Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nej nej nej
    Hvad skete der det sidste kvarter?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Hvad skete der det sidste kvarter?
      Stort drop af Viborgs målmand, Lyngby fik en masse momentum mens Viborg spillerne fuldstændig slog op i banen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

        At vi vinder og Lyngby taber mod Hvidovre ser jeg som et super urealistisk scenarie.
        Der er simpelthen sket vildere ting i fodboldhistorie end ovenstående scenarie. fodbold er fodbold, Hvidovre med friløber og slagtet i feltet efter 2 min. Nede med en mand og bagud med en pind?

        Indtil det er matematisk umuligt så har jeg tænkt mig at tro tro tro på det. Havde Lyngby tabt i dag, havde vi stadig skulle vinde i Viborg for at være sikre. Intet har ændret sig, og vi skal bare have fokus på at vinde i Viborg.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

          Der er simpelthen sket vildere ting i fodboldhistorie end ovenstående scenarie. fodbold er fodbold, Hvidovre med friløber og slagtet i feltet efter 2 min. Nede med en mand og bagud med en pind?

          Indtil det er matematisk umuligt så har jeg tænkt mig at tro tro tro på det. Havde Lyngby tabt i dag, havde vi stadig skulle vinde i Viborg for at være sikre. Intet har ændret sig, og vi skal bare have fokus på at vinde i Viborg.
          Forkert. Nu har Lyngby matchbold. Havde Viborg vundet, havde vi haft matchbold. Så var vi selv herre over vores skæbne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Naturligvis skal vi det, men lige meget om miraklet sker at Lyngby taber til Hvidovre og vi vinder i Viborg, så vil jeg stadig holde på at Krogh, Enrico, Westström og Thorborg alle har fejlet big time.
            OB….en professionel amatørklub!.

            Jeg skal dog nok følge med ned, men det er godt nok pinligt at klubben skal drives så amatøragtigt.
            Jeg synes, du overdriver. Der er sket fejl, men jeg synes ikke klubben er amatørdrevet.

            Der er masser af ting, vi kan og skal kritisere, særligt denne sæson. Ingen synes en nedrykkersæson er en succes heller ikke mig, men jeg er ikke enig i, at der på alle parametre er fejlet Big Time.

            Men vi har jo lov til at være uenige.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

              Forkert. Nu har Lyngby matchbold. Havde Viborg vundet, havde vi haft matchbold. Så var vi selv herre over vores skæbne.
              Matchbold er ligegyldigt, hvis vi taber i Viborg.

              Vi har hele tiden skullet vinde, alt andet er ligegyldigt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                Matchbold er ligegyldigt, hvis vi taber i Viborg.

                Vi har hele tiden skullet vinde, alt andet er ligegyldigt.
                Nej. Havde Viborg vundet var barren lavere - så skulle vi matche Lyngby - tabte Lyngby til Hvidovre - kunne vi også tabe. Vandt Lyngby, skulle vi vinde. Nu SKAL vi vinde og Lyngby SKAL tabe. Det tror jeg ikke sker. Hvidovre har intet at spille for og gav meget væk i dag. Så pakkede Vejle sig.

                Comment


                  Jeg glæder mig mere til næste sæson, end jeg har gjort længe - uagtet hvilken række OB skal spille i.

                  Hvis ikke de sidste 3 års afvikling af klubben kulminerende med dét, vi ser nu, leder til refleksion ved ejerkredsen, så vil intet gøre det.

                  Frem for alt glæder jeg mig til at se et hold som mod Randers!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Jeg glæder mig mere til næste sæson, end jeg har gjort længe - uagtet hvilken række OB skal spille i.

                    Hvis ikke de sidste 3 års afvikling af klubben kulminerende med dét, vi ser nu, leder til refleksion ved ejerkredsen, så vil intet gøre det.

                    Frem for alt glæder jeg mig til at se et hold som mod Randers!
                    Sjovt, jeg har det på samme måde. Er fuldstændig rasende over elendigheden og de idioter, der har kørt os i sænk, men tænk nu hvis dette er lavpunktet! Tænk hvis vi får en sund og gedigen genopbygning! Jeg tør næsten ikke tro det, men det er vel en mulighed?
                    Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                    lykke, ulykke de gange på rad,
                    medgang og modgang hinanden tilråbe,
                    solskin og skyer de følges og ad.
                    Jorderigs guld
                    er prægtig muld,
                    Himlen er ene af salighed fuld.
                    - Kingo, 1681

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Jeg glæder mig mere til næste sæson, end jeg har gjort længe - uagtet hvilken række OB skal spille i.

                      Hvis ikke de sidste 3 års afvikling af klubben kulminerende med dét, vi ser nu, leder til refleksion ved ejerkredsen, så vil intet gøre det.

                      Frem for alt glæder jeg mig til at se et hold som mod Randers!
                      Har det på nøjagtig samme måde

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

                        Sjovt, jeg har det på samme måde. Er fuldstændig rasende over elendigheden og de idioter, der har kørt os i sænk, men tænk nu hvis dette er lavpunktet! Tænk hvis vi får en sund og gedigen genopbygning! Jeg tør næsten ikke tro det, men det er vel en mulighed?
                        Noget af det jeg er super ærgelig over er at vi endelig får en hybridbane som vi har sukket efter, samt opgraderede træningsforhold. For så at skal ned i Nordicbet, fordi ledelsen er uduelig til at drive fodbold.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

                          Sjovt, jeg har det på samme måde. Er fuldstændig rasende over elendigheden og de idioter, der har kørt os i sænk, men tænk nu hvis dette er lavpunktet! Tænk hvis vi får en sund og gedigen genopbygning! Jeg tør næsten ikke tro det, men det er vel en mulighed?
                          Jeg tør knap tænke så langt. Men bare det at se et OB-hold, som jeg faktisk synes er fedt, dét er sgu nok for mig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                            Matchbold er ligegyldigt, hvis vi taber i Viborg.

                            Vi har hele tiden skullet vinde, alt andet er ligegyldigt.
                            Der er kæmpe stor forskel på at kunne afgøre det selv, eller skal have hjælp i form af en sejr til Hvidovre.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                              Noget af det jeg er super ærgelig over er at vi endelig får en hybridbane som vi har sukket efter, samt opgraderede træningsforhold. For så at skal ned i Nordicbet, fordi ledelsen er uduelig til at drive fodbold.
                              Hvilke opgraderinger af træningsforholdene får vi?
                              Er det nyt sædebetræk i den bus som skal køre os rundt og tigge om lånebaner?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Hvilke opgraderinger af træningsforholdene får vi?
                                Er det nyt sædebetræk i den bus som skal køre os rundt og tigge om lånebaner?
                                Det ender det sikkert med.
                                Synes jeg læste et tidspunkt at der skulle laves noget ved ådalen så den kunne bruges meget mere.

                                Comment

                                Working...
                                X