Oprindeligt indsendt af OBstruktion
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Værsgo AA !
Førhen var vi kendt for standardsituationer... super podcast
https://gamechanger.nu/podcast/faa-m...rdsituationer/
Comment
-
Så kommer Martin Davidsen med meget klare ord:
https://obstemmer.dk/kommentar-pas-p...e-om-hjoernet/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSå kommer Martin Davidsen med meget klare ord:
https://obstemmer.dk/kommentar-pas-p...e-om-hjoernet/
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg skrev i slutningen af sidste sæson, at BW skulle præstere et magisk vindue, hvis OB skulle i top 6. Det har han tydeligvis ikke gjort. Det eneste der frikender ham er, at Thorborg åbenbart vil bruge pengene på alt andet end spillere. Jeg var naiv nok til at tro, at en del af de mange millioner skulle ud og arbejde for en top6 placering. Det var under den forudsætning, at jeg formulerede min “magiske vindue”påstand. Hvordan i helvede skal man signe så mange spillere gratis og så tro at man kan ramme plet på 6-8 pladser???
Ang vinduet; syntes faktisk der er hentet nogle gode spillere ind - kunne de være bedre, måske. Men for mig at se er der holdet der ikke fungere. Vi kan tydeligvis stadig ikke forsvarer, holdet bliver for let (set fra mit perspektiv) "revet" over, stor afstand mellem de 4 forreste og resten.
For at se må det være spillestilen den er helt galt med, Sven, Owusu og al hajj er jo gået mere eller mindre direkte ind og går det glimrende. Buya mangler i den grad - til gengæld er Kadrii så heldigvis vågnet op til dåd.
Mener BW skulle have sikret en 6er mere - det har været for tyndt. VB virkede også som om man tog en chance og håbede at Aske bare styrede den plads. Og så nok mest af alt; vores kanter - her havde jeg virkeligt gerne set bare en erfaren profil, en man kunne forvente og forlange leverede kamp efter kamp. Syntes det er for meget unge talenter man håber på her - og det ses jo også i nogle ret svingende præstationer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvor mange tror, at en ny træner (altså fyring af Alm) kan polere lorten (OBs) nok til at komme i top 6?
Tryk “like” - jeg tror ikke på det.
Men bliver det endnu en fra den gængse trænermølle eller endnu et sats af en art, så tror jeg intet kommer til at ændre sig. Måske endda for det værre her på kort sigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Kommer for mig meget an på hvilken træner vi vil kunne tiltrække. Tror godt, at en Ståle Solbakken vil kunne sætte skik på det her hold. Rent hypotetisk selvfølgelig. Se også hvad Uwe Rösler har bedrevet i AGF. Ganske vist en trup på et andet niveau økonomisk, men synes ikke deres trup har været spækket med stjerner i hans tid.
Men bliver det endnu en fra den gængse trænermølle eller endnu et sats af en art, så tror jeg intet kommer til at ændre sig. Måske endda for det værre her på kort sigt.
3. Nicklas Mouritsen - ikke top 6
4. Bjørn Paulsen - ikke top 6
5. Mihajlo Ivancevic - top 6
7. Mohamed Buya Turay - ikke top 6
8. Alasana Manneh - ikke top 6
9. Bashkim Kadrii - top 6
11. Markus Jensen - ikke top 6
14. Gustav Grubbe - ikke top 6
18. Max Ejdum - ikke top 6
19. Johannes Selvén - ikke top 6
20. Leeroy Owusu - top 6
21. Charly Nouck - ikke top 6
22. Rami Al Hajj - måske
23. Aske Adelgaard - ikke top 6
24. Alen Mustafic - ikke top 6
25. Filip Helander - ??
29. Tyler Burey - ikke top 6
30. Don Deedson Louicius - ikke top 6
God fornøjelse med at overtage den trup
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlægVi skal vel have en snak om Alm, Paulsen og vel også Martin Hansen…
har aldrig set PB som fodboldspiller. Mere en islandsk viking. Det kan noget når man skal slogs mod nedrykning. Men fodbold Jan manden ikke spille piller man 5 cm og 20 kilo af ham spiller han 2. Div øst.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
2. Nicholas Mickelson - ikke top 6
3. Nicklas Mouritsen - ikke top 6
4. Bjørn Paulsen - ikke top 6
5. Mihajlo Ivancevic - top 6
7. Mohamed Buya Turay - ikke top 6
8. Alasana Manneh - ikke top 6
9. Bashkim Kadrii - top 6
11. Markus Jensen - ikke top 6
14. Gustav Grubbe - ikke top 6
18. Max Ejdum - ikke top 6
19. Johannes Selvén - ikke top 6
20. Leeroy Owusu - top 6
21. Charly Nouck - ikke top 6
22. Rami Al Hajj - måske
23. Aske Adelgaard - ikke top 6
24. Alen Mustafic - ikke top 6
25. Filip Helander - ??
29. Tyler Burey - ikke top 6
30. Don Deedson Louicius - ikke top 6
God fornøjelse med at overtage den trup
Når jeg snakker om at sætte skik på, så er det sådan set mere i forhold til at komme med noget tydelig til spillestil, disciplin og tilgang til spillet med henblik på at skabe en sammenhængende trup og måde at spille på. Som alt andet lige også vil gøre det nemmere at rekruttere nye spillere.
- Likes 1
Comment
-
bare for lidt mere selvpineri så har jeg kigget lidt på tal under Alm.
52 grundspilskampe har givet 57 point og et snit på hele 1,096p/ grundspilskamp.
Med en målscore på 71-87 hvilket vil sige vi har lukket 1,67 mål ind pr kamp
Ser vi på alle kampene bliver det selvf lidt pænere men ikke meget.
72 kampe spillet = 92 point og et snit på hele 1,28 point/kamp
en målscore på 105 - 113 og 1,57 indkasserede mål pr kamp.
Få ham nu væk.
- Likes 1
Comment
Comment