Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den store artikel her

    http://www.bt.dk/fodbold/ob-talent-d...om-formiddagen

    Comment


      Holder altid med OB men det her giver altså mening

      »Det er lige tidligt nok at starte på nye overenskomstforhandlinger. Hvis OB i det her tilfælde vil have deres spiller til at træne om formiddagen, må de give ham en fuldtidskontrakt. Ellers er den gode løsning at finde ham en uddannelse. Vi tror på, at der er en uddannelse for alle«, slutter Mads Øland.

      Comment


        Man kunne også løse problemet ved at give ham en lang kontrakt, hvor man så kompenserer for det han får "for meget" i starten, ved at fortsætte med mindstelønnen i de første seniorår, indtil det økonomiske "går lige op".

        Udfordringen er selvfølgelig så, at så skal der tages en beslutning nu, om hvorvidt man tror på knægten på den lange bane.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Holder altid med OB men det her giver altså mening

          »Det er lige tidligt nok at starte på nye overenskomstforhandlinger. Hvis OB i det her tilfælde vil have deres spiller til at træne om formiddagen, må de give ham en fuldtidskontrakt. Ellers er den gode løsning at finde ham en uddannelse. Vi tror på, at der er en uddannelse for alle«, slutter Mads Øland.
          Omvendt, hvis spilleren ikke VIL gå i skole, er det jo svært for OB at tvinge ham...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Man kunne også løse problemet ved at give ham en lang kontrakt, hvor man så kompenserer for det han får "for meget" i starten, ved at fortsætte med mindstelønnen i de første seniorår, indtil det økonomiske "går lige op".

            Udfordringen er selvfølgelig så, at så skal der tages en beslutning nu, om hvorvidt man tror på knægten på den lange bane.
            jeg forstår udmærket tanken som vel er ment som en sikkerhed for at den unge har en uddannelse hvis han enten ikke slår igennem som prof-spiller eller bliver skadet og må opgive karrieren. Systemet fungere imø, men der er altid nogen der falder igennem systemer og det er vel der den egentlige udfordring her
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Har lige læst denne artikel http://www.bt.dk/superligaen/obs-pro...dre-end-david-

              Synes at han lyder som en hat. Har aldrig set ham spille. Han kommer ikke langt hvis han har en Mohammed Acharaz (jep, stavet forkert) attitude.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                Har lige læst denne artikel http://www.bt.dk/superligaen/obs-pro...dre-end-david-

                Synes at han lyder som en hat. Har aldrig set ham spille. Han kommer ikke langt hvis han har en Mohammed Acharaz (jep, stavet forkert) attitude.
                Er det Osama Akaraz eller der omkring du mener?
                meeeen han sætter godt nok ikke sit eget lys under en skæppe..

                faktisk dejligt forfriskende når man lige får det vendt og drejet lidt

                Comment


                  Jeg har håbet på ham i en rum tid nu. Meeen efter det interview så ved jeg ikke helt. Det er ok at have selvtillid, men han virker på ingen måde som en holdspiller. Mere som en super egoist og en braellerrøv. Det siger jeg nej tak til.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Jeg har håbet på ham i en rum tid nu. Meeen efter det interview så ved jeg ikke helt. Det er ok at have selvtillid, men han virker på ingen måde som en holdspiller. Mere som en super egoist og en braellerrøv. Det siger jeg nej tak til.
                    kender ikke noget til ham - er talentet der så mener jeg der skal kunne findes plads til en der stikker lidt ud, men der skal naturligvis leveres.

                    Comment


                      Haha, ja selvfølgelig ham jeg mener :D

                      Han lyder som en hæmoride man ikke kan slippe af med.

                      Comment


                        Godt at Janteloven er afskaffet ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Hvis det er mig som du hentyder til, så kan jeg fortælle at det ikke er fordi at han tror på sig selv for det synes jeg fedt, MEN at han stort set siger at han ikke har i sinde at ændre sig det ser jeg kun problemer i også synes jeg at det virker som en mand med alvorlige attitudeproblemer.

                          Og mht. landshold, så skal han holde sig fra det danske (hvis det skulle blive aktuelt) Hvis det ikke vækker nogen nationalfølelse i ham.

                          Comment


                            Han lyder som en kæmpe nar. Men det gør de fleste 17-årige på den anden side ofte. Det må være op til trænerne at vurdere to ting, når en spiller udtaler sig på den måde:

                            1) Kan han blive en styrkelse af OB på sigt, og
                            2) Kan han blive det uden at forpeste stemningen i omklædningsrummet.

                            Hvis de siger ja til de to ting, skal han selvfølgelig have en chance for at "walk the walk", når nu han er så god til at "talk the talk". Det koster ikke alverden at satse på en ungdomsspiller, der har det talent han efter sigende har. Men det kan blive dyrt at lade være.

                            Mange af de bedste spillere gennem historien har været monsteregoister: Best, Gascoigne, C. Ronaldo, osv. Jeg vil hellere have en supergod monsteregoist fra egne rækker, end en pæn dreng fra den lave ende af 1.divison (hej, de fleste af JHs indkøb).
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                              Har lige læst denne artikel http://www.bt.dk/superligaen/obs-pro...dre-end-david-

                              Synes at han lyder som en hat. Har aldrig set ham spille. Han kommer ikke langt hvis han har en Mohammed Acharaz (jep, stavet forkert) attitude.
                              Problemet med Osama Akharraz er ikke hans attitude. Det er, at talentet ikke står mål med den.

                              Hvis han var så god som han selv synes, spillede han stadig i BIF. Eller AGF. Eller var skiftet til udlandet. Og det er det store problem med at have sådan en attitude, når man aldrig har spillet Superliga. Hvad sker der når man bliver smadret i en kamp af angriber der er større, stærkere, hurtigere, mere erfaren og mere snu end dig? Kan man forholde sig til det på en ordentlig måde? Eller er det de andre, der er nogle pikhoveder?

                              Al erfaring viser, at det oftest ikke er de bedste fra ungdomsrækkerne der slår igennem på topniveau. Det er dem der har måtte kæmpe for bare at holde fast i positionen lige under.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Han minder, som artiklen påpeger, meget om en ung Zlatan. Opblæst ego og lidt problemer med attitude.

                                Alt det er mig dog komplet ligegyldigt, hvis han kan gribe chancen, udvikle sig hastigt og blive skippet dyrt videre til en bedre liga.

                                Mon ikke Malmö FF er glade for at Zlatan fik mulighed for at Zlatanere, på trods af attituderne?

                                Comment

                                Working...
                                X