Oprindeligt indsendt af Bolbro
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Så lidt af kampen og måtte så tilbage og se de sidste 10 min. Hvis det var OB, så havde jeg ødelagt et eller andet, da AGF fik omspark - det er det latterligste, jeg længe har set. De kunne lige så godt sige, at vi sparker, indtil AGF scorer. GFerne mener så, at Duelund burde have haft straffe i første halvleg - den er sådan lidt so-so i min bog. Men det retfærdiggør jo aldrig, at man dømmer det tyndeste omspark set i mands minde. Straffet er i forvejen diskutabelt - men OK, der er jo mange der mener, at den naturlige stilling for en forsvarsspillers hænder er omme bag ryggen. Jeg tænker lidt: hvor mange mennesker løber særlig hurtigt med hænderne bag ryggen, og hvad er der 'naturligt' ved det?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Så lidt af kampen og måtte så tilbage og se de sidste 10 min. Hvis det var OB, så havde jeg ødelagt et eller andet, da AGF fik omspark - det er det latterligste, jeg længe har set. De kunne lige så godt sige, at vi sparker, indtil AGF scorer. GFerne mener så, at Duelund burde have haft straffe i første halvleg - den er sådan lidt so-so i min bog. Men det retfærdiggør jo aldrig, at man dømmer det tyndeste omspark set i mands minde. Straffet er i forvejen diskutabelt - men OK, der er jo mange der mener, at den naturlige stilling for en forsvarsspillers hænder er omme bag ryggen. Jeg tænker lidt: hvor mange mennesker løber særlig hurtigt med hænderne bag ryggen, og hvad er der 'naturligt' ved det?
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlægUndskyld mig men hvordan taber vi nogensinde til Viborg, de er pinligt ringe
Sæsonen er spæd, men jeg synes ikke, vi skal kaste med sten.
Og jo jo, vi har haft et svært program.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlægUndskyld mig men hvordan taber vi nogensinde til Viborg, de er pinligt ringe
Kan ikke se deres plan, hvad de vil med eller uden bold….
VFF har nogle spændende spillere, Randers har Bundgaard - og det er det.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg er endnu mere rasende over at vi spiller uafgjort mod RFC. Hold kæft hvor er de dårlige - og jeg tror de rykker ned.
Kan ikke se deres plan, hvad de vil med eller uden bold….
VFF har nogle spændende spillere, Randers har Bundgaard - og det er det.
Efter en tilvænnings sæson ser han sgu god ud IMO
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror altså Odey vil pynte på et bedre hold. Fx OB.. Gad godt se OB lave et statement og smide 10-12 mill for ham.
Leverede flot med scoringer i den første sæson, sidste sæson var ikke noget at råbe hurra for.
Imo, skal vi ikke smide 10-12 millioner for Odey, han er simpelthen for ustabil, til at vi skal satse på ham.
Vi har vores 2 lønkontoer i forvejen på toppen, heller ikke om en sæson skal vi gå efter ham.
Han er ikke så stor en profil i Suppen, at det vil være et statement.
Men vi kan jo sagtens være uenige - det er helt fair;)
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror altså Odey vil pynte på et bedre hold. Fx OB.. Gad godt se OB lave et statement og smide 10-12 mill for ham.
Comment
-
Vi må desværre nok bare erkende, at vi ligger præcis hvor vi hører til - som sædvanlig. Vi skulle "bare" have holdt stand mod Randers, men de udligner alligevel i 90+5, FCK får et afrettet skud i 89', og så spiller vi en frygtelig kamp mod Viborg, som vi fortjent taber. Ja, alt er ved det gamle med OB.
There's always next season.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægVi må desværre nok bare erkende, at vi ligger præcis hvor vi hører til - som sædvanlig. Vi skulle "bare" have holdt stand mod Randers, men de udligner alligevel i 90+5, FCK får et afrettet skud i 89', og så spiller vi en frygtelig kamp mod Viborg, som vi fortjent taber. Ja, alt er ved det gamle med OB.
There's always next season.
Jeg bevarer håbet lidt endnu, vinduet er stadig åbent og et par profiler kan ændre meget. På den positive side så syntes jeg også vi har set at en del af de nye spillere har noget kvalitet - og holdet har et fint top niveau.
Desværre som altid med OB så er bundniveauet tilsvarende lavt og det skal ændres, hurtigt.
Alt det holdt sammen med at de andre hold der kæmper om de sidste top 6 pladser ikke ser vildt skræmmende ud heller.
Alle "eksperter" havde inden sæsonen givet de 5 første pladser væk - baseret på hvad vi har set hidtil så syntes jeg vi kan ændre det til 4 - mener ikke BIF har set så stærke ud at de er garanteret en plads.
Comment
Comment