Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

    Kollinger har også karantæne, så deres forsvar er noet ramt
    Er 99% sikker på at han ikke har karantæne

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det er klart han er blandt de første på holdkortet, men jeg synes egentlig vi har fine løsninger i holdet. Nu får vi Trybull tilbage og så kan Rami flyttes længere frem. Her kan vi så vælge om det skal være en 3-5-2 eller sædvanlig 3-4-3 med Rami som den ene kant. Don D har heller ikke haft så meget tur i den her imod Bøf og AGF, så han er måske også moden til en lille pause, selvom jeg egentlig synes han tog nogen spændende løb igår i 1. halveg.
      Jeg er lidt ærgerlig over, at det virker til at være støbt i sten, at vi skal spille med 5 mand i forsvaret i kampen mod nedrykning for så angiveligt at orientere os på ny i næste sæson.

      En klassisk 4-3-3 med Trybul som 6er og SK og Rami som 8ere ville altså være fed.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Jeg er lidt ærgerlig over, at det virker til at være støbt i sten, at vi skal spille med 5 mand i forsvaret i kampen mod nedrykning for så angiveligt at orientere os på ny i næste sæson.

        En klassisk 4-3-3 med Trybul som 6er og SK og Rami som 8ere ville altså være fed.
        Det ville jeg også gøre mod ihverfald vejle

        Viljar
        Owusu Slots Gomez Nico
        Trybull Sven
        Rami
        Fenger Luca Kadrii

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det ville jeg også gøre mod ihverfald vejle

          Viljar
          Owusu Slots Gomez Nico
          Trybull Sven
          Rami
          Fenger Luca Kadrii
          Jeg ville bruge:
          Viljar
          Helander Slots Gomez
          Owusu Trybull Sven Nico
          Rami
          Fenger Kadrii

          Med Rami som en slags hængende kant med store friheder - vores genpres ville blive forstærket af Fenger sammen med Rami og Kadrii.
          Luca skal have sine minutter - men mod Vejle tvivler jeg lidt på han kan klare sig fysisk - selvom Albentosa er væk.
          Last edited by Jebola; 04-03-2024, 15:43.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det ville jeg også gøre mod ihverfald vejle

            Viljar
            Owusu Slots Gomez Nico
            Trybull Sven
            Rami
            Fenger Luca Kadrii
            Fed opstilling! Ulempen ved 4-3-3 er at NM får problemer defensivt og ikke kommer helt til sin ret offensivt.

            Ville elske at se Fenger få en start.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Fed opstilling! Ulempen ved 4-3-3 er at NM får problemer defensivt og ikke kommer helt til sin ret offensivt.

              Ville elske at se Fenger få en start.
              Jeg er ikke enig i, at Mickelseon er så dårlig defensivt. Generelt har han udviklet sig meget.

              Jeg ville dog også gerne se en 4-3-3. Jeg tror ikke det kommer imod Vejle, men jeg tror ikke det er så "skrevet i sten", at vi skal spille 5-2-3 i hele foråret. Kunne godt se os stille op i den opstilling Jebola foreslår.

              Jeg håber dog også at se Charly snart. Håber han er ved at være i omdrejninger. Han er ung og er måske endnu ikke en spiller der sætter sig igennem og går forrest når det går skidt. Men han har bare en fart der kan være afgørende. Jeg synes (langsomt) vi ser mere afklarede ud ift. hvad vi gerne vil offensivt. Det tror jeg vil gavne hans spil.
              Last edited by Agbre; 04-03-2024, 16:59.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                Jeg er ikke enig i, at Mickelseon er så dårlig defensivt. Generelt har han udviklet sig meget.

                Jeg ville dog også gerne se en 4-3-3. Jeg tror ikke det kommer imod Vejle, men jeg tror ikke det er så "skrevet i sten", at vi skal spille 5-2-3 i hele foråret. Kunne godt se os stille op i den opstilling Jebola foreslår.

                Jeg håber dog også at se Charly snart. Håber han er ved at være i omdrejninger. Han er ung og er måske endnu ikke en spiller der sætter sig igennem og går forrest når det går skidt. Men han har bare en fart der kan være afgørende. Jeg synes (langsomt) vi ser mere afklarede ud ift. hvad vi gerne vil offensivt. Det tror jeg vil gavne hans spil.
                Hylle havde / har også en fart...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Hylle havde / har også en fart...
                  Jojo, men var ikke en så god fodboldspiller. Skal ikke kigge på Charly med bolden i meget mange aktioner før man kan se, at han kan betydeligt mere end ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Jeg er lidt ærgerlig over, at det virker til at være støbt i sten, at vi skal spille med 5 mand i forsvaret i kampen mod nedrykning for så angiveligt at orientere os på ny i næste sæson.

                    En klassisk 4-3-3 med Trybul som 6er og SK og Rami som 8ere ville altså være fed.
                    Det er i hvert fald så meget støbt I sten, at jeg næppe forestiller mig han går bort fra det, efter en tilfredsstillende indsats i Aarhus, frem imod en kogepladekamp imod et fint kørende Vejle-hold. Om vi så kan få sat Rami nok i scene fra en mere offensiv position er mere spændende. Jeg synes ikke han spillede nogen nævneværdig rolle i sine kampe med udgangspunkt fra kanten i efterårets sidste kampe. Her skal vi forsøge at få ham mere I scene.

                    Comment


                      https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...ruppen-er-ramt

                      set i forhold til at alle havde erklæret en klar top og bund seks er der i teorien tre hold der kan hente SIF her til sidst ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...ruppen-er-ramt

                        set i forhold til at alle havde erklæret en klar top og bund seks er der i teorien tre hold der kan hente SIF her til sidst ..
                        men alt skal også gå galt og rigtigt for at det sker.

                        Kan Silkeborg tabe de sidste 2 kampe? Ja - men Viborg skal op imod BIF og den skal de vinde, Randers skal vinde begge deres kampe; mod FCM og FCN

                        Og OB; ja vi skal vinde 2 i streg og den ene er på hjemmebane alene det gør det jo nærmest umuligt

                        Så rigtig spænding om top 6 er der vel heller ikke ligefrem

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Er 99% sikker på at han ikke har karantæne
                          Som skrevet efterfølgende, så var det fejl i grafikken på TV. Han er ikke i karantæne men kommer det ved næste kort.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            men alt skal også gå galt og rigtigt for at det sker.

                            Kan Silkeborg tabe de sidste 2 kampe? Ja - men Viborg skal op imod BIF og den skal de vinde, Randers skal vinde begge deres kampe; mod FCM og FCN

                            Og OB; ja vi skal vinde 2 i streg og den ene er på hjemmebane alene det gør det jo nærmest umuligt

                            Så rigtig spænding om top 6 er der vel heller ikke ligefrem
                            Tænker også det ville være ærgerligt, for hvilket som helst hold at komme i top 6 nu, uden noget at spille for resten af sæsonen.
                            Os i bunden kan da i det mindste komme i Europa med lidt held.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Tænker også det ville være ærgerligt, for hvilket som helst hold at komme i top 6 nu, uden noget at spille for resten af sæsonen.
                              Os i bunden kan da i det mindste komme i Europa med lidt held.
                              vi har ingen chance for europa - skal nok spille med 3. pladsen om det.

                              - og uanset; vil da Laaaaangt hellere ende i top 6 uden nogeet at spille for nu end at stå i en potentiel reel nedrykningskamp. Top 6 vil også betyde der kommer lidt ro på noget tidligere og man kan begynde at planlægge næste sæson

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Tænker også det ville være ærgerligt, for hvilket som helst hold at komme i top 6 nu, uden noget at spille for resten af sæsonen.
                                Os i bunden kan da i det mindste komme i Europa med lidt held.
                                Der er langt flere scouts til top6 kampene end der er til bund6 kampene og de der er til bund6 kampene fisker efter the best of the rest til billige penge.
                                Kan ikke huske hvilken postcast men en sagde at den samme spiller bare koster mere hvis han spiller i top6 frem for bund6.
                                Desuden bliver man nok bedre af at spille mod bedre hold end en selv frem for at spille mod hold der (på papiret) er ringere end en selv ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X