Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Start11 2023/2024 revolverende ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Du har glemt Don D.
    Han er godt nok hurtig og udfordrende på en meget federe måde end Sabbi. Men han bruger så kun sit højreben til ikke at falde. Forhåbentligt bliver det ikke for let at lukke ham ned for mere rutinerede forsvarsspillere i superligaen.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Han er godt nok hurtig og udfordrende på en meget federe måde end Sabbi. Men han bruger så kun sit højreben til ikke at falde. Forhåbentligt bliver det ikke for let at lukke ham ned for mere rutinerede forsvarsspillere i superligaen.
      Jeg synes da jeg lige skimmede et par klip med ham, at han lignede Sabbi totalt. Måske det spiller mig et puds at de begge har spillet i Hobro. Uanset hvad er han spændende. Den fart, pågåenhed og de skarpe træk vil altid være noget en modstander skal forholde sig til. Jeg bider også mærke i han har flere gode bolderobringer, hvorfra hans mindst bare siger fuld fart fremad. Det passer rigtig godt til os, der gerne spiller direkte, når vi har mulighederne for en omstilling. Jeg synes godt jeg kan se idéen lige at få lokket ham til for næsen af Aab.

      Comment


        #33
        Martin Hansen/Bernat/Magnus
        Owusu/Grubbe
        Slotsager/Bjørn
        Sauli/Mihajlo
        Aske/Mickelson

        Manneh/Mustafi/?
        Frøkjær/?/Ejdum

        Sabbi/Selven/
        Rami/Mucolli/
        Charly/Tongya

        Turay/Kadrii/Luca/Fenger
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Martin Hansen/Bernat/Magnus
          Owusu/Grubbe
          Slotsager/Bjørn
          Sauli/Mihajlo
          Aske/Mickelson

          Manneh/Mustafi/?
          Frøkjær/?/Ejdum

          Sabbi/Selven/
          Rami/Mucolli/
          Charly/Tongya

          Turay/Kadrii/Luca/Fenger
          Tror virkelig ikke at Frø spiller dernede - hans defensiv er simpelthen for dårlig til det imod top 6, og det er tæt på dem vi møder i de første 5 kampe.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Tror virkelig ikke at Frø spiller dernede - hans defensiv er simpelthen for dårlig til det imod top 6, og det er tæt på dem vi møder i de første 5 kampe.
            Enig. Mm der kommer skader vil jeg næsten vædde på at denne her er start 11 i første kamp

            Martin Hansen
            Owusu BP Slots Aske
            Manneh Ny
            Sabbi Frø Charly
            Turay

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Enig. Mm der kommer skader vil jeg næsten vædde på at denne her er start 11 i første kamp

              Martin Hansen
              Owusu BP Slots Aske
              Manneh Ny
              Sabbi Frø Charly
              Turay
              Den tror jeg også på - med det forbehold, at Sabbi kan være solgt og Don D i så fald nok starter i stedet.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Den tror jeg også på - med det forbehold, at Sabbi kan være solgt og Don D i så fald nok starter i stedet.
                Præcis. Det tror jeg bare ikke han er. Hvis han sælges bliver det nok til USA og deres vindue er vidst længe åbent. Vi må se

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Enig. Mm der kommer skader vil jeg næsten vædde på at denne her er start 11 i første kamp

                  Martin Hansen
                  Owusu BP Slots Aske
                  Manneh Ny
                  Sabbi Frø Charly
                  Turay
                  Tror faktisk ikke de frygter CM så meget.
                  Alen er købt ind for at erstatte Tverskov tror jeg (han kostede alligevel ca. 4 mill. mener jeg).
                  Siger ikke der ikke kan komme en ny, men vil ikke overraske mig hvis vi venter og køber en senere i vinduet når det rigtigt begynder.

                  Og Don D starter med garanti inde, tror at Charly starter ude indtil Sabbi ryger.
                  Don D er ikke offentligt gjort/skrevet under endnu da han er på ferie i US/Haiti - han har jo også ferie pt.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Tror faktisk ikke de frygter CM så meget.
                    Alen er købt ind for at erstatte Tverskov tror jeg (han kostede alligevel ca. 4 mill. mener jeg).
                    Siger ikke der ikke kan komme en ny, men vil ikke overraske mig hvis vi venter og køber en senere i vinduet når det rigtigt begynder.

                    Og Don D starter med garanti inde, tror at Charly starter ude indtil Sabbi ryger.
                    Don D er ikke offentligt gjort/skrevet under endnu da han er på ferie i US/Haiti - han har jo også ferie pt.
                    Jeg tror Sabbi bliver valgt på højrekanten over DD i første omgang. Ingen af de 2 har vidst været brugt som venstrekant nogensinde som senior.
                    Så derfor tror jeg på Charly. Evt Tongya hvis han finder en storform

                    Comment


                      #40
                      Vi kommer ikke til at have Sabbi eller Don D på bænken.

                      Det tror jeg bare ikke på.

                      Vi er nok ikke enige

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Vi kommer ikke til at have Sabbi eller Don D på bænken.

                        Det tror jeg bare ikke på.

                        Vi er nok ikke enige
                        Enig. Tror den kommer til at hedde: Don til højre - Turay på top - Sabbi til venstre

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Vi kommer ikke til at have Sabbi eller Don D på bænken.

                          Det tror jeg bare ikke på.

                          Vi er nok ikke enige
                          Fair nok Jeg tror bare DD skal have noget tilvænning og starter som udskifter den første kamp. Nu skal vi heller ikke gøre ham til et større scoop end han er..
                          Men jeg har før taget fejl

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Fair nok Jeg tror bare DD skal have noget tilvænning og starter som udskifter den første kamp. Nu skal vi heller ikke gøre ham til et større scoop end han er..
                            Men jeg har før taget fejl
                            There's only one DD .. Deedsons force er jo hans hurtighed og han har ret beset kun været god i et halvt år i Hobro. Hvis han kommer og han viser go'e takter i træningen kan det nok ikke udelukkes han får en startplads, men jeg tvivler nu også. Der er forskel på at spille sl og kval.spil i NB-ligaern.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Enig. Mm der kommer skader vil jeg næsten vædde på at denne her er start 11 i første kamp

                              Martin Hansen
                              Owusu BP Slots Aske
                              Manneh Ny
                              Sabbi Frø Charly
                              Turay
                              Tror Al-Hajj tager 10'eren og så må Frø være supersub eller tage en af kanterne. Og indtil ny 6'er er hentet må det være Mustafic ved siden af Manneh.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Tror Al-Hajj tager 10'eren og så må Frø være supersub eller tage en af kanterne. Og indtil ny 6'er er hentet må det være Mustafic ved siden af Manneh.
                                Frø starter på 10'eren i første kamp medmindre han er skadet eller solgt, det er jeg meget overbevist om. Björn har også sagt i interviewet med Obstruktion at Rami ikke er tænkt som en spiller, der går direkte ind i startopstillingen nunog her.

                                Comment

                                Working...
                                X