Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Ja det er ind imellem lederne i ungdomsafdelingen i OB undervurderer ungdomsspillerne, bare se Isak Jensen, og Anders Klynge fra OB U19 guldholdet nu i Viborg og Silkeborg.
    De ville have pyntet på holdet nu.
    Den diskussion med Klynge er simplethen så vag. Han får chancen i Silkeborg, da de er rykket ned og kæmper i 1. div her har han mulighed for at få en masse spilletid og udvikle sit spil. Det ville ikke være sket i OB, da vi lå i superligaen. Hvis han skulle have spillet central midt fast på det tidspunkt havde dette forum revet ham i stykker og skreget op om det er useriøst ikke at investere.

    Klynge var ikke blevet den spiller han er i dag, hvis han var blevet i OB fordi han ikke kunne få fast spilletid.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

      Den diskussion med Klynge er simplethen så vag. Han får chancen i Silkeborg, da de er rykket ned og kæmper i 1. div her har han mulighed for at få en masse spilletid og udvikle sit spil. Det ville ikke være sket i OB, da vi lå i superligaen. Hvis han skulle have spillet central midt fast på det tidspunkt havde dette forum revet ham i stykker og skreget op om det er useriøst ikke at investere.

      Klynge var ikke blevet den spiller han er i dag, hvis han var blevet i OB fordi han ikke kunne få fast spilletid.
      Helt enig. For at have tid og plads til at udvikle dig, skal du integreres på et hold som fungerer, og som har en solid stamme af bærende spillere.
      Du skal være et talent i Slotsager klassen, hvis du skal kunne bide dig fast, og udvikle dig på et tilfældigt sammensat hold som OB.
      Vi har ikke udviklet en nævneværdig spiller siden Falk, men vi har haft nogle spillere i klassen under, som først blev udviklet efter de kom væk fra OB.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Enig i at Klynge havde godt af et år i første division, men som jeg husker det, så gjorde han det fint i den håndfuld kampe han fik?
        Så det undrede ihvertfald mig at han ikke fik chancen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          Enig i at Klynge havde godt af et år i første division, men som jeg husker det, så gjorde han det fint i den håndfuld kampe han fik?
          Så det undrede ihvertfald mig at han ikke fik chancen.
          Klynge gjorde det absolut udemærket, faktisk bedre end flere af dem vi valgte at beholde.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

            Den diskussion med Klynge er simplethen så vag. Han får chancen i Silkeborg, da de er rykket ned og kæmper i 1. div her har han mulighed for at få en masse spilletid og udvikle sit spil. Det ville ikke være sket i OB, da vi lå i superligaen. Hvis han skulle have spillet central midt fast på det tidspunkt havde dette forum revet ham i stykker og skreget op om det er useriøst ikke at investere.

            Klynge var ikke blevet den spiller han er i dag, hvis han var blevet i OB fordi han ikke kunne få fast spilletid.
            OB skal blive bedre til at lave en FCM og låne de unge ud. Det kan godt være at de ikke alle slår til i 1. division, men nogle af dem vil vi får stærkere tilbage.

            Comment


              Har vi ikke en samarbejdsaftale med Naestved eller husker jeg forkert ?

              Comment


                tongya åbenbart ved at finde formen på cypern.

                Fint hvis lejeopholdet kan føre et salg med sig.

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ler-paa-cypern

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  tongya åbenbart ved at finde formen på cypern.

                  Fint hvis lejeopholdet kan føre et salg med sig.

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ler-paa-cypern
                  Kan man trække lejespillere hjem? Her tænker jeg også på Mihajlo ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    tongya åbenbart ved at finde formen på cypern.

                    Fint hvis lejeopholdet kan føre et salg med sig.

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ler-paa-cypern
                    Vil nu gerne have ham hjem til sommer.

                    Comment


                      Hvis nu man er forretningsmand.... en t-shirt med "Jeg var på Odense Stadion da OB vandt"...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
                        Hvis nu man er forretningsmand.... en t-shirt med "Jeg var på Odense Stadion da OB vandt"...
                        Den t-shirt ville der sgu ikke være mange kunder til.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Vil nu gerne have ham hjem til sommer.
                          tænker også han ville være fin at have - men det er mere om han vil tilbage til Fyn. Ønsker han ikke det er det nok bedre for alle at få ham solgt videre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Kan man trække lejespillere hjem? Her tænker jeg også på Mihajlo ..
                            tror jeg godt - kommer nok an på hvilken aftale man har lavet. Men man har lige sendt Ivan væk - hvorfor tror du de henter ham retur?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              tror jeg godt - kommer nok an på hvilken aftale man har lavet. Men man har lige sendt Ivan væk - hvorfor tror du de henter ham retur?
                              Tror jeg heller ikke .. men det kan jo blive nødvendigt ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
                                Hvis nu man er forretningsmand.... en t-shirt med "Jeg var på Odense Stadion da OB vandt"...
                                Ny chant på hjemmebane:

                                "Lets pretend
                                lets pretend
                                lets pretend we won a game
                                LETS PRE-TEND WE WON A GAME......YAAAAAY"​
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X