Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

    Næ du har ret. Troede bare de ville vinde idag.
    Og det gør de så nok også :(
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Jeg har godt nok ondt i maven omkring vores kamp i morgen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
        Jeg har godt nok ondt i maven omkring vores kamp i morgen.
        Du er ikke den eneste.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Jeg har godt nok ondt i maven omkring vores kamp i morgen.
          Det bliver direkte forfærdeligt. Jeg prøver også i mine tanker om jer kan finde bare en smule tryghed i vores hold, men må bare indrømme, at jeg ikke lige helt ved hvor jeg skal finde den tryghed.

          Comment


            Ventetiden på afklaring er ulidelig, nu kommer kampene heldigvis som perler på en snor, 4 på 14 dage.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Ventetiden på afklaring er ulidelig, nu kommer kampene heldigvis som perler på en snor, 4 på 14 dage.
              2 sejre i streg så kan vi vidst godt kalde den...omvendt 2 nederlag så er det nok også slut.

              Jeg håber, håber, håber de har gravet et eller andet frem den sidste uges tid.

              Men er nok nået dertil hvor jeg forventer det hedder 1 division næste sæson.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Jeg har godt nok ondt i maven omkring vores kamp i morgen.
                Sjovt. Der skal meget mere til at give ondt i maven efter min mening.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Sjovt. Der skal meget mere til at give ondt i maven efter min mening.
                  Du er ikke lidt presset over vores situation, vores spil og kampen i morgen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    2 sejre i streg så kan vi vidst godt kalde den...omvendt 2 nederlag så er det nok også slut.

                    Jeg håber, håber, håber de har gravet et eller andet frem den sidste uges tid.

                    Men er nok nået dertil hvor jeg forventer det hedder 1 division næste sæson.
                    Jeg håber også vi kan grave noget frem i morgen og på fredag. Min forventning er dog også nedrykning med et brag. Så tager jeg det med…..igen.

                    Comment


                      Så ramte de visuelle realiteter. Vi er under stregen.
                      Søren Krogh og BW bliver vendt i offside.

                      Comment


                        https://bold.dk/snak/nyheder/nye-pro...read_id=601540 Godt vi fik udlejet ivancevic!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                          Vi har ja mægtige Mouritsen....
                          Det er for mig uforståeligt: begge Ivan og Manneh leverede altid på et godt niveau når de var på banen for os men blev begge syltet ud fuldstændig.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            OB har tilknyttet en freelance sportspsykolog til holdet udover Kenneth Phillipsen.
                            Troels Banggaard var med i går i Vejle.

                            Det er mest af alt det mentale den er galt med, da vi jo i starten af Sørens periode inden nedrykningspilllet fik fornuftige point på kontoen. Det mentale pres i nedrykningsspillet er stort for mange spillere.

                            Så det mentale skal bearbejdes nu, bare det ikke er for sent.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              OB har tilknyttet en freelance sportspsykolog til holdet udover Kenneth Phillipsen.
                              Troels Banggaard var med i går i Vejle.

                              Det er mest af alt det mentale den er galt med, da vi jo i starten af Sørens periode inden nedrykningspilllet fik fornuftige point på kontoen. Det mentale pres i nedrykningsspillet er stort for mange spillere.

                              Så det mentale skal bearbejdes nu, bare det ikke er for sent.
                              For mig at se har vi under Krogh spillet en god kamp, det var den i Viborg. Det kan diskuteres om Viborg spillede deres ringeste kamp, men vi spillede kampen godt, og vandt fortjent.
                              Sejren i Randers kom i hus efter en skrækkelig grim kamp, hvor Slots og Bernat var vores klart bedste i en vellykket kujon taktik.


                              Sejren i Vejle var også ganske fortjent, men igen hentet på baggrund af en taktik, og spil som på ingen måde holder i længden.

                              I flertallet af kampene har SK tåget rundt i opstillinger, taktik og udskiftninger som klart viser at han er neget langt fra at have evnerne.

                              At den også er gal med det mentale er vi enige i, men en for stor del af truppen, er lejesvende for hvem OB blot er en ligegyldig midlertidig arbejdsgiver.
                              Der er flere der har den holdning, at de vil væk hvis vi rykker ned. Når man først har den holdning, så tror jeg også man har den holdning, at en nedrykning faktisk kan være gavnlig for en selv.
                              Jeg tror der er nogle der tænker, hellere væk til sommer med en nedrykning, end endnu en sæson i en uambitiøs klub i bunden af superligaen, og endnu en sæson hvor man som en flok vagabonder skal rundt og låne træningsbaner.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                OB har tilknyttet en freelance sportspsykolog til holdet udover Kenneth Phillipsen.
                                Troels Banggaard var med i går i Vejle.

                                Det er mest af alt det mentale den er galt med, da vi jo i starten af Sørens periode inden nedrykningspilllet fik fornuftige point på kontoen. Det mentale pres i nedrykningsspillet er stort for mange spillere.

                                Så det mentale skal bearbejdes nu, bare det ikke er for sent.
                                Så det er kun hvis OB slet ikke havde fået point, at du ville erkende at det er kvaliteten i truppen der fejler hos jer?
                                Alle kan påstå at have haft en god periode eller en god kamp og fremvise bevis for det ... men det samlede billede er det retvisende og der ligger OB til nedrykning og er meget lige med de andre 3 potentielle nedrykkere, p.g.a. truppernes kvalitet er ret lige.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X