Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Nej, det kan ikke siges at chokere.

    OBs egen artikel med Webers kommentarer:
    http://www.ob.dk/artikel/weber-faar-...-kontrakt.aspx

    Mon ikke han godt kan få sig en fin karriere? Han har nogle gode kompetencer, og måske kan han lave en AK med tiden og vende tilbage.
    Det var også min tanke. Han kunne god lave en AK med tiden..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det var også min tanke. Han kunne god lave en AK med tiden..
      Det kan ikke udelukkes, jeg håber så at Tonny og JH hjælper ham videre i karrieren og forsøger at holde sig orienteret om hans udvikling .. der er nogen fine fynske muligheder i laget under SL men selvsagt skal han nu prioritere spilletiden højt.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det kan ikke udelukkes, jeg håber så at Tonny og JH hjælper ham videre i karrieren og forsøger at holde sig orienteret om hans udvikling .. der er nogen fine fynske muligheder i laget under SL men selvsagt skal han nu prioritere spilletiden højt.
        Det er jo netop blevet en af OB’s nye kæpheste. Hvis du ikke er god nok til en kontrakt her gør vi alt for at hjælpe dig videre i karrieren..

        Comment


          Laver Weber ellers ikke nærmest et spektakulært mål i hver anden reserveliga-kamp?

          Elsker at vi melder ud, at der er "hård konkurrence i angrebet" - er det Festersen, Joan eller Helenius' pragtform der hermed menes? Det er sgu da lige præcis i angrebet vi er ringest og ikke har slået til på nogen måde i denne sæson.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Laver Weber ellers ikke nærmest et spektakulært mål i hver anden reserveliga-kamp?

            Elsker at vi melder ud, at der er "hård konkurrence i angrebet" - er det Festersen, Joan eller Helenius' pragtform der hermed menes? Det er sgu da lige præcis i angrebet vi er ringest og ikke har slået til på nogen måde i denne sæson.
            Men hvis han vurderes til at være dårligere end dem man har er det nok heller ikke ham der skal optage en kant/angrebsplads.. Han har haft 1,5 år til at overbevise og det har han ikke gjort. Så må han videre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Laver Weber ellers ikke nærmest et spektakulært mål i hver anden reserveliga-kamp?

              Elsker at vi melder ud, at der er "hård konkurrence i angrebet" - er det Festersen, Joan eller Helenius' pragtform der hermed menes? Det er sgu da lige præcis i angrebet vi er ringest og ikke har slået til på nogen måde i denne sæson.
              Det er vist ikke mange, det er blevet til i alt. Men det er rigtigt, at han har sluttet af med nogle vilde mål.Tror dog ikke, at der er så mange, der har været i tvivl om, at han har haft de der top-aktioner i sig - der er bare ikke bund nok i præstationerne generelt. Det er vel også derfor hans aftale er blevet forlænget et par gange, fordi han uden tvivl har noget potentiale og kan noget specielt, og man har håbet op, at han kunne få bygget noget mere stabilitet på, men det har han bare ikke rigtigt formået. Men tror ikke, at der er tvivl om, at der nok skal blive god rift om ham i især de fynske 2. div klubber, for han er spændende.
              Last edited by Limefrugten; 30-11-2017, 14:21.

              Comment


                Nej det er jo det. Og i tilfælde af, jeg at gjort mig uforståelig, så har jeg ikke noget problem med han ryger videre. Hvis han ikke har kunne få så meget som et minut med de jammerlige angribere vi har, så er han fyld i truppen.

                Comment


                  Vores U19-hold er sgu ikke helt let at blive klog på. Efter sidste weekends skuffende nederlag til Randers vandt de i dag 1-0 i Farum på et mål af Mathias Jørgensen.
                  SLO

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                    Vores U19-hold er sgu ikke helt let at blive klog på. Efter sidste weekends skuffende nederlag til Randers vandt de i dag 1-0 i Farum på et mål af Mathias Jørgensen.
                    Og er med i kampen om medaljer igen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                      Vores U19-hold er sgu ikke helt let at blive klog på. Efter sidste weekends skuffende nederlag til Randers vandt de i dag 1-0 i Farum på et mål af Mathias Jørgensen.
                      Jeg har fulgt en del af deres kampe og læst referatet fra denne.
                      De har i en del kampe ikke været uheldige med pointhøsten og det virker på mig som om at det samme gjorde sig gældende i den seneste kamp.
                      Tror ikke man skal forvente en slutplacering i øverste halvdel, det vil i hvert fald overraske mig ... men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl :D.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Jeg har fulgt en del af deres kampe og læst referatet fra denne.
                        De har i en del kampe ikke været uheldige med pointhøsten og det virker på mig som om at det samme gjorde sig gældende i den seneste kamp.
                        Tror ikke man skal forvente en slutplacering i øverste halvdel, det vil i hvert fald overraske mig ... men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl :D.
                        skarphed i begge felter er jo også vigtigt i fodbold. Og det har de lige nu

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          skarphed i begge felter er jo også vigtigt i fodbold. Og det har de lige nu
                          OB er bestemt ikke ret skarpe i forsvaret, det virker som om at det var målmanden der reddede dagen.
                          De to centrale forsvarere er simpelthen for store og bliver let overløbet eller udmanøvret ... det er min opfattelse ud fra det jeg har set.
                          De har bestemt også deres fordele ved hjørne osv. men damn de er tunge.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            OB er bestemt ikke ret skarpe i forsvaret, det virker som om at det var målmanden der reddede dagen.
                            De to centrale forsvarere er simpelthen for store og bliver let overløbet eller udmanøvret ... det er min opfattelse ud fra det jeg har set.
                            De har bestemt også deres fordele ved hjørne osv. men damn de er tunge.
                            Nu skrev jeg også bare skarphed i begge felter. Der tæller målmanden også i det ene pænt meget..
                            Men ja. Det er nok kun Molberg der har chance for kontrakt som midterforsvarer hvis han vender tilbage

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nu skrev jeg også bare skarphed i begge felter. Der tæller målmanden også i det ene pænt meget..
                              Men ja. Det er nok kun Molberg der har chance for kontrakt som midterforsvarer hvis han vender tilbage
                              Det er vist ret sikkert :).
                              Ser du også nogle af kampene?
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jeg har fulgt en del af deres kampe og læst referatet fra denne.
                                De har i en del kampe ikke været uheldige med pointhøsten og det virker på mig som om at det samme gjorde sig gældende i den seneste kamp.
                                Tror ikke man skal forvente en slutplacering i øverste halvdel, det vil i hvert fald overraske mig ... men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl :D.
                                Det var også mit indtryk, men ikke desto mindre er det da ret bemærkelsesværdigt at slå både FCK, BIF og FCN inden for en måned. At dømme ud fra referatet var sejren over Brøndby i øvrigt ganske fortjent. Jeg ved ikke, om du så den og har en anden oplevelse?
                                SLO

                                Comment

                                Working...
                                X