Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Du fik ret, Aske starter på bænken: https://bold.dk/fodbold/klubber/danm...21-landsholdet
    Ja desværre

    Comment


      Noah Lassen forlænger til 26. Spændende spiller han og Juul-Sandberg, som jeg ikke har hørt noget om længe, glæder jeg mig godt nok til at følge: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/noah-l...nger-til-2026/

      Comment


        https://fyens.dk/ob/de-blev-danske-m...-med-i-truppen


        Som ventet ikke det store output på vores DM.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          https://fyens.dk/ob/de-blev-danske-m...-med-i-truppen


          Som ventet ikke det store output på vores DM.
          Jeg sagde det jo faktisk til jer dengang, men I troede ikke på mig.
          Jeg forstår at I er skeptiske når det er en ikke-fan der kommer med en sådan påstand "holdet er sat op til at vinde u19, maksimal alder og resultatorienteret spillestil" ... det var cirka hvad jeg sagde dengang.

          Det er lidt det jeg generelt ser i jeres ungdomsafdeling, der er stor fokus på resultaterne.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Jeg sagde det jo faktisk til jer dengang, men I troede ikke på mig.
            Jeg forstår at I er skeptiske når det er en ikke-fan der kommer med en sådan påstand "holdet er sat op til at vinde u19, maksimal alder og resultatorienteret spillestil" ... det var cirka hvad jeg sagde dengang.

            Det er lidt det jeg generelt ser i jeres ungdomsafdeling, der er stor fokus på resultaterne.
            Meh. U-19 har i denne sæson kørt med en del spillere fra u-17, noget jeg er ret stor fan af.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Jeg sagde det jo faktisk til jer dengang, men I troede ikke på mig.
              Jeg forstår at I er skeptiske når det er en ikke-fan der kommer med en sådan påstand "holdet er sat op til at vinde u19, maksimal alder og resultatorienteret spillestil" ... det var cirka hvad jeg sagde dengang.

              Det er lidt det jeg generelt ser i jeres ungdomsafdeling, der er stor fokus på resultaterne.
              Skepsissen bunder ikke ud i at det kommer fra en ikke-fan. Nuff said

              I øvrigt sundt med stort fokus på resultaterne. Dansk fodbold kan stadig engang imellem rammes lidt for meget af den der "det er sjovt bare at være med" tilstand.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Jeg sagde det jo faktisk til jer dengang, men I troede ikke på mig.
                Jeg forstår at I er skeptiske når det er en ikke-fan der kommer med en sådan påstand "holdet er sat op til at vinde u19, maksimal alder og resultatorienteret spillestil" ... det var cirka hvad jeg sagde dengang.

                Det er lidt det jeg generelt ser i jeres ungdomsafdeling, der er stor fokus på resultaterne.
                Ah, det er sgu let købt. Lad os se, hvor mange af FCM's mestre fra denne sæson, der ender med et blive succes'er på Heden. Artiklen er bag betalingsmur, så jeg kan ikke læse den, men der er vel også nuancer i det. Fenger, Østrøm, Bernat, Klynge, Breum, Fenger, Tarik Ibrahimagic, Christian Vestergaard, Brems, Obbekjær er alle professionelle fodboldspillere på et vist niveau, og det er vel en respektabel høst for et enkelt hold?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg

                  Ah, det er sgu let købt. Lad os se, hvor mange af FCM's mestre fra denne sæson, der ender med et blive succes'er på Heden. Artiklen er bag betalingsmur, så jeg kan ikke læse den, men der er vel også nuancer i det. Fenger, Østrøm, Bernat, Klynge, Breum, Fenger, Tarik Ibrahimagic, Christian Vestergaard, Brems, Obbekjær er alle professionelle fodboldspillere på et vist niveau, og det er vel en respektabel høst for et enkelt hold?
                  Husk nu at sådan tænker Entusiastens ikke.

                  Han vil kun fremprovokere det dårlige ved OB.

                  Han er glad ved den omtale han får herinde ellers ville en ikke OB fan jo være her og smutte tilbage til måske FCN - men der er nok ikke engang et fan-forum for dem, så derfor er han hos ows.

                  Og lad ham nu bare have et sted.
                  Han er nok et ok menneske.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Husk nu at sådan tænker Entusiastens ikke.

                    Han vil kun fremprovokere det dårlige ved OB.

                    Han er glad ved den omtale han får herinde ellers ville en ikke OB fan jo være her og smutte tilbage til måske FCN - men der er nok ikke engang et fan-forum for dem, så derfor er han hos ows.

                    Og lad ham nu bare have et sted.
                    Han er nok et ok menneske.
                    Du var ikke opmærksom på at jeg kommenterede på et indlæg :)?
                    Jeg kom med observationer dengang, det underbygges nu, derfor kommenterede jeg.

                    Jeg er stærkt interesseret i fodbold, ser også ungdomsbold i Marienlyst og har cyklet 160 km for at se en u17-landskamp.
                    Årsagen til at jeg kommenterer er interesse og så er jeg ærlig omkring at jeg ikke er fan af OB, eller noget andet klubhold ... måske St. Pauli hvis jeg boede der.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg

                      Ah, det er sgu let købt. Lad os se, hvor mange af FCM's mestre fra denne sæson, der ender med et blive succes'er på Heden. Artiklen er bag betalingsmur, så jeg kan ikke læse den, men der er vel også nuancer i det. Fenger, Østrøm, Bernat, Klynge, Breum, Fenger, Tarik Ibrahimagic, Christian Vestergaard, Brems, Obbekjær er alle professionelle fodboldspillere på et vist niveau, og det er vel en respektabel høst for et enkelt hold?
                      Bedste råd herfra: Ignorer "Entusiastens". Du kommer ingen vejne ifht debat med den profil/troll.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Husk nu at sådan tænker Entusiastens ikke.

                        Han vil kun fremprovokere det dårlige ved OB.

                        Han er glad ved den omtale han får herinde ellers ville en ikke OB fan jo være her og smutte tilbage til måske FCN - men der er nok ikke engang et fan-forum fordem,så derfor er han hos ows.

                        Og lad ham nu bare have et sted.
                        Han er nok et ok menneske.
                        Et fan-forum for FCN må kunne klares i messenger tråd med 3-4 deltagere inkl. "ham" herinde

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Bedste råd herfra: Ignorer "Entusiastens". Du kommer ingen vejne ifht debat med den profil/troll.
                          Han er en rendyrket troll, som elsker at irritere OB-fans herinde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

                            Han er en rendyrket troll, som elsker at irritere OB-fans herinde.
                            100% enig i, at han er fuldstændig dybt irriterende, både at høre om og alle hans til tider irrelevante kommentarer. Han ER en troll

                            Comment


                              Andreas Bech, der i seks år har været omkring vores u17- og U19-ligahold, bliver cheftræner i B1909. https://www.b1909.dk/ds-holdet/ds-ny...aener-i-b1909/

                              De nævner det ikke, så det er ren spekulation: kunne dette også være en del af en langsigtet strategi? At uddanne dygtige trænere, der skal ud i de fynske klubber, så vi får et mere konkurrencedygtigt niveau på Fyn? Måske er det (også) bare en naturlig del af trænerskifte-karrusellen?

                              Men i disse tider – hvor kampsæsonen endnu ikke er begyndt! – synes jeg, at det er svært ikke at være optimistisk på OBs vegne. Jeg tænker særligt på BWs ønske for 2023: at lave et samarbejde med B1909. Så er det godt at have en træner, der allerede kender en del af de unge drenge samt kender til OBs strategi. https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ejde-med-b1909

                              Comment


                                OB Akademi version 3.0

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/mads-h...paa-akademiet/

                                Tonny lader ikke noget stå til på akademiet. Der skal være udvikling udvikling udvikling

                                Comment

                                Working...
                                X