Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB tog The Trible i Sønderjylland idag

    U19 vandt 3-0 https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-to...jr-paa-stribe/
    U17 vandt 1-0(på et mål dybt inde i overtiden)
    U15 vandt 2-0

    Last edited by fmprOB; 05-10-2019, 21:32.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      OB tog The Trible i Sønderjylland idag

      U19 vandt 3-0
      U17 vandt 1-0(på et mål dybt inde i overtiden)
      U15 vandt 2-0
      Inspiration til holdet i morgen. Jeg køber alle de ovenstående resultater.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        OB tog The Trible i Sønderjylland idag

        U19 vandt 3-0 https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-to...jr-paa-stribe/
        U17 vandt 1-0(på et mål dybt inde i overtiden)
        U15 vandt 2-0
        Det går da meget godt på akademiet efterhånden. Fremtiden tegner lys.
        Synes der sker så meget positivt i klubben for tiden at det er svært ikke at være optimistisk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Det går da meget godt på akademiet efterhånden. Fremtiden tegner lys.
          Synes der sker så meget positivt i klubben for tiden at det er svært ikke at være optimistisk.
          “Talentudvikling er ikke om at vinde, men om at blive bedre!”

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

            “Talentudvikling er ikke om at vinde, men om at blive bedre!”
            Muligvis nogle der mener det, men kommer an på om man vil udvikle tabere eller vindere.
            Hvis man taler om u7 til u10 er det rigtigt. Fra u12 og op holder det ikke rigtigt mere.
            Det nuværende U -19 hold er da i den grad et hold hvor resultaterne betyder noget.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Muligvis nogle der mener det, men kommer an på om man vil udvikle tabere eller vindere.
              Hvis man taler om u7 til u10 er det rigtigt. Fra u12 og op holder det ikke rigtigt mere.
              Det nuværende U -19 hold er da i den grad et hold hvor resultaterne betyder noget.
              Men jeg kan godt følge Chuck.
              Vil man helst have et sammentømret og sammenspillet hold uden de store stjerner der vinder guld eller et hold fyldt med individualister der kan noget på egen hånd der bliver 3-4 stykker når man tænker på et U19?

              Jeg ved godt hvad jeg vil vælge

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Muligvis nogle der mener det, men kommer an på om man vil udvikle tabere eller vindere.
                Hvis man taler om u7 til u10 er det rigtigt. Fra u12 og op holder det ikke rigtigt mere.
                Det nuværende U -19 hold er da i den grad et hold hvor resultaterne betyder noget.
                Mit indlæg var også mere i den provokerende ende - der ER trods alt forskellige trosretninger inden for talentudvikling

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Mit indlæg var også mere i den provokerende ende - der ER trods alt forskellige trosretninger inden for talentudvikling
                  Ok det er fair nok. Ved en hel del om netop talentudvikling, da jeg har trænet flere talenter der er blevet superliga og 1.divisions spillere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Men jeg kan godt følge Chuck.
                    Vil man helst have et sammentømret og sammenspillet hold uden de store stjerner der vinder guld eller et hold fyldt med individualister der kan noget på egen hånd der bliver 3-4 stykker når man tænker på et U19?

                    Jeg ved godt hvad jeg vil vælge
                    Men det ene udelukker ikke det andet. På de fleste hold er der 3-4 talenter der stikker ud, og som bliver regnet for dem med de bedste forudsætninger for at få en god karriere.
                    Det er dog langt fra altid dem der når længst.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Men det ene udelukker ikke det andet. På de fleste hold er der 3-4 talenter der stikker ud, og som bliver regnet for dem med de bedste forudsætninger for at få en god karriere.
                      Det er dog langt fra altid dem der når længst.
                      Touché

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Ok det er fair nok. Ved en hel del om netop talentudvikling, da jeg har trænet flere talenter der er blevet superliga og 1.divisions spillere.
                        Dem med nej-hatten monteret, ville jo så sige på trods af du har trænet dem

                        Ej stopper nu, driller bar’

                        Comment


                          https://www.fyens.dk/sport/OBs-U19-l...XxUtOFlYkx7gl4
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            OB magi på U19 landsholdet

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ibrahi...9-landsholdet/

                            Ibrahimagic udtaget for første gang

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              OB magi på U19 landsholdet

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ibrahi...9-landsholdet/

                              Ibrahimagic udtaget for første gang
                              Jeps, tillad mig at bemærke at jeg har meldt ham op ... helt skidt er det ikke det jeg beretter om.
                              På ungdomsholdene er det lettest for mig at være helt objektiv :).

                              Hvorfor Obbekjær ikke spiller er så lidt mystisk for mig, men kender jo ikke rigtig konkurrenterne.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                De seneste to samlinger(september og oktober) med U19 landsholdet fungere som forberedelse til den trup der skal udtages til EM kvalifikationen, som spilles i november måned.
                                Jeg tror derfor, at den danske landstræner Henrik Clausen har og bruger disse to samlinger til at se så mange spillere an som muligt inden han skal udtage den endelige trup. Normalt udgør den endelige trup oftest af flest 2. års spillere.
                                Obbekjær er udtaget til U18 landsholdet denne gang og man kan se, at landstræneren denne gang har valgt en spiller fra FCK til U19 landsholdet, som spiller denne samme plads som Obbekjær, så jeg tænker, at landstræneren blot ønsker at se så mange forskellige spillere som muligt.

                                Jeg synes dog det skal bemærkes, at Tarik er efterudtaget, hvilket må tolkes som om, at han er med på yderst mandat.

                                Comment

                                Working...
                                X