Oprindeligt indsendt af wagrier1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Hvidivre og Vejle deler point og vi har samme point og målforskel som Vejle. Fintcat de ikke kom til en udebanesejr men alligevel sender et nederlag os under stregen. Så der SKAL point på kontoen søndag og en god udebanekamp med en sejr kunne give lidt tiltro tilbage til holdet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHvidivre og Vejle deler point og vi har samme point og målforskel som Vejle. Fintcat de ikke kom til en udebanesejr men alligevel sender et nederlag os under stregen. Så der SKAL point på kontoen søndag og en god udebanekamp med en sejr kunne give lidt tiltro tilbage til holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sejre til BIF og FCK giver os muligheden for at spille os på 7.pladsen. Fuldstændig vanvittigt hvis det sker
Top6 og bund6 er allerede ret klar defineret i denne sæson."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
... med kun tre point til nedrykningsstregen.
Top6 og bund6 er allerede ret klar defineret i denne sæson.
Men chancen for vi vinder er meget lille så det er jo bare hypotetisk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHvidivre og Vejle deler point og vi har samme point og målforskel som Vejle. Fintcat de ikke kom til en udebanesejr men alligevel sender et nederlag os under stregen. Så der SKAL point på kontoen søndag og en god udebanekamp med en sejr kunne give lidt tiltro tilbage til holdet.
Modsat tidligere år hvor der ikke har været så mange hold der reelt kæmpede mod nedrykning når taberslutspillet begyndte så kunne det godt ende med at blive en blodig omgang til foråret.
Der er truffet mange forkerte beslutninger op til denne sæson - det skal der rettes op på i vintervinduet
- Likes 2
Comment
-
https://fyens.dk/ob/ob-anfoerer-er-g...mmen-siger-han
har msn virkeligt været ude, at undskylde for noget der har været berettiget efter det spil der er blevet leveret på banen?…
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæghttps://fyens.dk/ob/ob-anfoerer-er-g...mmen-siger-han
har msn virkeligt været ude, at undskylde for noget der har været berettiget efter det spil der er blevet leveret på banen?…
Comment
-
Vi har snakket med Markus Jensen, der efter to flotte indhop nu føler sig tættere på startopstillingen.
Markus Jensen føler sig tættere på startopstillingen - OBstruktion
- Likes 5
Comment
-
Selvén var jo ikke med i truppen i går. Jeg synes heller ikke han er god nok til de forreste pladser. Men man kan heller ikke benægte at knægten har nogle klare spidskompetencer. Ville han ikke være oplagt at omskole til wingback i vores 3-4-3? Synes han har leveret nogle gode indlæg, har en god motor samt god fart og udfordringsstyrke. Han spillede jo back i nogle træningskampe hvor han gjorde det fint, og var god til at komme i overlap. Vi mangler bredde (og fart) på backs'ne, så synes det kunne være oplagt. Bare lige en strøtanke jeg fik her på en kold formiddag
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægSelvén var jo ikke med i truppen i går. Jeg synes heller ikke han er god nok til de forreste pladser. Men man kan heller ikke benægte at knægten har nogle klare spidskompetencer. Ville han ikke være oplagt at omskole til wingback i vores 3-4-3? Synes han har leveret nogle gode indlæg, har en god motor samt god fart og udfordringsstyrke. Han spillede jo back i nogle træningskampe hvor han gjorde det fint, og var god til at komme i overlap. Vi mangler bredde (og fart) på backs'ne, så synes det kunne være oplagt. Bare lige en strøtanke jeg fik her på en kold formiddag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægSelvén var jo ikke med i truppen i går. Jeg synes heller ikke han er god nok til de forreste pladser. Men man kan heller ikke benægte at knægten har nogle klare spidskompetencer. Ville han ikke være oplagt at omskole til wingback i vores 3-4-3? Synes han har leveret nogle gode indlæg, har en god motor samt god fart og udfordringsstyrke. Han spillede jo back i nogle træningskampe hvor han gjorde det fint, og var god til at komme i overlap. Vi mangler bredde (og fart) på backs'ne, så synes det kunne være oplagt. Bare lige en strøtanke jeg fik her på en kold formiddag
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Men han har jo minus teknik. Har stadig til gode at se ham tæmme en bold der kommer fra over 5 meters afstand. Han kan åbenbart heller ikke løbe ligeud.
Når vi spiller med to så defensive 6'ere og 3 midterforsvarer, så tror jeg at det kræver at vores backs kan noget fremad i banen. Vi har lige nu Leeroy og Mickelson som kan det. Aske, Mouritsen og Grubbe er mere klassiske backs i en firebackkædeLast edited by Bobolarsen; 05-12-2023, 11:01.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Det er netop også en af grundene til jeg godt vil have han lidt tilbage. Han har vist svagheder når han skal spille med ryggen til målet når han modtager bolden når han har en modstander lige i ryggen, som man jo ofte skal fra en kantpositionen. Men fra Wingbacken/backen er man langt mere retvendt. Tror det ville komme ham til gode at spille lidt mere simpelt
Når vi spiller med to så defensive 6'ere og 3 midterforsvarer, så tror jeg at det kræver at vores backs kan noget fremad i banen. Vi har lige nu Leeroy og Mickelson som kan det. Aske, Mouritsen og Grubbe er mere klassiske backs i en firebackkæde
Comment
Comment