Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg har snakket med ham flere gange i Ådalen og siddet ved siden af ham et par gange på RMN. Husker specielt mod BIF hvor vi begge gik fuldstændig amok da vi scorede til 2-2 og highfivede så hænderne var helt røde. Han er 100% OB fan og er evig taknemmelig for alt det OB har gjort for ham.
    Ikke fordi jeg ved noget, men jeg fik altså ikke fornemmelsen af at alt var på plads til en fremtid i OB. Langt fra endda

    Når man ligger det sammen med en sportslig ansvarlig man har absolut ingen tillid til og betragter som inkompetent til sit job så bliver man nervøs. Og jo bedre Breum gør det jo mere nervøs bliver jeg. For man ved aldrig i denne korrupte fodboldverden om der kan ske noget udenfor kridtstregerne der kan ændre på de aftalerne der nok er indgået mundligt. For det tænker jeg at der er
    Jeg har skrevet hvad jeg tror er nødvendigt hvis man skal gøre fodbold til en sport igen i Off-topic.

    Jeg håber da at knægten har lyst til at spille for Odense. Det er ihvertfald godt at han er en Odense dreng.

    Men jeg er efterhånden så apatisk i forhold til fodbold, så jeg ved sgu snart ikke. Korruption, grådighed og usportsligt adfærd har godt nok hevet meget ud af en smuk sport.

    Comment


      Håber satme OB gør alt for at få en lang kontrakt med den knægt. Sikke et talent han er

      Comment


        U19 vinder 2-1 over FCM, Luca Kjerrumgaard bliver matchvinder

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          U19 vinder 2-1 over FCM, Luca Kjerrumgaard bliver matchvinder
          Er virkelig spændt på at se Luca komme mere omkring 1. holdet muligvis næste sæson. Frygter lidt at det kan være samme historie som med Obbekjær, der udelukkende klarede sig på sin store fysik i ungdomsrækkerne, hvor hans store mangler blev udstillet på seniorniveau. Håber dog det bedste

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Er virkelig spændt på at se Luca komme mere omkring 1. holdet muligvis næste sæson. Frygter lidt at det kan være samme historie som med Obbekjær, der udelukkende klarede sig på sin store fysik i ungdomsrækkerne, hvor hans store mangler blev udstillet på seniorniveau. Håber dog det bedste
            Jeg frygter det lidt. Men tænker han får et år eller 2 til at vise sig frem på 1. Holdet. Så må vi se. Ikke mange regnede med Fenger hellere.
            Men dejligt at se ham komme tilbage som matchwinner efter en skade

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              U19 vinder 2-1 over FCM, Luca Kjerrumgaard bliver matchvinder
              Det var en spøjs kamp. FCM farligst og bedst og mest på bolden. Men OB uhyre skarpe i felterne. Stort FCM-drop ved 2-1 og så skal det med til historien at FCM brændte straffe kort før tid.
              Ny 3.keeper Magnus Nielsen var meget sikker i sine indgreb undervejs og havde også to fremragende pointgivende redninger, men kom dog for sent ud til slut og begik straffesparket. Som FCM så sparkede ved siden af kassen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg

                Det var en spøjs kamp. FCM farligst og bedst og mest på bolden. Men OB uhyre skarpe i felterne. Stort FCM-drop ved 2-1 og så skal det med til historien at FCM brændte straffe kort før tid.
                Ny 3.keeper Magnus Nielsen var meget sikker i sine indgreb undervejs og havde også to fremragende pointgivende redninger, men kom dog for sent ud til slut og begik straffesparket. Som FCM så sparkede ved siden af kassen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Er virkelig spændt på at se Luca komme mere omkring 1. holdet muligvis næste sæson. Frygter lidt at det kan være samme historie som med Obbekjær, der udelukkende klarede sig på sin store fysik i ungdomsrækkerne, hvor hans store mangler blev udstillet på seniorniveau. Håber dog det bedste
                  Det er nu faktisk ikke helt korrekt, i forhold til Obbekjær ... han har et fremragende overblik og god teknik/gode pasninger, men han er for tung og må også have ramt lidt et mentalt hul nu hvor karrieren er gået lidt i stå.
                  En af de første gange jeg så ham stod jeg faktisk tilfældigvis sammen med Daniels far, han vidste godt at han skulle arbejde med hurtigheden, min vurdering var dog at det gode overblik etc. ville opveje den manglende mobilitet i centerforsvaret, det har så umiddelbart ikke været tilfældet de seneste 1-2 år.
                  Luca ville jeg ikke sætte min lid til, han er ikke mobil nok og heller ikke specielt god teknisk.
                  Breum er et stort talent, han scorede også et godt mål for u19-landsholdet ... spørgsmålet er dog om i mister ham til sommer, ellers vil det nok, desværre :D, blive et relativt godt salg!

                  Hvis jeg var fan ville jeg være dybt frustreret over at de ikke giver ham mere spilletid.
                  Last edited by Entusiastens; 20-10-2021, 11:55.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Khemdee på Thailands U-23. Tillykke til ham.
                    ​​​​

                    Comment


                      Hidsig repræsentation af O'ense boys på U-16 landsholdet:

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-er-...6-landsholdet/

                      ​​​​​Smukt, stort tillykke.

                      Comment


                        U19: Bif-OB 8-2

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                          U19: Bif-OB 8-2
                          Ouchhh

                          Comment


                            U17 taber også til Brøndby, 3-2

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              U17 taber også til Brøndby, 3-2
                              Må have været en vanvittig kamp. Vi scorer selvmål, er i overtalt i 15-20 min og de scorer i overtiden..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ouchhh
                                Puha, det var sgu en grim en
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X