Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Wessels er en mur
    replied
    Tænk hvis vi havde en spiller der kunne gøre det

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Fuck …

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ironi kan forekomme
    Godt nok. Det giver mening

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Er du seriøs?
    Ironi kan forekomme

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    1-1 nu , så er der svag puls

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Synes det er super fint at OB selv skal lave nogle resultater for at overleve. Det er jo kimen til at være et relevant hold på sigt.
    Forstå hvad du mener. Men jeg ville nu ikke have noget imod at overleve, på baggrund af at Vejle var endnu dårligere end os

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


    syntes faktisk det er lidt unfair.
    Vejle har spillere der ligner nogle som vil slås for det. Oven i det så ser ud til de har en taktik at spille efter.


    Kan vi som fans indgive en klage til konkurrence styrelsen?
    Er du seriøs?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Vejle føring i Viborg. Det er dødsstødet, hvis det holder hjem

    syntes faktisk det er lidt unfair.
    Vejle har spillere der ligner nogle som vil slås for det. Oven i det så ser ud til de har en taktik at spille efter.


    Kan vi som fans indgive en klage til konkurrence styrelsen?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Vejle føring i Viborg. Det er dødsstødet, hvis det holder hjem
    Synes det er super fint at OB selv skal lave nogle resultater for at overleve. Det er jo kimen til at være et relevant hold på sigt.

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Vejle føring i Viborg. Det er dødsstødet, hvis det holder hjem

    Leave a comment:


  • Mfriise
    replied
    OB er en klub i frit fald og det er super svært at være vidne til.
    Det er nok meget naturligt, at rygterne strømmer ud af klubben. Der er mange mennesker i trup/stab/sponsorere/akademi som brænder for OB og som har noget indsider viden.
    Hvis først troen på ledelsen er væk, så begynder rygterne at løbe hurtigt

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    At man ikke vil ‘dø for trøjen’? Det omtales som en problematik blandt de åbentlyst helt ligeglade lejesvende (måske TB undtaget).

    Slår mig ikke at Aske mangler emotioner og vilje, men det er nok bedst at stoppe med at spekulere. Træls forløb for ham uagtet.

    Det må altså også være svært at være ungt talent blandt så mange lejesvende. Hvem skal man læne sig op ad?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Det er Claude1, der har snakket om Aske - jeg ved heller ikke, hvad det går ud på. De siger intet direkte om ham i podcasten, Claude1 må have hørt noget, jeg ikke har - eller lagt noget de siger i podcasten sammen noget andet, han ved.
    Det er egentligt ikke mellem linjerne. Der omtales bare en udfordring i truppen, som passer på Aske. Men det er nok lettere at opdage, når man ved det.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Kan du sige hvad der kunne være med Aske? Det er ret mærkeligt til mig. Han havde en lidt nedgående formkurve men at han er helt væk hele tid og selvom nu hvor Krogh skiftede sidst til de unge med OB-hjerte forstår ikke. Aske er en meget emotional fyr og tvivler ikke at han ville brænde for trøjen. Er der sket noget mellem ham og Krogh?
    Det er Claude1, der har snakket om Aske - jeg ved heller ikke, hvad det går ud på. De siger intet direkte om ham i podcasten, Claude1 må have hørt noget, jeg ikke har - eller lagt noget de siger i podcasten sammen noget andet, han ved.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg har også hørt det nu. Kan ikke lige lure noget med Aske. Jeg er i øvrigt meget enig med de to herrer. Manglende faglighed gennem årtier eroderer alt.

    ‘BW’s fusentaster’ er et glimrende udtryk om alle de uduelige lejesvende.

    Skræmmende at PB aldrig har hørt så mange rygter som der aktuelt er i omløb om OB - og der hintes kraftigt til at det er på ledelsessiden. Tror det står endnu værre til end vi tror.
    Har også lige hørt Mediano. Spot on, tydeligt for enhver, hvor hunden ligger begravet. Undtagen OBs ledelse. Kunne dog ikke høre mellem linjerne, hvorfor Aske er ude.

    Leave a comment:

Working...
X