Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    OB var en sejr mod Hvidovre på hjemmebane fra at komme i top6 så det er ikke en urealistisk målsætning ..

    Meget enig i at der bliver brugt for mange penge på at købe for mange spillere udefra der ikke har højt niveau i stedet for at købe færre med højere kvalitet men meget uenig i at løsningen er at rykke i 1. div.

    Satser på overlevelse og oprydning i truppen. Erstatningerne skal så være enkelte men højkvalitetsspillere og ungdomsspillere ..
    Man skulle have historisk få point for at komme i top 6 i år. Sidste år havde det krævet to sejre mere, end hvad OB opnåede i år. Det ville jo være totalt urealistisk, når man scorer så få mål.
    mig hvordan pokker skal en træner udvikle et så svagt hold hold i en for stærk liga, når man samtidig melder top-6-målsætning?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Man skulle have historisk få point for at komme i top 6 i år. Sidste år havde det krævet to sejre mere, end hvad OB opnåede i år. Det ville jo være totalt urealistisk, når man scorer så få mål.
      mig hvordan pokker skal en træner udvikle et så svagt hold hold i en for stærk liga, når man samtidig melder top-6-målsætning?
      I mine øjne er det netop træneren og sportschefen. Det er meget få der er uenige om, at spiller for spiller så har OB de bedste spillere i bund6 (Forum her, SFÅ og andre podcast, nyhedsartikler og kommentarer m.v.(mandagstrænere)) men der er også meget enighed om at de ikke er købt ind til at spille på samme hold/samme spilsystem (BW) og så så syntes jeg at SK har nogle underlige dispositioner op til og igennem kampene. Det er muligvis bare manglende erfaring.
      Han er tydeligvis god til kommunikation og hele konceptet om at blive mere sammen osv kan jeg godt lide - men realiteten er at OB er ringere stillet nu end med Alm.

      Klubber med mindre budgetter gør det bedre fordi de handler spillere til et hold og ikke målt på individuel kvalitet selv om det naturligvis ikke er en dårlig ting og så spiller de ud fra deres forudsætninger og ikke på tidligere meritter.

      Til sommer har BW været her i tre år. Det er nok til at skifte hele holdet og sætte sit fingeraftryk over det hele og han har i den grad undervurderet styrken af Superligaen i forhold til hvad og hvordan han har handlet ind.
      Han har fået nøglerne, han har fået budgettet men har ikke leveret resultaterne .. han meldte ud at han skulle bedømmes på om OB var et bedre sted end da han kom - det er OB ikke placeringsmæssigt og det kan nok så mange penge ikke opveje for fansne og jeg tror næppe at NT er tilfreds med at have tjent kr. 25 mio. hvis OB skal i 1. div.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Fuldstændig sindssygt

        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...5-arigt-talent

        Comment


          I følge Bold, så skifter Magnus Worsøe til Vendsyssel på en fri transfer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            I mine øjne er det netop træneren og sportschefen. Det er meget få der er uenige om, at spiller for spiller så har OB de bedste spillere i bund6 (Forum her, SFÅ og andre podcast, nyhedsartikler og kommentarer m.v.(mandagstrænere)) men der er også meget enighed om at de ikke er købt ind til at spille på samme hold/samme spilsystem (BW) og så så syntes jeg at SK har nogle underlige dispositioner op til og igennem kampene. Det er muligvis bare manglende erfaring.
            Han er tydeligvis god til kommunikation og hele konceptet om at blive mere sammen osv kan jeg godt lide - men realiteten er at OB er ringere stillet nu end med Alm.

            Klubber med mindre budgetter gør det bedre fordi de handler spillere til et hold og ikke målt på individuel kvalitet selv om det naturligvis ikke er en dårlig ting og så spiller de ud fra deres forudsætninger og ikke på tidligere meritter.

            Til sommer har BW været her i tre år. Det er nok til at skifte hele holdet og sætte sit fingeraftryk over det hele og han har i den grad undervurderet styrken af Superligaen i forhold til hvad og hvordan han har handlet ind.
            Han har fået nøglerne, han har fået budgettet men har ikke leveret resultaterne .. han meldte ud at han skulle bedømmes på om OB var et bedre sted end da han kom - det er OB ikke placeringsmæssigt og det kan nok så mange penge ikke opveje for fansne og jeg tror næppe at NT er tilfreds med at have tjent kr. 25 mio. hvis OB skal i 1. div.
            For mig er der ingen tvivl om at Bjørn er fortid til sommer. Fik han ikke også solgt sit hus.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja enig. og der er kæmpe forskel på "lønnen" er i OB og FCK/FCM - kæmpestort....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det nærmer sig noget der er direkte ulækkert. Håber fck brænder sig på kontrakten, men håber selvfølgelig det bedste for barnet. For det er det han er.
                Hader moderne fodbold.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Det nærmer sig noget der er direkte ulækkert. Håber fck brænder sig på kontrakten, men håber selvfølgelig det bedste for barnet. For det er det han er.
                  Hader moderne fodbold.
                  Det er prisen for at holde dem i dansk fodbold.... hvilket jeg egentlig har det fint med. Dels fordi udlandet nok ikke var bedre, dels fordi knægten selv har valgt.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Det nærmer sig noget der er direkte ulækkert. Håber fck brænder sig på kontrakten, men håber selvfølgelig det bedste for barnet. For det er det han er.
                    Hader moderne fodbold.
                    OB har altså lige hentet en "ung" den anden vej, nok til en langt mindre kontrakt, er det kun pengene du er forarget over?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...i-la-liga-klub

                      nettet fanger ikke alle ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Nej, men det er ikke tilfældet her.
                        Drengen spiller kun på U15 1. holdet i Marienlyst fordi faren sponsorerer holdet - herunder stævnedeltagelse i Madrid.
                        Opholdet her er også købt af forældrene - fed gave i øvrigt, men hvorfor lade som om det skyldes evnerne!!!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SkuffeDK Se indlæg

                          Nej, men det er ikke tilfældet her.
                          Drengen spiller kun på U15 1. holdet i Marienlyst fordi faren sponsorerer holdet - herunder stævnedeltagelse i Madrid.
                          Opholdet her er også købt af forældrene - fed gave i øvrigt, men hvorfor lade som om det skyldes evnerne!!!
                          Vidste jeg så ikke men ret vildt ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SkuffeDK Se indlæg

                            Nej, men det er ikke tilfældet her.
                            Drengen spiller kun på U15 1. holdet i Marienlyst fordi faren sponsorerer holdet - herunder stævnedeltagelse i Madrid.
                            Opholdet her er også købt af forældrene - fed gave i øvrigt, men hvorfor lade som om det skyldes evnerne!!!
                            Faren er jo navnkundige Claus Jensen der var med på det foreløbigt seneste DM til OB i '89

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Faren er jo navnkundige Claus Jensen der var med på det foreløbigt seneste DM til OB i '89
                              Bedstefar

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SkuffeDK Se indlæg
                                Bedstefar
                                Du har ret .. det passer muy bedre med alderen. Jeg er ældre end jeg lige forestillede mig i et kort sekund

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X