Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvad sker der med Emil Peter Jørgensen, der som den eneste af de nævnte talenter (Desler, Thomsen, Greve), rent faktisk har fået spilletid på førsteholdet?

    Han er flere steder, af de der følger ungdomsholdene tættere end jeg kan, nævnt som et af de største talenter vi har rendende. Jeg ville have gættet på, at han var den første af de unge vi ville skrive med. Er der noget vi ikke ved? Forhandler han til anden side? Har han ikke mentaliteten med sig? Er han bare ikke god nok? Eller hvad?
    Ved det ikke, måske fordi, han har været en del afsted med U-18 landsholdet, måske forhandlingerne trækker lidt ud? Men jeg kan sige så meget, at det virkelig ville undre mig, hvis han ikke ender med at forlænge. Drengen har spist af en OB tallerken siden han var spæd, så tror han nærer et stærkt ønske om at spille her.
    Så mon ikke, vi forlænger med ham.

    Comment


      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-u18-landshold

      Lækkert - Henrik Clausen kender naturligvis OBerne, men det er bare fedt at se.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-u18-landshold

        Lækkert - Henrik Clausen kender naturligvis OBerne, men det er bare fedt at se.
        Tror nu roligt du kan regne med, at de tre ville komme med, uanset hvem der var træner

        Comment


          Hvor lang er kontrakten?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Hvor lang er kontrakten?
            ja det syntes jeg umiddelbart heller ikke er så let at finde ud af, men faldt over det her i artiklen om Greve;

            "Vi glæder os til at følge ham endnu tættere i det kommende år, for vi tror på, at han kan udvikle sig endnu mere og komme tættere på Superliganiveau" mon ikke det betyder han har fået en 1 årig kontrakt....

            Comment


              Gætter også et år

              Comment


                Det er lidt sjovt at læse kommentarer til denne fire år gamle artikel om Rasmus Falk. Presset af økonomien eller ej - der blæser godt nok lidt mere positive vinde i dag, når det handler om de unge spillere og muligheden for at blive en del af holdet:)

                http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...ead&id=1556687

                Comment


                  Mål i Raben for U/18-landsholdet:
                  http://www.ob.dk/artikel/raben-hattr...ndsholdet.aspx

                  Endnu en landsholdsudtagelse til en ung OB'er:
                  http://www.ob.dk/artikel/weber-udtag...ndsholdet.aspx

                  Comment


                    Kan se at Jacob Rasmussen uheldigvis scorede selvmål for U19. Er der nogen der ved om han er rykket fast op til U19 (Han er jo "kun" 2.års U17-spiller), eller om det var en engangsforestilling grundet skader/karantæner eller andet?

                    Comment


                      Gad dælme godt at se om Raben kan bombe på Superliga niveau! Prøv at gi ham chancen...!! I mangel på bedre..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Gad dælme godt at se om Raben kan bombe på Superliga niveau! Prøv at gi ham chancen...!! I mangel på bedre..
                        Det ville generelt pynte hvis OB bare gad tage nogle af de unge gutter med på matchday. Ingen garantier om spilletid, men bare det at være en del af dagen, sidde på bænken mv. Så kunne der være mulighed for 5-10 minutter hvis OB havde sikret sig sejren. Jeg ved godt at U17 og U19 i mange tilfælde spiller i samme weekend som Superligaen, men en enkelt kamp, hvor spilleren i stedet for får en stor en på opleveren, og et givet boost til det fortsatte arbejde med fodboldtalentet, har jeg svært ved at se skadeligt.

                        Intet ondt om eksempelvis Jeppe Hansen og Vadócz men de får alligevel ingen minutter i Superligaen, og til sommer er de væk. Hvorfor skal de optage en plads på bænken?

                        Til sammenligning har Brøndby netop udtaget en U17-spiller til deres trup mod FCV.

                        Comment


                          Jeg kan godt se din pointe, specielt med henblik på Jeppe Hansen og Vadócz. Der er bare det problem at vi aldrig er i en situation, hvor vi i de sidste 5 - 10 min stille og roligt kan køre sejren hjem. Så på den måde er der ikke tid til at give talenterne chancen i kamp. Hvordan de etablerede spillere så forvalter deres spilletid, er en anden snak.

                          Brøndby præsterer sportsligt meget bedre end os, hvorfor de kan tillade sig at give deres talenter chancen i kampene.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Gad dælme godt at se om Raben kan bombe på Superliga niveau! Prøv at gi ham chancen...!! I mangel på bedre..
                            Han har spillet med i et par kampe..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Jeg kan godt se din pointe, specielt med henblik på Jeppe Hansen og Vadócz. Der er bare det problem at vi aldrig er i en situation, hvor vi i de sidste 5 - 10 min stille og roligt kan køre sejren hjem. Så på den måde er der ikke tid til at give talenterne chancen i kamp. Hvordan de etablerede spillere så forvalter deres spilletid, er en anden snak.

                              Brøndby præsterer sportsligt meget bedre end os, hvorfor de kan tillade sig at give deres talenter chancen i kampene.
                              Jeg kræver ingen garanti for spilletid til de unge. Men bare det at være en del af optakten til kamp, være med i omklædningsrummet med de voksne og etablerede superligaspillere, opleve stadion fra bænken, og have MULIGHEDEN for at blive kaldt op af Troels Bech og co.

                              Daniel Stückler er absolut et kæmpetalent - men dem har vi altså også selv.

                              Jeg håber at et positivt udfald, der kan komme ud af vores økonomiske vanskeligheder er en afisning af fryseren så der bliver plads til vores talenter. Tvunget af (økonomisk) nød så at sige. Vi har en fin mængde ungdomslandsholdsspillere, der nok ikke alle slår igennem og bliver etablerede spillere, men som vel nok har fortjent chancen for at vise det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Han har spillet med i et par kampe..
                                ....for 2 år siden.

                                Comment

                                Working...
                                X