Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Det er Claude1, der har snakket om Aske - jeg ved heller ikke, hvad det går ud på. De siger intet direkte om ham i podcasten, Claude1 må have hørt noget, jeg ikke har - eller lagt noget de siger i podcasten sammen noget andet, han ved.
- Likes 1
Comment
-
At man ikke vil ‘dø for trøjen’? Det omtales som en problematik blandt de åbentlyst helt ligeglade lejesvende (måske TB undtaget).
Slår mig ikke at Aske mangler emotioner og vilje, men det er nok bedst at stoppe med at spekulere. Træls forløb for ham uagtet.
Det må altså også være svært at være ungt talent blandt så mange lejesvende. Hvem skal man læne sig op ad?
Comment
-
OB er en klub i frit fald og det er super svært at være vidne til.
Det er nok meget naturligt, at rygterne strømmer ud af klubben. Der er mange mennesker i trup/stab/sponsorere/akademi som brænder for OB og som har noget indsider viden.
Hvis først troen på ledelsen er væk, så begynder rygterne at løbe hurtigt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægVejle føring i Viborg. Det er dødsstødet, hvis det holder hjem
syntes faktisk det er lidt unfair.
Vejle har spillere der ligner nogle som vil slås for det. Oven i det så ser ud til de har en taktik at spille efter.
Kan vi som fans indgive en klage til konkurrence styrelsen?
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Synes det er super fint at OB selv skal lave nogle resultater for at overleve. Det er jo kimen til at være et relevant hold på sigt.
- Likes 1
Comment
Comment