Super fedt!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Stort TillykkeTillykkeTillykke!!! Bare så fedt!!!! Drengene går foran, so lad første holdet følge!!!!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det er bare klasse. Akademiet leverer et mesterskab andet år i træk!!! Det bringer hele klubben foran! Tror signingen med Tonny Hermansen var den muligvis bedste i de sidste ti år i OB."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 7
Comment
-
Glæder mig meget. En god fyr med den rigtige indstilling. Stenhård no-nonsens-forsvarer.Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlægJonathan Khemdee rykkes op i 1. holdstruppen.
Det var ikke ham jeg havde forventet at se blive rykket op, men helt sikkert en spænende forsvarspiller som forstår at have en vindermentalitet og gerne tager det gule eller mere kulørte hvis det er det der skal til. fedt!
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Den der tofodstackling kan ødelægge en spillers karriere, burde give rødt hver eneste gang, uanset om den rammer nogen ... hader at se den slags.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Jeg er gerne forudsigeligt modstander af vanvidstacklinger og var det sket på en spiller fra OB, havde min holdning været præcis den samme ... det er en tackling der ikke hører hjemme i fodbold, selv i MMA er den sandsynligvis ulovlig.Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægMan ventede bare på din kommentar, du er så håbløst forudsigeligTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 1
Comment
-
"Jeg bløder gerne for holdet" - det er bare kæmpe stort og kræves ja for en tifo på RMN. Får en solid mancrush!Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har haft en snak med den nyslåede professionelle fodboldspiller, Jonathan Khemdee, der oser af selvtillid efter hans nye aftale med OB.
http://obstruktion.dk/khemdee-jeg-bl...ne-for-holdet/
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment