Jeg så Kurucay spille for lidt over et år siden, og jeg var vildt imponeret. Det der med at han ikke vil gå i skole, det synes jeg lyder helt fornuftigt. At blive fodboldspiller er en uddannelse i sig selv, og der er ikke nogen grund til at være igang med to samtidig. Hvis han mener, at det er bedst for ham og hans fodbold at bruge alt hans tid på det, så respekt herfra! Jeg tog lige efter folkeskolen en uddannelse som Smed, og den har jeg aldrig nogensinde kunne bruge til noget som helst, nu er jeg heldigvis igang med en ny. Hvis vores ven Kurucay ikke slår igennem som professionel, så kan han altid tage en ny uddannelse ligesom jeg har gjort/er igang med. Det er et fantastisk samfund vi lever i!
Jeg blev dog lidt skuffet, da jeg hørte at han valgte det Tyrkiske U-landshold, men det kan jo være at han aldrig har hørt fra det danske? Og det giver jo trods alt mere erfaring at spille for det tyrkiske landshold, end for ingen landshold.
Jeg blev dog lidt skuffet, da jeg hørte at han valgte det Tyrkiske U-landshold, men det kan jo være at han aldrig har hørt fra det danske? Og det giver jo trods alt mere erfaring at spille for det tyrkiske landshold, end for ingen landshold.
Comment