Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg er ret sikker på, at det indlæg, du citerer, omhandler Köhler og ikke Franco.
    Personligt mener jeg forøvrigt ikke, at Franco ville være bedre som 10'er og slet ikke som 8'er. Jeg tror dog han pt. han er den i truppen, der bedst kan spille en 10'er i Alms system, hvis Rami ikke er klar/er løbet tør. Jeg mener dog også, at det bør være en prioritet at få en 10'er mere i truppen inden vinduet lukker.
    Ahh, for pokker. Det kan jeg godt se.

    Men pointen står: Tror ikke Franco på 10'eren gør noget godt - hverken for os eller Franco.

    Til gengæld mener jeg, det er vigtigt at sætte ord på, hvad der er han kan, og om det, han mangler, er noget, der kan læres - på kanten, hvor trænerne mener, han er bedst.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Tongya var virkelig skarp idag. Scorede mange mål i en angrebs øvelse. Har aldrig set ham bedre endnu og vi vil nok gøre os selv en tjeneste at beholde ham for at se om han ikke kan slå igennem
      Hvad fanden, er du på vej over på team Tongya? ​​​​

      Han skal nok komme, der er mere i ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Vi kommer ALDRIG nogensinde til at stille op i en anden formation end den 1-4-3-3 som vi spiller med nu.

        I hvert fald ikke så længe vi har Alm som træner.
        De vigtige er hvordan vi bygger op og hvordan vi går i pres og det ville jeg egentligt holde fast i, lige på nær at jeg ville rykke vores 10'er ned i banen og ligge som en ekstra spiller på midten. Det går lige akkurat at vi spiller med to derinde når det er Randers uden Lasse Berg Johnsen vi skal møde. Jeg tror vi får problemer når vi møder hold der er bedre inde centralt.

        Jeg ville køre Köhler som skraldemand der ligger inde foran bagkæden og beskytter den.

        ​​​​​​Manneh som temperaturmåler der holder tempoet i kampen.

        Og Mustafic til at føre bolden op fra midten.

        Og så ville jeg få Manneh og Mustafic til at ligge derinde og lave løbearbejdet og dække halvrummene og så holde Köhler inde centralt.

        Det ville så bryde med at spille med fire fremme, det er dog noget vi gør for at udvikle spillere vi kan sælge og der har vi altså nogle fine midtbane talenter på vej.


        ​​​​​
        Last edited by Striwetforlivet!; 26-07-2023, 16:16.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Hvad fanden, er du på vej over på team Tongya? ​​​​

          Han skal nok komme, der er mere i ham.
          Han vokser på mig lige pt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Han vokser på mig lige pt
            Der er potentiale i ham der. Hvor scorede han målene fra?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Der er potentiale i ham der. Hvor scorede han målene fra?
              Som højrekant

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Som højrekant
                Si. Jeg kommer lige ned og ser ham vise frem i morgen.

                Comment


                  Ved i hvornår de træner og hvor det evt står henne?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                    Ved i hvornår de træner og hvor det evt står henne?
                    https://www.ob.dk/foersteholdet/#Traeningsplan-0

                    Comment


                      Hvor er det dog synd, at Gigo endnu ikke er kommet på banen mod et hold fra Luxembourg... mon han spares til kampen mod Silkeborg så hans ambitioner opfyldes...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Hvor er det dog synd, at Gigo endnu ikke er kommet på banen mod et hold fra Luxembourg... mon han spares til kampen mod Silkeborg så hans ambitioner opfyldes...
                        Hvis jeg kunne gå som "fejedreng" på mit job og tilmed få doblet min hyre tror jeg nu også jeg ville takke ja

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Tjekkede lige stats på superliga.dk. Han havde 5 bolderobringer (delt flest i runden), 4 tacklinger og 7 vundne dueller langs jorden (delt 5. flest i runden). Fint første indtryk må man sige.
                          Syntes også det virker som om han har et fint overblik, og at han også søger at slå den diagonale aflevering. Det har jeg ihvertfald savnet, ja stort set siden Djemba
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Vi har haft en lille snak med Gustav Grubbe om, hvordan han ser sin egen rolle på holdet nu.

                            Grubbe vil tilbage i starteren: Skal knalde igennem til træning - OBstruktion

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Vi har haft en lille snak med Gustav Grubbe om, hvordan han ser sin egen rolle på holdet nu.

                              Grubbe vil tilbage i starteren: Skal knalde igennem til træning - OBstruktion
                              Jeg kan godt lide Grubbe, og synes ikke han som sådan spillede sig af i foråret, selvom Nico overtog backen.

                              Jeg ville være ked af at Grubbe får splinter på bænken gennem en hel sæson, men Owusu er jo hentet til at spille fast.
                              Og Nico er vel pt. også foran Grubbe.

                              3 hb og 1 vb er en helt skæv fordeling. Det skal Bjørn få styr på.

                              Håber bare owusu virkelig er god, når han nu alligevel skal holde Grubbe ude

                              Comment


                                Hidtil kunne se Superligakampe her i Tyskland med elevensports.com men de har lukket ned og henviser deres kunder til fifa.com.
                                Men på fifa.com kan ikke finde Superligakampe.
                                Nogen som kan hjælpe eller kender en app hvor man kan se Superliga?
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X