Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jeg er gerne forudsigeligt modstander af vanvidstacklinger og var det sket på en spiller fra OB, havde min holdning været præcis den samme ... det er en tackling der ikke hører hjemme i fodbold, selv i MMA er den sandsynligvis ulovlig.
    Forskellen er bare at nogen kan finde ud af at lave den 100 ud af 100 gange hvor man ikke rammer manden, mens andre rammer manden 100 ud af 100 gange, det er derfor Khemdee ikke får rødt på den, fordi han laver den på bolden ved siden af spilleren.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Forskellen er bare at nogen kan finde ud af at lave den 100 ud af 100 gange hvor man ikke rammer manden, mens andre rammer manden 100 ud af 100 gange, det er derfor Khemdee ikke får rødt på den, fordi han laver den på bolden ved siden af spilleren.
      Det skræmmer jo også spilleren væk fra bolden, så hvis du er totalt ligeglad med din modspillers helbred (i situationen ikke generelt) så er det jo en smart tackling ... hvis du altså ikke får rødt, som den skal give hver eneste gang!
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Den der tofodstackling kan ødelægge en spillers karriere, burde give rødt hver eneste gang, uanset om den rammer nogen ... hader at se den slags.
        Og det var så det mest positive du havde at sige om den dejlige nyhed at OB har rykket Khemdee op i Superligatruppen . Det svarer til at man hver gang nogen nævner Damsgaards flotte EM, kun fokuserer på hans gule kort pga film i kampen mod Rusland.
        Tillykke til Khemdee, glæder mig til at følge din videre udvikling i OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Og det var så det mest positive du havde at sige om den dejlige nyhed at OB har rykket Khemdee op i Superligatruppen . Det svarer til at man hver gang nogen nævner Damsgaards flotte EM, kun fokuserer på hans gule kort pga film i kampen mod Rusland.
          Tillykke til Khemdee, glæder mig til at følge din videre udvikling i OB.
          Nu er jeg jo ikke fan, men forsøger at debattere med respekt og jeg finder det bare bemærkelsesværdigt, at OB hædrer sådan en vanvittig tackling, ved at smide den ind i en kompilation af aktioner.

          Nok om det, det var ikke meningen at smide en masse indlæg om det :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Nu er jeg jo ikke fan, men forsøger at debattere med respekt og jeg finder det bare bemærkelsesværdigt, at OB hædrer sådan en vanvittig tackling, ved at smide den ind i en kompilation af aktioner.

            Nok om det, det var ikke meningen at smide en masse indlæg om det :).
            OMG. Man bliver så træt af, at læse alle dine bedre-vidende kommentarer, og når du ikke er fan af vores klub, så smut et andet sted hen og “vær klog”. Det her er for trættende at læse, og ja, jeg undlader med glæde at springe dine indlæg over
            Last edited by Superior; 14-07-2021, 21:32.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Nu er jeg jo ikke fan, men forsøger at debattere med respekt og jeg finder det bare bemærkelsesværdigt, at OB hædrer sådan en vanvittig tackling, ved at smide den ind i en kompilation af aktioner.

              Nok om det, det var ikke meningen at smide en masse indlæg om det :).
              Sjovt nok benytter du enhver mulighed du kan finde til at nedgøre OB. Så du har ikke min respekt når det handler om debat . Men du må jo få en eller anden form for tilfredsstillelse ud af det.

              Comment


                Den nye U19 trup

                https://www.ob.dk/akademi/u19/truppen/

                Nok ingen tvivl om at Khemdee og Brems også kommer til at spille de fleste kampe
                Last edited by fmprOB; 19-07-2021, 16:01.

                Comment


                  Akademiet henter offensivspiller i FCM:
                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...c-midtjylland/
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Akademiet henter offensivspiller i FCM:
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...c-midtjylland/
                    Det lyder umiddelbart som lidt af et scoop. Fedt!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Akademiet henter offensivspiller i FCM:
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...c-midtjylland/
                      Kender ham ikke. Men det lyder da super spændende. Vi har også brug for lidt nyt blod på U17 efter 3 af de skarpeste angribere er rykket op på U19

                      Comment


                        Den nye U17 trup

                        https://www.ob.dk/akademi/u17/truppen/

                        Comment


                          Den nye U15 trup

                          https://www.ob.dk/akademi/u15/truppen/

                          Den nye Helveg er stadig på vej

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Den nye U15 trup

                            https://www.ob.dk/akademi/u15/truppen/

                            Den nye Helveg er stadig på vej
                            Han skulle vel Aller spille højreback?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Han skulle vel Aller spille højreback?
                              Er ikke sikker. Men mener han er centerback

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Er ikke sikker. Men mener han er centerback
                                Jesper Christiansen var angriber fremtil U19 tiden. Det er aldrig for sent at blive omskolet til højre back.

                                Comment

                                Working...
                                X