Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Imponerende at stå for Wolves' reservehold som 17-årig.

    Comment


      Marienlyst snupper forsvarstalent i OB :

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rstalent-i-ob/

      Comment


        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u15-sl...2-0-i-belgien/
        Fedt...
        For helvede der er størrelses forskel på de spillere :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u15-sl...2-0-i-belgien/
          Fedt...
          For helvede der er størrelses forskel på de spillere :)
          Ja, det er et fedt klip, men hvad tænker du på med str. forskel, jeg synes da ikke OBs drenge ser mindre ud end Dortmunds. Typisk er der jo meget forskel på drenge i den alder .. nogen ligner de de er (konfirmander) og andre er kæmpestore med skæg og store muller
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Ja, det er et fedt klip, men hvad tænker du på med str. forskel, jeg synes da ikke OBs drenge ser mindre ud end Dortmunds. Typisk er der jo meget forskel på drenge i den alder .. nogen ligner de de er (konfirmander) og andre er kæmpestore med skæg og store muller
            U19 vinder over Brøndby i dag ... Mathias Jørgensen har foreløbig lavet et hattrick, måske er det derfor det kniber med en kontrakt, altså han har andre bejlere.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Ja, det er et fedt klip, men hvad tænker du på med str. forskel, jeg synes da ikke OBs drenge ser mindre ud end Dortmunds. Typisk er der jo meget forskel på drenge i den alder .. nogen ligner de de er (konfirmander) og andre er kæmpestore med skæg og store muller
              Tænkte nu mest ved 1. Mål hvor de løber over og jubler, så det var blandt vores egne spillere :)
              Men ja, selvfølgelig er der forskel, gør det jo kun mere imponerende at de lidt mindre kan være med..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                U19 vinder over Brøndby i dag ... Mathias Jørgensen har foreløbig lavet et hattrick, måske er det derfor det kniber med en kontrakt, altså han har andre bejlere.
                Brøndby stiller så med et stærkt svækket hold, så man skal ikke lægge så meget i den sejr.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Brøndby stiller så med et stærkt svækket hold, så man skal ikke lægge så meget i den sejr.
                  Ja okay, hvordan ved du det :)?
                  Studsede også over 4-0 ... u19 er sjældent suveræne.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Brøndby stiller så med et stærkt svækket hold, så man skal ikke lægge så meget i den sejr.
                    Det er muligt de gjorde det, men det er jo ikke OBs problem .. drengene gjorde hvad de skulle for at holde sig i medaljekampen 😎🎉
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ydes-i-holland

                      Ville faktisk have set ungdomsbold i dag, men det blev kun til 30 min, p.g.a. den ekstra varme og den dårlige lugt der er på kunstgræsbanerne.
                      Fantastisk af Holland ... kunstgræs er skidt på utroligt mange parametre!
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Er lige kommet hjem fra U17 kamp, hold kæft det var varmt. Underholdende kamp, 1-0 til OB ved halvleg 3-3 ved fuldtid. Brøndby scorer til 2-3 1 minut før tillægstid og OB får straffe 5-6-7 minutter inde i tillægstiden.
                        Rasmus Nissen og Anton Bisgaard var underholdende at følge. Tarik kunne jeg ikke lige vurdere, enten var det fremragende eller også var det helt af helvedes til.

                        Comment


                          U19 har ikke været vanvittig gode på udebane set over hele sæsonen så det bliver helt sikkert en svær sidste kamp i Randers selvom de er et blødt midterhold.
                          Bronze er sikret med en sejr men kan også lade sig gøre med en uafgjort hvis et par andre hold ikke vinder.
                          Sølv er muligt hvis vi vinder en større sejr end Aab. Bare 1 mål større. De møder FCN i Farum. Alt er muligt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Ja okay, hvordan ved du det :)?
                            Studsede også over 4-0 ... u19 er sjældent suveræne.
                            Det ved jeg da heller ikke en dyt om. Og er også ligeglad. Ville bare komme dig i forkøbet .... Vi kender jo alle din holdning til u - holdene. De kan ikke gøre noget rigtig

                            Comment


                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/klasse...-broendby-4-0/
                              Lidt kommentarer om kampen

                              Comment


                                U15 sparker røv ved Kevin De Bruyne Cup. Dortmund,Gent og Besiktas allerede besejret

                                https://www.instagram.com/p/Bjh5mZ7gD_-/

                                Spiller semifinale imorgen mod Anderlecht

                                Comment

                                Working...
                                X