Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
    De seneste to samlinger(september og oktober) med U19 landsholdet fungere som forberedelse til den trup der skal udtages til EM kvalifikationen, som spilles i november måned.
    Jeg tror derfor, at den danske landstræner Henrik Clausen har og bruger disse to samlinger til at se så mange spillere an som muligt inden han skal udtage den endelige trup. Normalt udgør den endelige trup oftest af flest 2. års spillere.
    Obbekjær er udtaget til U18 landsholdet denne gang og man kan se, at landstræneren denne gang har valgt en spiller fra FCK til U19 landsholdet, som spiller denne samme plads som Obbekjær, så jeg tænker, at landstræneren blot ønsker at se så mange forskellige spillere som muligt.

    Jeg synes dog det skal bemærkes, at Tarik er efterudtaget, hvilket må tolkes som om, at han er med på yderst mandat.
    Joo, men de sikre er jo med ... jeg troede han var en af dem, de andre må være meget dygtige :)!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Der tager du fejl, alle de sikre er langtfra med. Hverken Frederik Winther eller Andreas Søndergaard er med denne gang..
      Som skrevet tidligere, er der mange spillere der er og er blevet set an til de sidste to samlinger og det sker også på bekostning af de “sikre” valg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
        Der tager du fejl, alle de sikre er langtfra med. Hverken Frederik Winther eller Andreas Søndergaard er med denne gang..
        Som skrevet tidligere, er der mange spillere der er og er blevet set an til de sidste to samlinger og det sker også på bekostning af de “sikre” valg.
        Over halvdelen er gengangere ...
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Selvfølgelig er der mange gengangere med. Landstræneren kan ikke stille med en helt ny trup hver gang, så vil spilkonceptet aldrig komme til at fungere.
          Denne gang er det f.eks Frederik Winther og Obbekjær, som ikke er med. Sidste gang var det bl.a Mathias Ross der ikke var med. Det er alle spillere, som har spillet Superliga minutter, men derfor er de da ikke fredet, når der spilles testkampe.
          Det vidner antallet af debutanter over de sidste to samlinger også om, såfremt dem der er udtaget til samlingen i oktober får debut, så er vi oppe på 11 debutanter på to samlinger...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
            Selvfølgelig er der mange gengangere med. Landstræneren kan ikke stille med en helt ny trup hver gang, så vil spilkonceptet aldrig komme til at fungere.
            Denne gang er det f.eks Frederik Winther og Obbekjær, som ikke er med. Sidste gang var det bl.a Mathias Ross der ikke var med. Det er alle spillere, som har spillet Superliga minutter, men derfor er de da ikke fredet, når der spilles testkampe.
            Det vidner antallet af debutanter over de sidste to samlinger også om, såfremt dem der er udtaget til samlingen i oktober får debut, så er vi oppe på 11 debutanter på to samlinger...
            Deraf min pointe, det er ikke bare to helt nye hold på nogen måde og så er dem der ER med ikke tilfældige.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Min pointe er at dem der ER med nødvendigvis ikke er de bedste på en given position, da man gerne vil se så mange som muligt an i testkampene.

              Comment


                Akademistatus med Tonny H

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...nny-hermansen/

                Comment


                  U17 tager deres 3. Sejr på stribe. Denne gang over FCN i Farum

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u17-sl...estre-fra-fcn/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    U17 tager deres 3. Sejr på stribe. Denne gang over FCN i Farum

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u17-sl...estre-fra-fcn/
                    Sikke noget møj. Fcn må have været svækket på mange pladser, og desuden gælder det ikke om at vinde :) alligevel tegner fremtiden lys.

                    Comment


                      3 årig kontrakt til Gustav Vinter fra U17

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/3-aari...gustav-vinter/

                      Comment


                        Tjek lige dette fra Uffe P`s tid Der er vidst en med vi alle kender nu

                        https://youtu.be/HZo5uyhQEGA

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Sikke noget møj. Fcn må have været svækket på mange pladser, og desuden gælder det ikke om at vinde :) alligevel tegner fremtiden lys.
                          Tjek FCN`s starter i suppen, så vil du se at din formodning er helt korrekt ... de stiller ikke akkurat med de bedste på u17 eller u19.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            8. Sejr i træk til U19 2-0 over Esbjerg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              8. Sejr i træk til U19 2-0 over Esbjerg.
                              Det er bare flot

                              Comment


                                9 ud af 9 for u19. 3-1 sejr på udebane mod SIF
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X