Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Min vurdering af de nye. Ikke ment som nogen stempling eller bashing inden de har spillet 1 min i superligaen. Alle kan udvikle sig og ikke alt kommer frem til træning. Men..


    Buya Turay:
    Tror ikke vi skal forvente en der brænder igennem fra Dag 1. Ligner en der mangler noget form og komme ind i systemet. Han har ikke imponeret synderligt og jeg kan godt blive lidt bekymret over om det kan koste os noget at holde stædigt fast i ham som starter hvis han ikke lykkedes de første par kampe. Måske man skulle overveje at spille Sabbi på toppen så længe han er i klubben. Selvom han ikke er perfekt ligner han stadig en der pt er bedre som 9`er

    ...
    Fedt med observationer på de nye.

    Ift. Turay er det vel også ham, der har været længst tid væk fra kamp og træning på højt niveau. Selvom han fik lov at tyvstarte lidt ville det være imponerende hvis han var helt skarp nu. Men hvis han ikke får vist sig godt frem her i træningskampene tror jeg heller ikke prisen man vil kræve for Sabbi bliver mindre. Ham føler man nok mere man ved hvad man får fra. Han arbejder også godt i presset.

    Jeg er spændt på at se hvor vi står i kampen i morgen. Med så store udskiftninger - især centralt på banen - tror jeg vi får det svært. Hvis Vejle ikke sætter sig på det og kører lidt rundt med os vil jeg faktisk være imponeret. Selvom de også mangler bl.a. Arbnor Mucolli må de være langt mere sammenspillede og afklarede end os.

    Comment


      Max fenger med mål for mjalby! Spændende hvis kan komme igang og score nogle mål den sidste måned han er på leje.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
        Max fenger med mål for mjalby! Spændende hvis kan komme igang og score nogle mål den sidste måned han er på leje.
        Ville være lækkert ja. Syntes stadigvæk ikke han skal tilbage. Men så er han vel nemmere at afsætte til andre hvis de ikke indløser klausulen på 5 mill norske

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ville være lækkert ja. Syntes stadigvæk ikke han skal tilbage. Men så er han vel nemmere at afsætte til andre hvis de ikke indløser klausulen på 5 mill norske
          Alligevel lidt spøjst at en dansk og svensk fodboldklub har forhandlet en klausul på plads i norske kroner

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Alligevel lidt spøjst at en dansk og svensk fodboldklub har forhandlet en klausul på plads i norske kroner
            Ups. Svenske

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
              Max fenger med mål for mjalby! Spændende hvis kan komme igang og score nogle mål den sidste måned han er på leje.
              Det var den tidligere ob legende David Löfquist der lagde op til målet

              Comment


                Men vi vil vel hellere have 5 millioner norske end svenske kroner, vil vi ikke?

                5 millioner svenske er vel ikke mere end 10.000 danske, sådan ca

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Men vi vil vel hellere have 5 millioner norske end svenske kroner, vil vi ikke?

                  5 millioner svenske er vel ikke mere end 10.000 danske, sådan ca
                  Tror faktisk den er styrtdykket den norske og ligger omkring den svenske nu

                  Comment


                    Lyder til at vores træningskamp søndag er rykket til kl 12

                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...f-og-silkeborg

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tror faktisk den er styrtdykket den norske og ligger omkring den svenske nu
                      Skidt, så lige meget om den er den ene eller anden valuta, så får vi kun små 10.000 DKK for ham hvis han sælges, en skam

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Skidt, så lige meget om den er den ene eller anden valuta, så får vi kun små 10.000 DKK for ham hvis han sælges, en skam
                        Nok nærmere 3,2 mill. 50% mere end vi fik for Breum hvis det sker

                        En mulighed er måske også at man forlænger lejen resten af sæsonen og tager sig betalt for dette. Men en fortsat frikøbsklausul på 5 mill

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Nok nærmere 3,2 mill. 50% mere end vi fik for Breum hvis det sker

                          En mulighed er måske også at man forlænger lejen resten af sæsonen og tager sig betalt for dette. Men en fortsat frikøbsklausul på 5 mill
                          Det vi fik for Breum, vil jeg slet ikke begynde at snakke om.

                          Men igen min overdrivelse fremmer jo lidt forståelsen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Det vi fik for Breum, vil jeg slet ikke begynde at snakke om.

                            Men igen min overdrivelse fremmer jo lidt forståelsen
                            Åhhhh jo. Men små bække kan også føde en stor Å

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Åhhhh jo. Men små bække kan også føde en stor Å
                              Ja det er jeg med på.

                              Og hellere 3,2 for Max end det vi fik for Breum.

                              Comment


                                Nogen der skal i Ådalen i dag og se kampen? :)

                                Comment

                                Working...
                                X