Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Efter et i OB sammenhæng historisk godt vindue ift overskud på spillersalg/køb OG et historisk dårligt efterår, så sidder klubben med alle kort på hånden ift at få ændret på situationen i vinterens transfervindue.
Ingen i klubben kan sige at der skal indtægter ind før der kan handles. Ingen kan sige at de ikke var forberedte på at foråret kan ende katastrofalt for vores klub.
Kære sportslige udvalg: I sidder med alle kort på hånden i det kommende
transfervindue i vores fælles kamp for at redde vores allesammens klub.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægEfter et i OB sammenhæng historisk godt vindue ift overskud på spillersalg/køb OG et historisk dårligt efterår, så sidder klubben med alle kort på hånden ift at få ændret på situationen i vinterens transfervindue.
Ingen i klubben kan sige at der skal indtægter ind før der kan handles. Ingen kan sige at de ikke var forberedte på at foråret kan ende katastrofalt for vores klub.
Kære sportslige udvalg: I sidder med alle kort på hånden i det kommende
transfervindue i vores fælles kamp for at redde vores allesammens klub.
- Likes 4
Comment
-
Det sidste halmstrå man kan klamre sig til, er jo at Thorborg trods alt efterhånden må konkludere at OB er i akut nedrykningsfare og han sadler om transfermæssigt. Men jeg vil lige se der før jeg tror det. Er bange for at han er villig til at tage en stor chance med den nuværende trup. Den har jo stort potentiale ifølge BW
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
En angriber, en klasse kant til at aflaste Charly, og mere bredde til midten så vi ikke skal døjes med Mustafic når Sven eller Trybull er ude. Så tror jeg på overlevelse."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Vi er reddet. Heldigvis har vi ham til 26!
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...li-hjem-til-ob
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig, Kent er en dygtig og meget sympatisk træner. Havde faktisk glemt at han alligevel nåede 3 sæsoner hos os.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Han er fantastisk at høre på. Bare vi havde sådan en fyr. Nede på jorden. God tilgang til de unge. Kalder en spade for en spade. Hør f.eks. fra minut 47….
hos os tog han Mathias trane med sig fra AaB og Kep og Ak på voldsom overbetaling.
Og spillet var så langsomt så det var forfærdeligt at se på. Og ingen fremskridt.
Og ikke meget brug af ungdom, så vidt jeg husker.
- Likes 1
Comment
Comment