Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg så Kurucay spille for lidt over et år siden, og jeg var vildt imponeret. Det der med at han ikke vil gå i skole, det synes jeg lyder helt fornuftigt. At blive fodboldspiller er en uddannelse i sig selv, og der er ikke nogen grund til at være igang med to samtidig. Hvis han mener, at det er bedst for ham og hans fodbold at bruge alt hans tid på det, så respekt herfra! Jeg tog lige efter folkeskolen en uddannelse som Smed, og den har jeg aldrig nogensinde kunne bruge til noget som helst, nu er jeg heldigvis igang med en ny. Hvis vores ven Kurucay ikke slår igennem som professionel, så kan han altid tage en ny uddannelse ligesom jeg har gjort/er igang med. Det er et fantastisk samfund vi lever i!
    Jeg blev dog lidt skuffet, da jeg hørte at han valgte det Tyrkiske U-landshold, men det kan jo være at han aldrig har hørt fra det danske? Og det giver jo trods alt mere erfaring at spille for det tyrkiske landshold, end for ingen landshold.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Jeg så Kurucay spille for lidt over et år siden, og jeg var vildt imponeret. Det der med at han ikke vil gå i skole, det synes jeg lyder helt fornuftigt. At blive fodboldspiller er en uddannelse i sig selv, og der er ikke nogen grund til at være igang med to samtidig. Hvis han mener, at det er bedst for ham og hans fodbold at bruge alt hans tid på det, så respekt herfra! Jeg tog lige efter folkeskolen en uddannelse som Smed, og den har jeg aldrig nogensinde kunne bruge til noget som helst, nu er jeg heldigvis igang med en ny. Hvis vores ven Kurucay ikke slår igennem som professionel, så kan han altid tage en ny uddannelse ligesom jeg har gjort/er igang med. Det er et fantastisk samfund vi lever i!
      Jeg blev dog lidt skuffet, da jeg hørte at han valgte det Tyrkiske U-landshold, men det kan jo være at han aldrig har hørt fra det danske? Og det giver jo trods alt mere erfaring at spille for det tyrkiske landshold, end for ingen landshold.
      Han kan ikke spille for det danske, for han har ikke dansk pas.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Han kan ikke spille for det danske, for han har ikke dansk pas.
        Åbenbart ikke. Tak fordi du gjorde mig klogere ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Åbenbart ikke. Tak fordi du gjorde mig klogere ;)
          No props. Jeg er i øvrigt ret enig med dig. Selvfølgelig er det fint, at man sigter efter at fodboldspillere ikke allesammen er analfabeter og ufaglærte, når de stopper karrieren, men der må også være plads til undtagelser.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            No props. Jeg er i øvrigt ret enig med dig. Selvfølgelig er det fint, at man sigter efter at fodboldspillere ikke allesammen er analfabeter og ufaglærte, når de stopper karrieren, men der må også være plads til undtagelser.
            Også enig der skal også være plads undtagelser hellere en fodboldmæssig løbebane end ingen eller måske en kriminel, er heller ikke specielt bekymret over hans lidt ovegearede selvtillid og Ego, tror hvis han træner med en liga truppen vil han hurtigt rette ind.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Også enig der skal også være plads undtagelser hellere en fodboldmæssig løbebane end ingen eller måske en kriminel, er heller ikke specielt bekymret over hans lidt ovegearede selvtillid og Ego, tror hvis han træner med en liga truppen vil han hurtigt rette ind.
              [enig] Det passer jo heller ikke helt, når han udtaler, at han ikke vil ændre sig. Hvis han er gået fra seks røde kort sidste sæson til to gule, så er han klart modtagelig for inpunt.

              Det er fint, når et ungt talent sammenligner sig med en kendt spiller. Men kunne han så i det mindste sammenligne sig med én der rent faktisk _kan_ forsvare

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                [enig] Det passer jo heller ikke helt, når han udtaler, at han ikke vil ændre sig. Hvis han er gået fra seks røde kort sidste sæson til to gule, så er han klart modtagelig for inpunt.

                Det er fint, når et ungt talent sammenligner sig med en kendt spiller. Men kunne han så i det mindste sammenligne sig med én der rent faktisk _kan_ forsvare

                MvT
                Det er jo lidt det, faktisk et genialt tvist af Hasan

                Comment


                  http://www.fyens.dk/sport/OB-ansaett...rtikel/2690143

                  Ny talentspejder til ungdomsafdelingen.

                  Nogen der har et kendskab til ham? Virker umiddelbart som en kompetent herre.

                  Comment


                    Jonas Hansen, gjorde igår debut på u18 landsholdet.

                    http://www.fyens.dk/sport/Landsholds...rtikel/2692111

                    Comment


                      OB et skridt ned

                      http://www.fyens.dk/sport/DBU-rasler...rtikel/2699932

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Sådan kan man godt fortolke det. Men i og med den 2-årige licens er helt ny, så vil jeg mene, at det er mere de andre klubber, der er gået et trin OP end at vi er gået et skridt NED. På baggrund af noget, vi allerede var bekendt med: At der ikke er stabilitet i OB.

                        Licensen er stadig den samme, uanset om den er 2 eller 1-årig.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Synes faktisk det kunne have været interessant at OB havde kommenteret på det, i forhold til den nyhed de har lagt på www.ob.dk, om at klubben igen er eneste fynske klub med a-licens, det er selvfølgelig den positive vinkel, men når man ser hvilke klubber der har fået 2-årige aftaler, kontra hvem der ikke har - så er jeg enig i at signal-værdien er "et skridt ned", desværre.
                          Det ville jo alt andet lige give mere ro til en afdeling at der ikke skulle søges/præsteres hvert år.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                            Synes faktisk det kunne have været interessant at OB havde kommenteret på det, i forhold til den nyhed de har lagt på www.ob.dk, om at klubben igen er eneste fynske klub med a-licens, det er selvfølgelig den positive vinkel, men når man ser hvilke klubber der har fået 2-årige aftaler, kontra hvem der ikke har - så er jeg enig i at signal-værdien er "et skridt ned", desværre.
                            Det ville jo alt andet lige give mere ro til en afdeling at der ikke skulle søges/præsteres hvert år.
                            De 6 klubber har alle et meget stærkt ungdoms arbejde hvis der kun er plads til 6 med 2 årige licens er det sikkert marginaler der afgør det.

                            OB er også meget stærk i ungdomsarbejdet hvilket antal af spillere på diverse ungdomshold afspejler, tror ikke der den mindste chance for at vi mister A-Licens. Vi har så også nu modsat tidligere succes med at få egne udviklede spillere op på ligaholdet.

                            Comment


                              Hvor har du fra at der kun er plads til 6 med 2 årige licenser? Det er nyt for mig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                De 6 klubber har alle et meget stærkt ungdoms arbejde hvis der kun er plads til 6 med 2 årige licens er det sikkert marginaler der afgør det.

                                OB er også meget stærk i ungdomsarbejdet hvilket antal af spillere på diverse ungdomshold afspejler, tror ikke der den mindste chance for at vi mister A-Licens. Vi har så også nu modsat tidligere succes med at få egne udviklede spillere op på ligaholdet.
                                De udgør i hvert fald top 5 i U17-ligaen (AaB nr. 8; OB nr. 11 ud af 14) og top 6 i U19 (igen AaB undtaget som nr. 8; Randers er 3'er. OB er som nr. 12 sidst), så umiddelbart har de mere at skyde med lige nu.

                                Comment

                                Working...
                                X