Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Fedt med Breum hvis han starter inde, men han skal til at gribe de chancer han får hvis ikke pilen skal pege mod en udlejning i næste sæson. Hold op hvor vil jeg gerne have ham til at lykkes.

    Omar virker seriøst som en rygende kanon, så det kan jeg sagtens forestille mig.
    Sat ud under hele træningen eller?

    Comment


      #17
      Fatter simplethen intet af at Jørgen skal spille fremfor Aske. Det virker mig så hjernedødt og uden tanke på fremtiden. Var der kæmpe forskel i kvalitet, så kunne man lave argumentet, men her er der bare ingen grund til det.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
        Fatter simplethen intet af at Jørgen skal spille fremfor Aske. Det virker mig så hjernedødt og uden tanke på fremtiden. Var der kæmpe forskel i kvalitet, så kunne man lave argumentet, men her er der bare ingen grund til det.
        Har du overværet træningen og set, at det et helt hjernedødt, at vælge Jørgen fremfor Aske, for så forstår jeg godt dit argument..?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
          Fatter simplethen intet af at Jørgen skal spille fremfor Aske. Det virker mig så hjernedødt og uden tanke på fremtiden. Var der kæmpe forskel i kvalitet, så kunne man lave argumentet, men her er der bare ingen grund til det.
          Kan jo være at man prøver at forøge hans salgspris med noget spilletid, da det måske kun er en af hans tre kontrakter, der udløber til sommer...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Kan jo være at man prøver at forøge hans salgspris med noget spilletid, da det måske kun er en af hans tre kontrakter, der udløber til sommer...
            Jeg har ikke set træningerne, men jeg har set kampene og der har Jørgen ikke ligefrem gjort nogle vilde ting, så medmindre Aske pludselig ikke kan stå på benene eller tæmme en bold, så kan jeg ikke det skulle gøre nogen større forskel.

            Desuden kan jeg også se lidt mere perspektiv i at give Aske spille tid frem mod næste sæson.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

              Jeg har ikke set træningerne, men jeg har set kampene og der har Jørgen ikke ligefrem gjort nogle vilde ting, så medmindre Aske pludselig ikke kan stå på benene eller tæmme en bold, så kan jeg ikke det skulle gøre nogen større forskel.

              Desuden kan jeg også se lidt mere perspektiv i at give Aske spille tid frem mod næste sæson.
              Jeg er helt enig. Fatter heller ikke noget af beslutningen.

              Men jeg synes vi de senere kampe har set Minteh have lov til meget mere at blive længere fremme, der vurdere de nok bare Skjelvik er bedre forsvarsmæssigt.

              Det er skuffende at Alm ikke tør satse på Adelgaard, når der står klokkeklart i strategien der skal satses på de unge spillere

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Fedt med Breum hvis han starter inde, men han skal til at gribe de chancer han får hvis ikke pilen skal pege mod en udlejning i næste sæson. Hold op hvor vil jeg gerne have ham til at lykkes.

                Omar virker seriøst som en rygende kanon, så det kan jeg sagtens forestille mig.
                Hvem skulle han udlejes til? Han er for god til 1. div. der bruger lejespillere og ikke god nok til andre suppeklubber .. så skal han til det øvrige Skandinavien men har vinføling med det? Fenger?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg har stadig lidt sponsor billetter jeg kan hente. Men har lige været inde og kan se at man kun kan købe til 3F nu. Alt andet er “udsolgt”
                  Er de digitale eller printede? Kunne godt være interesseret i 2 :)

                  Comment


                    #24
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...takt-ob-aab-14
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Martin Hansen
                      Nico BP Slots Jørgen
                      Mustafic Tverskov
                      Sabbi Frø Breum
                      Kadrii

                      Manneh er klar igen og burde være på bænken. Kun Ivan,Skyttä og Zohore ude.

                      en lille konspirations teori:
                      Omar træner ikke med og er vidst ikke skadet… Han er sat på sidelinjen for vi ikke får flere flæsket ned???
                      Hvad med Tongya? Hvordan viser han sig under træningen? Han er ja helt ude i kulden efter at være en rigtig god spiller for os. Ved du hvad skete der?

                      ​​​​​
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Jeg kan ikke lide den her kamp. AAB kommer med nogle gode kampe i bagagen, de har dog ikke fået point som fortjent. Vi kommer fra en sløj kamp i Horsens, og heldige point i Silkeborg. AAB er top motiverede, 1 point fra Horsens. Hvor vores sæson er til glemmebogen.
                        Last edited by sinus; 11-05-2023, 18:00.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Jeg kan ikke lide den her kamp. AAB kommer med nogle gode kampe i bagagen, de har dog ikke fået point som fortjent. Vi kommer fra en sløj kamp i Horsens, og heldige point i Silkeborg. AAB er top motiverede, 1 point fra Horsens. Hvor vores sæson er til glemmebogen.
                          Forstår hvad du mener. Dog ligger alt pres på AAB. De skal have point i hver kamp for at undgå nedrykning. Og de har sandsynligvis Sousa, Thelander og Pallesen skadet. Vi kan spille mere frit. Så jeg er lidt mere rolig. Vil dog få weekenden ødelagt med en dårlig kamp/ et dårligt resultat.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                            Forstår hvad du mener. Dog ligger alt pres på AAB. De skal have point i hver kamp for at undgå nedrykning. Og de har sandsynligvis Sousa, Thelander og Pallesen skadet. Vi kan spille mere frit. Så jeg er lidt mere rolig. Vil dog få weekenden ødelagt med en dårlig kamp/ et dårligt resultat.
                            Hvis du ikke har hørt 'stemmer fra ådalens' optakt så gør det.
                            Ham Aab manden mener at denne kamp er ligegyldig, det er de to sidste der er vigtigst.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Jeg kan ikke lide den her kamp. AAB kommer med nogle gode kampe i bagagen, de har dog ikke fået point som fortjent. Vi kommer fra en sløj kamp i Horsens, og heldige point i Silkeborg. AAB er top motiverede, 1 point fra Horsens. Hvor vores sæson er til glemmebogen.
                              Hvordan definerer du glemmebogen?

                              Mulighed for at blive nummer 7 og vinde den ene kamp der giver os Europa glemmebogen?

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Hvad med Tongya? Hvordan viser han sig under træningen? Han er ja helt ude i kulden efter at være en rigtig god spiller for os. Ved du hvad skete der?

                                ​​​​​
                                Nej ved ikke lige helt hvad der sker med ham. Syntes aldrig at han har skilt sig ud til træning. Det gør han heller ikke nu

                                Comment

                                Working...
                                X