Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    [QUOTE=Stribetsiden1986;n259913]
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Nu ved jeg godt at jeg er et kedeligt røvhul, men plejer da at ramme rimeligt præcist.
    Jeg bliver overrasket hvis Klynge bliver en fast suppespiller, har svært ved at se at han skulle få kontrakt i suppen her nu ... måske en oprykker og det er så Vejle ... nej, tror jeg ikke på, mere sandsynligt 1-2. div, men han bliver 20 om et øjeblik og er jo ikke et specielt talent.

    Jonas hvem mener du ellers OB har kasseret?

    Obbekjær er den eneste i U-19 truppen med talent til suppen. Og du tager sjældent fejl:)))
    Obbekjær er den eneste i U-19 truppen med talent til suppen. Og du tager sjældent fejl:))


    Comment


      [QUOTE=Stribetsiden1986;n259915]
      Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986

      Obbekjær er den eneste i U-19 truppen med talent til suppen. Og du tager sjældent fejl:))

      Entusiastens , har jo altid været bedre viden Der er nok andre der ser lige så meget ungdomsfodbold som ham (det mener han nok ikke)
      Som jeg har skrevet før tror jeg desværre ikke på Obbekjær . Den gang skrev jeg også han var for tung i sine vendinger, men havde et fint overblik. Han har levet meget på sin størrelse i ungdomsårene.Hvis man tager en spiller som Frederik Winther(Lyngby) også midtstopper, det er et talent, i mine øjne. Men jeg håber da stadigvæk Obbe klare den, men tvivler.
      Klynge er jeg sikker på havner i SL på et tidspunkt, måske skal han først runde 1-2 division det har mange andre spiller også været igennem inde de havnet i suppen. Der bliver altså spillet fint fodbold i mange 2 divisioner hvis man gider se det engang imellem. Har set lidt Dalum Middelfart-Aarhus Fremad- Helsingør på Ekstrabladet, fint fodbold. Så vores Islændinge fra U19 Teitur skulle til Middelfart. Jeg tvivler da på om han får spilletid. U19 liga spiller Emil Suarez skifter til TPI.

      Comment


        [QUOTE=OB Følger;n259918]
        Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

        Entusiastens , har jo altid været bedre viden Der er nok andre der ser lige så meget ungdomsfodbold som ham (det mener han nok ikke)
        Som jeg har skrevet før tror jeg desværre ikke på Obbekjær . Den gang skrev jeg også han var for tung i sine vendinger, men havde et fint overblik. Han har levet meget på sin størrelse i ungdomsårene.Hvis man tager en spiller som Frederik Winther(Lyngby) også midtstopper, det er et talent, i mine øjne. Men jeg håber da stadigvæk Obbe klare den, men tvivler.
        Klynge er jeg sikker på havner i SL på et tidspunkt, måske skal han først runde 1-2 division det har mange andre spiller også været igennem inde de havnet i suppen. Der bliver altså spillet fint fodbold i mange 2 divisioner hvis man gider se det engang imellem. Har set lidt Dalum Middelfart-Aarhus Fremad- Helsingør på Ekstrabladet, fint fodbold. Så vores Islændinge fra U19 Teitur skulle til Middelfart. Jeg tvivler da på om han får spilletid. U19 liga spiller Emil Suarez skifter til TPI.
        Spillere der skal følges næste sæson i U19 er nok Østrøm,Breum,Brems og Alstrup og Jacob Okkels som jeg har hørt meget godt om. Obbekjær skal nok også spille U19 næste sæson
        Valdemar Ibsens udvikling ser desværre ud til at være gået lidt i stå. Håber man kan få ham Igang igen næste sæson

        Comment


          [QUOTE=fmprOB;n259919]
          Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg

          Spillere der skal følges næste sæson i U19 er nok Østrøm,Breum,Brems og Alstrup og Jacob Okkels som jeg har hørt meget godt om. Obbekjær skal nok også spille U19 næste sæson
          Valdemar Ibsens udvikling ser desværre ud til at være gået lidt i stå. Håber man kan få ham Igang igen næste sæson

          Comment


            Jeg har lige forsøgt at samle lidt sammen baseret på kommentarerne.

            Målmænd:
            Philip Gejl (Ingen status?)
            Alstrup (Jeg går ud fra, han skal spille U/19 næste sæson)

            Den nye fra FCM Wille, skal vist spille U/17 ifølge ob.dk.

            Forsvar:
            Jonathan Khemdee (U/19 spiller næste sæson ifølge ob.dk)
            Oska Bagge
            Ari Arge
            Mathias Brems
            Robin Østrøm
            Daniel Obbekjær - har stadig alderen til U/19
            Okkels (fra U/17)

            Midtbane:
            Valdemar Ibsen (Forhåbentlig kommer karrieren på rette spor i den nye sæson?)
            Lasse Skøtt (Ingen status?)
            Simon Skøtt (Ingen status?)
            Anton Stage (Ingen status?)
            Jakob Breum (U/17 - jeg synes, jeg har set hans navn nævnt i forbindelse med U/19 også? Er det helt forkert?)

            Angreb:
            Kommer der noget spændende op fra U/17? Oliver Roche er for ung endnu, ikke?


            Færdige i OB: Klynge, E. Suarez, Jonas Skytte, Mikkel Michelsen
            Udlejede: Teitur Magnusson
            Førsteholdstruppen: Tarik Ibrahimagic, Rasmus Nissen, Max Fenger, D. Obbekjær, HC Bernat, Christian Vestergaard

            Det bliver spændende at se, hvordan holdet kommer til at se ud næste sæson. Man må gå ud fra, at der selvfølgelig foregår en naturlig op- og nedrykning mellem holdene, vi ikke nødvendigvis hører om; baseret på alder, evner mv. Men umiddelbart ligner det da, at der skal ske noget for at stable et konkurrencedygtigt hold på benene igen.

            Comment


              Alstrup og Christopher “Bobber” Møller skal vogte målet næste sæson på U19. Tror også Gejl er videre i systemet

              Men det ser lidt tyndt ud på de forreste pladser ja med Fenger som 1. Angriber i superliga truppen og Nissen også rykket op og er for gammel. Mikkel Michelsen er for gammel og Suarez er rykket til TPI var der en der skrev.

              Så man rykker nok Valdemar Kwasniak og Luca Kjerrumgaard op på U19 som begge er på kontrakt. Begge 17 år. Vi må se om der kommer andet til

              Comment


                Breum var 2.års U17 i den forgangne sæson, så han spiller U19 efter ferien. Han fik dog allerede et par indhop for U19 efter corona-nedlukningen, inden han startede – og scorede – i den sidste kamp mod FCN.

                Som fmprOB skriver, bliver Kwasniak og Kjerrumgaard også U19-spillere fra næste sæson. Sidstnævnte har været flittigt scorende for U17.
                Roche har stadig alderen til U17. Til gengæld er jeg ret sikker på, det er en misforståelse, at Nissen ikke kan spille U19 næste sæson. Så vidt jeg ved, må man have to U20-spillere i marken, uanset hvornår på året, de er født. Harboe spillede med hele sidste sæson, og han er fra maj.

                Personligt glæder jeg mig i øvrigt til at følge U-17's anfører, Magnus Saaby, som også rykker en årgang op efter ferien.
                Last edited by MortenF; 20-07-2020, 15:18.
                SLO

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                  Breum var 2.års U17 i den forgangne sæson, så han spiller U19 efter ferien. Han fik dog allerede et par indhop for U19 efter corona-nedlukningen, inden han startede – og scorede – i den sidste kamp mod FCN.

                  Som fmprOB skriver, bliver Kwasniak og Kjerrumgaard også U19-spillere fra næste sæson. Sidstnævnte har været flittigt scorende for U17.
                  Roche har stadig alderen til U17. Til gengæld er jeg ret sikker på, det er en misforståelse, at Nissen ikke kan spille U19 næste sæson. Så vidt jeg ved, må man have to U20-spillere i marken, uanset hvornår på året, de er født. Harboe spillede med hele sidste sæson, og han er fra maj.

                  Personligt glæder mig i øvrigt til at følge U-17's anfører, Magnus Saaby, som også rykker en årgang op efter ferien.
                  Okay var ikke sikker på det med et par U20 spillere. Men hvis det passer så er han helt klart den ene. Lidt ærgerligt at Klynge ikke kunne blive den anden.
                  Giv ham nu en 1 årig og lad ham spille U19 og reserveliga mens han træner fuldtids.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Okay var ikke sikker på det med et par U20 spillere. Men hvis det passer så er han helt klart den ene. Lidt ærgerligt at Klynge ikke kunne blive den anden.
                    Giv ham nu en 1 årig og lad ham spille U19 og reserveliga mens han træner fuldtids.
                    Klynge er samme årgang som Harboe, så han kan ikke spille U19 næste sæson.
                    Så vidt jeg har forstået, behøver man dog ikke lægge sig fast på to spillere, der må bare ikke optræde mere end to U20-spillere pr. kamp. Så Vestergaard, Tarik, Nissen og Fenger (næppe aktuelt dog) kan alle spille med på skift.
                    SLO

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

                      Klynge er samme årgang som Harboe, så han kan ikke spille U19 næste sæson.
                      Så vidt jeg har forstået, behøver man dog ikke lægge sig fast på to spillere, der må bare ikke optræde mere end to U20-spillere pr. kamp. Så Vestergaard, Tarik, Nissen og Fenger (næppe aktuelt dog) kan alle spille med på skift.
                      Okay. Fenger er vidst ung nok til ikke at komme ind under den U20 kategori?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Okay. Fenger er vidst ung nok til ikke at komme ind under den U20 kategori?
                        Han er årgang 2001, ligesom de tre andre.
                        SLO

                        Comment


                          Ligesom som Teitur(udlån) og Peter Bergmann(kontrakt) skifter nu også Jonas Skytte fra U19 DM Holdet, til Middelfart, på en 2 årig kontrakt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
                            Ligesom som Teitur(udlån) og Peter Bergmann(kontrakt) skifter nu også Jonas Skytte fra U19 DM Holdet, til Middelfart, på en 2 årig kontrakt.
                            Stort held og lykke til dem alle 3

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
                              Ligesom som Teitur(udlån) og Peter Bergmann(kontrakt) skifter nu også Jonas Skytte fra U19 DM Holdet, til Middelfart, på en 2 årig kontrakt.
                              Backs er jo ikke det der vrimler med .. burde der være kontrakt og udlejning til Skytte? Han har trods alt fået debut i suppen.
                              Hvem har OB på højre back ud over RJL og alle steds værende OL?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Backs er jo ikke det der vrimler med .. burde der være kontrakt og udlejning til Skytte? Han har trods alt fået debut i suppen.
                                Hvem har OB på højre back ud over RJL og alle steds værende OL?
                                Håber godt nok, at det snart er et område, hvor vi får et talent op, der er værd at satse på eller henter noget ind som gardering. Og en ægte højreback tak.
                                Kan næsten ikke huske, hvornår vi sidst har haft en rigtig gardering der. Det tætteste er vel Desler for nogle år siden, som ikke engang er skolet højreback. Egentlig utroligt, når man tænker på RBL's skadeshistorik, at man ikke har vurderet det nødvendigt med backup/konkurrence til ham.

                                Med den spillestil vi har, især når vi spiller med wingbacks, der er det hamrende vigtigt med gode backs, der hurtigt kan finde ind i rollen. Synes vi har set for mange lappeløsninger, når RBL har været skadet. Fint nok at folk som AJA, O. Lund og Kløve kan hjælpe derude, men så fjerner man dem også fra deres vante pladser, hvor man så er nødt til at hive en helt tredje til at spille. Ødelægger lidt chancerne for kontinuitet.

                                Comment

                                Working...
                                X