Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi styrker akademiet men en ny samarbejdspartner:

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/samarb...ye-muligheder/
    Så man satser på en Oure-light eller ?

    Håber ikke det skader samarbejdet med dem, men måske 50 km er for langt i disse tider... selv om vi er "øens hold".

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Så man satser på en Oure-light eller ?

      Håber ikke det skader samarbejdet med dem, men måske 50 km er for langt i disse tider... selv om vi er "øens hold".
      Syntes sgu sådan et samarbejde med den efterskole. Og andre sportsklubber i Odense fra andre sportsgrene, som ja håndbold, badminton osv. Hvis de kan lave samme samarbejde som OB med den efterskole. Så vil der da komme hele sporten i Odense til gavn. Også fordi det jo er lettere at komme til og fra Odense.

      ​​​​​​

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

        Syntes sgu sådan et samarbejde med den efterskole. Og andre sportsklubber i Odense fra andre sportsgrene, som ja håndbold, badminton osv. Hvis de kan lave samme samarbejde som OB med den efterskole. Så vil der da komme hele sporten i Odense til gavn. Også fordi det jo er lettere at komme til og fra Odense.

        ​​​​​​
        Denne skole kommer mindre sportsgrene rigtig meget til gavn. Har selv haft en lille finger med i spillet omkring en af de mindre og dette er virkelig et genialt og fantastisk projekt. Tager virkelig hatten af for de mennesker der har fået dette til at lykkedes og ønsker dem alt held og lykke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Ja. Og forklaringen kan vel være at den kan drives professionelt fordi klubledelsen blander sig ikke så meget i Tonny Hernansens arbejde. Kan ikke forestille mig at NT vil beslutte hvilke ungdomsspiller vi henter. Det er vel ikke så interessant for ham at være fodboldmanager på ungdomsniveauet...
          Mere magt til Tonny Hermansen i OB

          Comment


            U17 skriver med forsvarsspiller fra HB Køge

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...-fra-hb-koege/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              U17 skriver med forsvarsspiller fra HB Køge

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...-fra-hb-koege/
              Kender ham ikke men syntes det er positivt at vi finder talenter udenfor Fyn, Så vi kan være stærke i alle ungdoms årgange,

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                Kender ham ikke men syntes det er positivt at vi finder talenter udenfor Fyn, Så vi kan være stærke i alle ungdoms årgange,
                Vi må håbe på en Bah payback

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  U17 skriver med forsvarsspiller fra HB Køge

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...-fra-hb-koege/
                  Højre back/venstre back, centerforsvar? Det står ikke nævnt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                    Højre back/venstre back, centerforsvar? Det står ikke nævnt.
                    Tror han er CB. Men det er godt nok en kort “artikel”

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tror han er CB. Men det er godt nok en kort “artikel”
                      Den må være opdateret siden så. Nu er der blandt andet denne udtalelse fra TH:

                      Vi er rigtig glade og stole over, at vi har kunnet skrive kontrakt med Jonathan Foss. Han er en meget spændende central forsvarsspiller, som har et rigtig godt venstreben. Han er dygtig i spillet med bolden, og han kan føre bolden frem, ligesom han har en rigtig dejlig styrke.
                      - Så han har den spillerprofil, som vi søger til det centrale forsvar. Derudover er det svært at finde dygtige venstrebenede forsvarsspillere, så det er helt afgjort også en spidskompetence, at hans venstreben er så stærkt, som det er.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Den må være opdateret siden så. Nu er der blandt andet denne udtalelse fra TH:

                        Vi er rigtig glade og stole over, at vi har kunnet skrive kontrakt med Jonathan Foss. Han er en meget spændende central forsvarsspiller, som har et rigtig godt venstreben. Han er dygtig i spillet med bolden, og han kan føre bolden frem, ligesom han har en rigtig dejlig styrke.
                        - Så han har den spillerprofil, som vi søger til det centrale forsvar. Derudover er det svært at finde dygtige venstrebenede forsvarsspillere, så det er helt afgjort også en spidskompetence, at hans venstreben er så stærkt, som det er.
                        Ja nu er der kommet en artikel på overskriften. Vi må se hvad det bliver til

                        Comment


                          Teitur Magnusson retur til OB skriver Bold.dk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
                            Teitur Magnusson retur til OB skriver Bold.dk
                            Ikke så betryggende de ikke kunne bruge ham i Middelfart. Han er ellers én af vores midterforsvarstalenter jeg har haft mest fidus til, men har selvfølgelig heller ikke alverden at basere det på

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Ikke så betryggende de ikke kunne bruge ham i Middelfart. Han er ellers én af vores midterforsvarstalenter jeg har haft mest fidus til, men har selvfølgelig heller ikke alverden at basere det på
                              Må jeg spørge hvad du baserer din fidus til ham på :)?
                              Jeg har set ham spille da jeg jo ser det meste af ungdomsbolden, som du måske har bemærket ...
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Må jeg spørge hvad du baserer din fidus til ham på :)?
                                Jeg har set ham spille da jeg jo ser det meste af ungdomsbolden, som du måske har bemærket ...
                                Ikke alverden som jeg også skrev, mest bare en hunch sådan set
                                Hvad tænker du om ham?

                                Comment

                                Working...
                                X