Når man ser hvor langt vi var fra at komme i top 6 i sidste sæson, så kan du vel ikke bebrejde nogen i at tænke.. "Ahhh..."? Desuden så vil jeg stadig påstå, at det i det store hele kun var effektiviteten, der blev bedre i foråret; og det endda mod mindre effektive modstandere end dem, der havnede i top 6. Jeg synes ikke præstationerne var særligt stabile. Det vil alt andet lige få de fleste; med vores trackrecord in mente til at mene, at det kræver mere end ét transfervindue, før vi reelt er konkurrencedygtige i forhold til top 6. Imens skal du altså forberede dig på, at vi atter ryger ind under kategorien "Gode, men ikke gode nok". Netop fordi der er en sandsynlighed for, at de nuværende spillere ikke smider de fejl fra sig på halvanden måned. Det er sådan det er med ustabile spillere: Den ene dag ligner de nogen, der kan brænde ligaen af, den næste laver de hjernedøde fejl, såsom at tabe nemme bolde og spille bolde på tværs af eget forsvar til modstanderne. Jeg tror stadig, at du argumenterer mere ud fra, hvad du håber, end hvad der er reelt. Men håber jeg tager grueligt fejl.

                                MvH ChrisOB
                                Som jeg skriver så giver jeg dig ret i at den trup vi har nu nok ikke kan komme i top 6, men det tror jeg faktisk også godt at BW kan se.

                                Om den så bliver god nok til at komme i top 6 ved jeg jo ikke, men jeg håber.
                                For jeg håber at BW er alt det han lyder til at være, ja faktisk gerne mere til.

                                Men i mine øjne mangler vi bare ikke så meget for at komme i top 6.

                                Comment

                                Working...
                                X