Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Endnu en ungdoms kontrakt på plads👍
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/to-aar...kel-michelsen/

    Comment


      For alle os der ikke har vores daglige gang nede i Ådalen, eller som kommer der så ofte som mange gerne vil, kan vi få en hurtig beskrivelse af alle de ungdomsspillere vi skriver kontrakter med nu?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
        For alle os der ikke har vores daglige gang nede i Ådalen, eller som kommer der så ofte som mange gerne vil, kan vi få en hurtig beskrivelse af alle de ungdomsspillere vi skriver kontrakter med nu?
        Jeg så en lille video på bold.dk hvor han præsenterer sig selv. Han kommer fra Kbh. og har været i OB et år, og har spillet på u17 i år. Hurtig og teknisk god, og med god energi og godt blik for at sætte andre offensivspillere i scene.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...raenerfronten/
          Der bliver satset hårdt på akademiet ... lækkert med alle de nye spillere i fremtiden.

          Comment


            U19 vandt pokalfinalen med udligning i 89. og sejrmål i overtid. Tillykke til drengene!
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-va...g-pokalfinale/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Dalum henter Lohdal fra U19

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-ob-og-naesby/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Aldrig hørt om ham, så det er vel fint
                siden 1887

                Comment


                  Lamnaouer skifter også. TPI

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-spiller-i-ob/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hmmm, var Lamnaour ikke en som bliver beskrevet som ret spændende med stor potentiale herinde? Eller husker jeg det forkert?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Antalsmæssigt får i da snart problemer.

                      Kvalitetsmæssigt tror jeg ikke, da den eneste profil på u-19 var Mathias Jørgensen +,lejlighedsvis, Rasmus Nissen.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Hmmm, var Lamnaour ikke en som bliver beskrevet som ret spændende med stor potentiale herinde? Eller husker jeg det forkert?
                        Tja tjo. Alle har det jo med at tale deres unge op.
                        Hans fysik er imponerende for sin alder men er nok bare et almindeligt talent blandt mange andre.
                        Mathias Jørgensen er jo noget helt helt andet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Antalsmæssigt får i da snart problemer.

                          Kvalitetsmæssigt tror jeg ikke, da den eneste profil på u-19 var Mathias Jørgensen +,lejlighedsvis, Rasmus Nissen.
                          Der kommer jo en masse fra U17 plus lidt nye. Så antalsmæssigt bliver ikke et problem
                          Tror nu også man betragtede Frøkjær som en profil på det niveau

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Der kommer jo en masse fra U17 plus lidt nye. Så antalsmæssigt bliver ikke et problem
                            Tror nu også man betragtede Frøkjær som en profil på det niveau
                            Der kommer selvfølgelig folk op, men de er så på første år og var jo ikke decideret overbevisende på u17.

                            Det er muligt at Frøkjær blev betragtet som en profil, jeg kunne bare ikke se det ... bemærkede ham simpelthen ikke og da jeg gjorde så det ikke fremragende ud.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Der kommer selvfølgelig folk op, men de er så på første år og var jo ikke decideret overbevisende på u17.

                              Det er muligt at Frøkjær blev betragtet som en profil, jeg kunne bare ikke se det ... bemærkede ham simpelthen ikke og da jeg gjorde så det ikke fremragende ud.
                              Mange andre hold rykker jo også rundt og starter forfra. Men vi må jo se hvor attraktive vi er og om det lykkedes at tiltrække nogle nye fra forskellige steder i landet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Mange andre hold rykker jo også rundt og starter forfra. Men vi må jo se hvor attraktive vi er og om det lykkedes at tiltrække nogle nye fra forskellige steder i landet
                                Jeg kommer til at se u-holdene igen her i den kommende sæson og intet af de professionelle (på stadion).

                                Efter danmarks defensive VM og det generelle fokus på defensiven ved VM, sulter jeg bare endnu mere efter at se en opfindsom, teknisk, hurtig spiller, komme op fra et eller andet ungdomsakademi.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X