Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Mon ikke man udskyder hybridbanen på stadion med den kommende nedrykning. Der kommer jo langt lavere indtjening næste sæson.
    Har godt tænkt det samme. Men det ville være ret komisk hvis der alligevel ikke kom nyt græstæppe til sommer

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Mon ikke man udskyder hybridbanen på stadion med den kommende nedrykning. Der kommer jo langt lavere indtjening næste sæson.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Det er fuldstændig vildt og det viser bare at projektet med den store udskiftning var er fuldstændig umuligt projekt når NT prioriterede et stort regnskabsoverskud i stedet for sportslig succes eller vel egentligt bare sportslig overlevelse.
    EDIT: de fleste af os regnede vel en lille smule med at Minteh-millionerne skulle skydes i truppen, så OB efter 13 år kunne blive en smule konkurrencedygtige. Det blev de på ingen måde. Karma, NT, Karma.
    Det tror jeg også BW troede. Han fik til opgave af NT til at gøre klubben til en bæredygtig forretning (hviler i sig selv uden yderligere kapitaltilskud). Det gjorde BW bl.a. med Minteh-salget, men størstedelen blev alligevel overført til den samlede koncern !

    (Måske ikke kun til truppen, men klubben så der kunne investeres i træningsanlæg m.m.).

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

    Stakkels den sportsdirektør der skal overtage det projekt, det værste er næsten, at det også er en del løntunge spillere…..
    Gad vide hvor mange der har nedrykningsklausul i deres kontrakt?

    Det bliver en vild sommer, føj et regnskab der er i vente.

    Leave a comment:


  • Mfriise
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Det er fuldstændig vildt og det viser bare at projektet med den store udskiftning var er fuldstændig umuligt projekt når NT prioriterede et stort regnskabsoverskud i stedet for sportslig succes eller vel egentligt bare sportslig overlevelse.
    EDIT: de fleste af os regnede vel en lille smule med at Minteh-millionerne skulle skydes i truppen, så OB efter 13 år kunne blive en smule konkurrencedygtige. Det blev de på ingen måde. Karma, NT, Karma.
    Stakkels den sportsdirektør der skal overtage det projekt, det værste er næsten, at det også er en del løntunge spillere…..

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
    Når vi nu løbende snakker om hvor elendigt BW gør sit arbejde, så overvej lige hvordan det går vores leje spillere ude i verden.
    Ikke nok med at vi ikke kan bruge spillerne, men det kan andre klubber så heller ikke (for det meste).

    Buya turay
    Spillede 60 minutter i første kamp og har ikke været i truppen de seneste 8 kampe.

    Franco Tongya
    Spiller mere eller mindre fast og har scoret 4 mål i 9 kampe i mesterskabsspillet på Cypern

    Tyler Buray
    Har spillet 5 kampe uden mål og assist, har ikke været i truppen de seneste 15 kampe.

    Sauli
    Spiller nogenlunde fast for Ascoli i bunden af serie b, men på bænken de seneste to kampe

    Alen Mustafic
    Har startet inde i 6 kampe og startet ude i 3 kampe. Har ikke været i truppen de seneste 4 kampe.

    Ivancevic
    Har spillet 5 kampe men kun 285 minutter, sad på bænken i første kamp og er pt ude med karantæne.

    Selven
    Startede inde i første kamp, har ikke fået spilletid i de seneste to kampe.​
    Det er fuldstændig vildt og det viser bare at projektet med den store udskiftning var er fuldstændig umuligt projekt når NT prioriterede et stort regnskabsoverskud i stedet for sportslig succes eller vel egentligt bare sportslig overlevelse.
    EDIT: de fleste af os regnede vel en lille smule med at Minteh-millionerne skulle skydes i truppen, så OB efter 13 år kunne blive en smule konkurrencedygtige. Det blev de på ingen måde. Karma, NT, Karma.
    Last edited by claudes1; 12-05-2024, 20:13.

    Leave a comment:


  • Mfriise
    replied
    Når vi nu løbende snakker om hvor elendigt BW gør sit arbejde, så overvej lige hvordan det går vores leje spillere ude i verden.
    Ikke nok med at vi ikke kan bruge spillerne, men det kan andre klubber så heller ikke (for det meste).

    Buya turay
    Spillede 60 minutter i første kamp og har ikke været i truppen de seneste 8 kampe.

    Franco Tongya
    Spiller mere eller mindre fast og har scoret 4 mål i 9 kampe i mesterskabsspillet på Cypern

    Tyler Buray
    Har spillet 5 kampe uden mål og assist, har ikke været i truppen de seneste 15 kampe.

    Sauli
    Spiller nogenlunde fast for Ascoli i bunden af serie b, men på bænken de seneste to kampe

    Alen Mustafic
    Har startet inde i 6 kampe og startet ude i 3 kampe. Har ikke været i truppen de seneste 4 kampe.

    Ivancevic
    Har spillet 5 kampe men kun 285 minutter, sad på bænken i første kamp og er pt ude med karantæne.

    Selven
    Startede inde i første kamp, har ikke fået spilletid i de seneste to kampe.​

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Takker

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Jeg er næsten aldrig i Ådalen for at se træning, men jeg tænker jeg vil smutte forbi i morgen for at mærke hvordan stemningen er. Er der nogen der kan fortælle hvad tid de træner?
    I følge træningsplan kl. 10.45
    Du kan finde den her:
    https://ob.dk/hold/herrer#Traeningsplan-0

    Du er meget velkommen at berette om hvad du ser. :-)
    Kommer selv til Fyn til Randers-kampen og bliver til Viborg ude. Så vil tage turen til Ådalen i den uge flere gange om at se spillere i øjnene...

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Jeg er næsten aldrig i Ådalen for at se træning, men jeg tænker jeg vil smutte forbi i morgen for at mærke hvordan stemningen er. Er der nogen der kan fortælle hvad tid de træner?
    https://ob.dk/hold/herrer#traningsplan

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Jeg er næsten aldrig i Ådalen for at se træning, men jeg tænker jeg vil smutte forbi i morgen for at mærke hvordan stemningen er. Er der nogen der kan fortælle hvad tid de træner?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Der er vel en grund til, at han satte sit hus til salg. Mon ikke han har en gentlemanaftale med NT så han stopper efter sæsonen. Der var jo rigeligt med ændringer i organisationen i efteråret. Hvis BW var røget havde vi jo stået uden direktør, vicedirektør, chefscout og cheftræner på samme tid, hvilket selv for NT nok var lidt for meget.
    Selvom vi var stået uden direktør, vicedirektør, chefscout og cheftræner, indtil nu så havde det ikke gået værre end det har gjort.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Tænker ikke vi hører noget til Thorborg før næste gang vi ansætter en ny sportsdirektør.
    Oplagt ville være at han selv tager posten. Han har samlet så meget erfaring ved at se andre fejle i Ådalen, at han nu er klar til at klare opgaven fejlfrit.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Tænker ikke vi hører noget til Thorborg før næste gang vi ansætter en ny sportsdirektør.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nå, håbede da mindst på et Viborg point og en livline.
    ... men nu er det sgu nok slut. 4 point og en dårligere målscore bliver godt nok svært.
    Tak for lort Viborg, men vi ligger som vi selv har redt.

    OB i 1. division og det er ikke engang specielt overraskende.

    Leave a comment:

Working...
X