Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Endnu en ung på kontrakt. Denne gang fra U15

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kontra...arcus-alstrup/

    En målmand der kun lige er fyldt 15 år. De går sgu til til den med kontrakter lige pt i Ådalen
    Fremtiden tegner lys :) Citat RMN

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Fremtiden tegner lys :) Citat RMN
      Men vildt nok at man nu er begyndt at sikre helt ned i U15 rækkerne..

      Comment


        Har vi nogen højreback på vej op, nu efter salget af Desler?
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Har vi nogen højreback på vej op, nu efter salget af Desler?
          Gustav Grubbe?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Gustav Grubbe?
            Ja han kan blive rigtig god. Men er vel først klar om 2-3 år
            Tvivler på at nogen fra nuværende U19 får SL kontrakt nu når HC er signet. Der er mange gode spillere men de kommer nok ud og skal spille for Dalum,Næsby, Marienlyst osv. Men lad os se hvad der sker

            Comment


              Spændende nyt angående akademiet!

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akademiet-faar-endnu-et-loeft/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Fedt ��

                Hvor mange af alle de nyere tiltag udspringer i skærpede/ændrede licens krav fra DBU ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Fremtiden tegner lys :) Citat RMN
                  Det er da godt nok frit citeret Mindes at udtalelsen lød: "Han er en mørk spiller med en lys fremtid".

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Ja der bliver skudt nogle millioner i det årligt efterhånden. Ca 12 fuldtidstrænere alene er en kæmpe udgift i millionklassen
                    Tænker at det fra om ca 2 år når det nuværende U17 er klar til senior at der årligt kan komme 3-4 stykker op mm der sælges nogen i en tidlig alder.
                    Det er vel i den stil vi snakker hvis det skal være rentabelt

                    Men dejlig dejlig læsning. Og hvis dette ikke kan få Obbekjær til at forlænge må man bare konstatere at han pisser gult og skider blåt og man ikke kunne gøre noget uanset hvad

                    Comment


                      U17 vandt “sikkert” 3-2 i Lyngby(førte 3-0) mens U19 tabte 5-3 til samme
                      U17 har derved spillet sig op på en 3. Plads

                      Comment


                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-med-16-aarig/

                        Entusiasten?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Mangler bare Grubbe nu
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                            Okay, nu kan jeg så sige hvor jeg havde min info fra :).
                            Jeg snakkede med en person med kendskab til (red. jeg var for konkret tidligere) Obbekjær, til en u17-kamp sidste efterår ... der var det meget tydeligt at der blev søgt efter andre muligheder (Der blev ikke snakket om Brøndby, det lød som udlandet.), men samtidig at OB meget gerne ville have en længere kontrakt, det har så åbenbart ændret sig siden.

                            Han er et stort talent og jeg er gedigent overrasket over at det lykkes OB at forlænge med ham, han bør både være god nok næste år og kunne indbringe en del penge ved salg.

                            3 år, det er reelt imponerende!
                            Last edited by Entusiastens; 01-04-2019, 15:50.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              OB får 3,5 stjerne i DBUs nye licensrangering som pt er Danmarks 5. Bedste

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/flot-l...gering-til-ob/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                OB får 3,5 stjerne i DBUs nye licensrangering som pt er Danmarks 5. Bedste

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/flot-l...gering-til-ob/
                                Det er hvad der sker når man satser på akademiet. Flot at man er foran AaB og AGF.

                                Comment

                                Working...
                                X