Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvordan kan man overhovedet skrive om rekord salg når det drejer sig om et dobbelt salg??
    Er det ikke at blande æbler og Franske Hotdogs sammen?
    Jo, men det giver et hint hvad beløbet er .. og det er jo et fint beløb hvis det er det niveau der er nævnt på 8-10 mill (eller mere) for to unge spillere. Uanset hvad så giver det et nyt og forhåbentlig bedre råderum til udviklingen af klubben som helhed

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvordan kan man overhovedet skrive om rekord salg når det drejer sig om et dobbelt salg??
      Er det ikke at blande æbler og Franske Hotdogs sammen?
      Der er i det hele taget så mange vagheder ift. hvad et "rekordsalg på akademiet" betyder, at det nærmest er ubrugeligt selv som rettesnor. Gælder tiden før det hed et akademi med? Gælder en spiller som Mathias Jørgensen, der havde fået et lille gennembrud på førsteholdet? Eller er det reelt Gustav Grubbe, der er er målestokken? Og ja, så er der hele dobbeltsalg-problematikken: Er det de to spillere til sammen, der er solgt for flere penge end, formentlig, Grubbe? Eller er salgsbeløbet på de to spillere mere end dobbelt så højt som beløbet for et enkeltsalg tidligere? Eller er en af spillerene (Tobias L formentlig) solgt for et højere beløb end den anden, og dermed den, hvis salg har slået rekorden?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Der er i det hele taget så mange vagheder ift. hvad et "rekordsalg på akademiet" betyder, at det nærmest er ubrugeligt selv som rettesnor. Gælder tiden før det hed et akademi med? Gælder en spiller som Mathias Jørgensen, der havde fået et lille gennembrud på førsteholdet? Eller er det reelt Gustav Grubbe, der er er målestokken? Og ja, så er der hele dobbeltsalg-problematikken: Er det de to spillere til sammen, der er solgt for flere penge end, formentlig, Grubbe? Eller er salgsbeløbet på de to spillere mere end dobbelt så højt som beløbet for et enkeltsalg tidligere? Eller er en af spillerene (Tobias L formentlig) solgt for et højere beløb end den anden, og dermed den, hvis salg har slået rekorden?
        Eller er det blot en rekord fordi man har solgt to spillere samtidig (og til samme klub)?

        Det er ikke til at vide og OB.dk-nyheder er så præget af sentations journalistik at man ikke kan regne det ud eller regne med det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Der er i det hele taget så mange vagheder ift. hvad et "rekordsalg på akademiet" betyder, at det nærmest er ubrugeligt selv som rettesnor. Gælder tiden før det hed et akademi med? Gælder en spiller som Mathias Jørgensen, der havde fået et lille gennembrud på førsteholdet? Eller er det reelt Gustav Grubbe, der er er målestokken? Og ja, så er der hele dobbeltsalg-problematikken: Er det de to spillere til sammen, der er solgt for flere penge end, formentlig, Grubbe? Eller er salgsbeløbet på de to spillere mere end dobbelt så højt som beløbet for et enkeltsalg tidligere? Eller er en af spillerene (Tobias L formentlig) solgt for et højere beløb end den anden, og dermed den, hvis salg har slået rekorden?
          Man får desværre fornemmelsen at man har pakket lorten ind i bacon og bare leverer en forsides nyhed, der jo også uden nogen former for kritik, bare ryger igennem medierne.
          Med de beløb jeg har hørt man til tider har sagt nej til har jeg stadig en tro på at beløbet er 8-10 mill. Men det er også muligt at BW har brug for at vise resultater og derved har presset den igennem lidt billigere

          Comment


            Og alt efter hvordan man definerer direkte fra akademiet. Grubbe havde vel været på banen for superligaholdet (ret mig gerne, hvis jeg husker forkert) ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Og alt efter hvordan man definerer direkte fra akademiet. Grubbe havde vel været på banen for superligaholdet (ret mig gerne, hvis jeg husker forkert) ?
              Han fik én kamp!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Grubbe er højreback så vidt jeg husker fra dengang
                Pt. er Grubbe anfører på Red Bulls u19 hold og spiller i øjeblikket , ifølge artikel i FS , på den defensive midtbane, men kan også bruges på HB og i midterforsvaret. I samme artikel lægger han ikke skjul på at han meget gerne vil videre til en klub hvor han kan spille “voksenfodbold”. Jeg håber OB er obs på hans situation at prøver at hente ham hjem.
                Brug nogle af pengene de seneste akademispiller-salg på at hente Grubbe og evt. Christian Sørensen hjem.

                Comment


                  Jeg kan forstå, at Mikkel Beck har stået for salget, men ved I hvem "Sune" er, som har scoutet de to spillere

                  Comment


                    Artikel om Slotsager

                    https://fyens.dk/artikel/det-næste-s...re-fra-nordfyn

                    Nogen der vil gengive lidt?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Pt. er Grubbe anfører på Red Bulls u19 hold og spiller i øjeblikket , ifølge artikel i FS , på den defensive midtbane, men kan også bruges på HB og i midterforsvaret. I samme artikel lægger han ikke skjul på at han meget gerne vil videre til en klub hvor han kan spille “voksenfodbold”. Jeg håber OB er obs på hans situation at prøver at hente ham hjem.
                      Brug nogle af pengene de seneste akademispiller-salg på at hente Grubbe og evt. Christian Sørensen hjem.
                      Er der ikke noget om, at vi har en anfører/midtbanespiller med udløb denne sommer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Er der ikke noget om, at vi har en anfører/midtbanespiller med udløb denne sommer.
                        Ville det omvendt ikke være uambitiøst?
                        Grubbe kunne erstatte Tarik. Ikke JJ

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ville det omvendt ikke være uambitiøst?
                          Grubbe kunne erstatte Tarik. Ikke JJ
                          Som direkte erstatning ville det nok, men som en del af midtbanekabalen kunne det måske godt være interessant. Hvis Opondo og/eller Kløve og/eller Tarik + JJ forsvinder til sommer er det jo formentlig mere end en central midtbanespiller, vi skal have ind. Og så måtte en ung mand med OB-fortid og lederegenskaber da meget gerne være en del af den ligning.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Man får desværre fornemmelsen at man har pakket lorten ind i bacon og bare leverer en forsides nyhed, der jo også uden nogen former for kritik, bare ryger igennem medierne.
                            Med de beløb jeg har hørt man til tider har sagt nej til har jeg stadig en tro på at beløbet er 8-10 mill. Men det er også muligt at BW har brug for at vise resultater og derved har presset den igennem lidt billigere
                            "Det største salg fra akademiet nogensinde" er vel netop det største salg fra akademiet nogensinde, uanset hvad pakken indeholder af en eller to spillere, er før eller efter Christian Eriksen og Gustav Grubbe. I min egen stille naivitet går jeg rundt og glæder mig over at BW får vist handlekraft og måske får skabt en økonomisk bedre fundament til at udvikle klubben på som helhed.


                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              "Det største salg fra akademiet nogensinde" er vel netop det største salg fra akademiet nogensinde, uanset hvad pakken indeholder af en eller to spillere, er før eller efter Christian Eriksen og Gustav Grubbe. I min egen stille naivitet går jeg rundt og glæder mig over at BW får vist handlekraft og måske får skabt en økonomisk bedre fundament til at udvikle klubben på som helhed.

                              Kan du ikke se at det er total spin at gøre det på denne måde? Hvad er det næste gang?

                              ”Vi har idag solgt Tobias Slotsager,Marcus Jensen og Elias Hansborg i den største akademi handel nogensinde”?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ville det omvendt ikke være uambitiøst?
                                Grubbe kunne erstatte Tarik. Ikke JJ
                                Enig. Uanset hvor meget jeg gerne vil have Grubbe hjem og spille. Så er det bare ikke det vi som klub har brug for lige nu. Der bliver vi nødt til at (som Bjørn siger) være mindre sentimentale. Vi har brug for en klassemidbanemand i stedet for JJ, der kan binde hele spillet sammen. Ser gerne vi går all in på denne position, da vi skal have fundet den helt rigtige makker til Aron

                                Comment

                                Working...
                                X