Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Start11 2023/2024 revolverende ..
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Han er godt nok hurtig og udfordrende på en meget federe måde end Sabbi. Men han bruger så kun sit højreben til ikke at falde. Forhåbentligt bliver det ikke for let at lukke ham ned for mere rutinerede forsvarsspillere i superligaen.
- Likes 1
Comment
-
Martin Hansen/Bernat/Magnus
Owusu/Grubbe
Slotsager/Bjørn
Sauli/Mihajlo
Aske/Mickelson
Manneh/Mustafi/?
Frøkjær/?/Ejdum
Sabbi/Selven/
Rami/Mucolli/
Charly/Tongya
Turay/Kadrii/Luca/Fenger"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMartin Hansen/Bernat/Magnus
Owusu/Grubbe
Slotsager/Bjørn
Sauli/Mihajlo
Aske/Mickelson
Manneh/Mustafi/?
Frøkjær/?/Ejdum
Sabbi/Selven/
Rami/Mucolli/
Charly/Tongya
Turay/Kadrii/Luca/Fenger
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Tror virkelig ikke at Frø spiller dernede - hans defensiv er simpelthen for dårlig til det imod top 6, og det er tæt på dem vi møder i de første 5 kampe.
Martin Hansen
Owusu BP Slots Aske
Manneh Ny
Sabbi Frø Charly
Turay
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Mm der kommer skader vil jeg næsten vædde på at denne her er start 11 i første kamp
Martin Hansen
Owusu BP Slots Aske
Manneh Ny
Sabbi Frø Charly
Turay
Comment
-
Enig. Mm der kommer skader vil jeg næsten vædde på at denne her er start 11 i første kamp
Martin Hansen
Owusu BP Slots Aske
Manneh Ny
Sabbi Frø Charly
Turay
Alen er købt ind for at erstatte Tverskov tror jeg (han kostede alligevel ca. 4 mill. mener jeg).
Siger ikke der ikke kan komme en ny, men vil ikke overraske mig hvis vi venter og køber en senere i vinduet når det rigtigt begynder.
Og Don D starter med garanti inde, tror at Charly starter ude indtil Sabbi ryger.
Don D er ikke offentligt gjort/skrevet under endnu da han er på ferie i US/Haiti - han har jo også ferie pt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Tror faktisk ikke de frygter CM så meget.
Alen er købt ind for at erstatte Tverskov tror jeg (han kostede alligevel ca. 4 mill. mener jeg).
Siger ikke der ikke kan komme en ny, men vil ikke overraske mig hvis vi venter og køber en senere i vinduet når det rigtigt begynder.
Og Don D starter med garanti inde, tror at Charly starter ude indtil Sabbi ryger.
Don D er ikke offentligt gjort/skrevet under endnu da han er på ferie i US/Haiti - han har jo også ferie pt.
Så derfor tror jeg på Charly. Evt Tongya hvis han finder en storform
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægVi kommer ikke til at have Sabbi eller Don D på bænken.
Det tror jeg bare ikke på.
Vi er nok ikke enige
Men jeg har før taget fejl
- Likes 1
Comment
-
Fair nok Jeg tror bare DD skal have noget tilvænning og starter som udskifter den første kamp. Nu skal vi heller ikke gøre ham til et større scoop end han er..
Men jeg har før taget fejl
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
Comment
-
Martin Hansen
Owusu BP Slots Aske
Manneh Ny
Sabbi Frø Charly
Turay
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Tror Al-Hajj tager 10'eren og så må Frø være supersub eller tage en af kanterne. Og indtil ny 6'er er hentet må det være Mustafic ved siden af Manneh.
Comment
Comment