Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael N'Goo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Mener du at det er imponerende?
    Hearts er jo ikke bedre end en midterklub i suppen....
    Hearts er efter min mening faktisk væsentligt dårligere. Jeg har set et par hjemmekampe for Hearts, og de har godt nok været ringe i de seneste sæsoner.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
      Jeg regner med at tage ned og se træningen i morgen. Skal nok skrive hvilke observationer jeg gør og hvilket indtryk den unge mand efterlader.
      et forsigtigt gæt, og forventning kan være med en 198 cm centerangriber fra England at han er god med hovedet. Det synes jeg dog ikke ligefrem at youtube klippene afslørede, hvor de fleste mål blev sat ind med fødderne, så måske at han trods sin størrelse er i besiddelse af en fornuftig teknik. Det bliver spændende at læse beretningen fra dagens træning
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
        Hearts er efter min mening faktisk væsentligt dårligere. Jeg har set et par hjemmekampe for Hearts, og de har godt nok været ringe i de seneste sæsoner.
        Har lige læst lidt kommentarer fra Hearts fans, og de var meget lidt imponerede over hans evner i de kampe han fik for Hearts. Og med Hearts niveau in mente fra den periode, så har jeg ikke særlig store forventninger til ham.

        Comment


          #64
          Hold da op han rager godt op i landskabet. Stor fyr som gerne vil spille bold, men bevægelserne er selvfølgelig pga størrelsen noget kejtet at se på. Jeg synes ikke han virker specielt fysisk stærk og hans skud var ikke specielt godt den halve time jeg var ved dagens træning, men måske vi lige skal give ham et par dage mere, fordi noget siger mig at der ligger noget positivt gemt i ham.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #65
            Som en anden skriver i tråden om dagens træning, så er det ret svært at vurderer hans niveau ud fra dagens træning. Hovedtemaet for dagens træning var spil på små områder, hvilket i hvert fald ikke er hans spidskompetence.
            Han er stor, men samtidig også meget spinkel(minder lidt om ham den unge fra FCM Paul Onuachu). Hans afleveringer er lige gode uanset om det er højre eller venstre han benytter. I spillet på to mål var han fornuftig til at holde på bolden, men tror vi skal se ham i aktion på lørdag før du rigtig kan sige noget om hans kvaliteter.

            Comment


              #66
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...har-fuld-fokus

              Comment


                #67
                lyder rimeligt godt - de er da klar over problematikken. Ud fra interviewet tvivler jeg på N'goo bliver løsningen på angrebsproblemet - da JH siger de intet kendte til ham i forvejen, men derfor kunne han vel godt være et supplement - syntes ikke det gjorde noget om vi fik 2 angribere ind.....der kunne han måske være den ene

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  et forsigtigt gæt, og forventning kan være med en 198 cm centerangriber fra England at han er god med hovedet. Det synes jeg dog ikke ligefrem at youtube klippene afslørede, hvor de fleste mål blev sat ind med fødderne, så måske at han trods sin størrelse er i besiddelse af en fornuftig teknik. Det bliver spændende at læse beretningen fra dagens træning
                  Han ER god med hovedet. Men han er desværre middelmådig på mange andre fronter.
                  Nogle Liverpool-fans sammenligner ham med Peter Crouch, andre kalder ham en giraf på rulleskøjter. Jeg kan godt se hvad de mener: Han er høj og ranglet som Peter Crouch, har samme løbestil og kan godt bruge hovedet. Men samtidig ser det til tider ud som om hans største udfordring er at holde styr på sine bevægelser.

                  jeg kunne godt se ham dække OB's behov for at få kontrol over luftrummet i modstanderens straffesparksfelt.
                  Og måske kunne han vende sin ranglede og akavede stil til en fordel, da det kan være rigtigt svært at dæmme op for.
                  Men jeg tror ikke han er dén angriber vi mangler.

                  Comment


                    #69
                    Det skal der også være fuld fokus på, men igen er OB kommet alt alt for sent i gang. Det er ikke mange træningspas eller træningskampe den nye spiller får, før sæsonstart næste søndag. Det er for sløvt Jesper Hansen.
                    Last edited by sinus; 10-07-2014, 15:13.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Det skal der også være fuld fokus på. Men igen er OB kommet alt alt for sent i gang. Det er ikke mange træningspas, eller træningskampe den nye spiller får. Før sæsonstart næste søndag. Det er for sløvt Jesper Hansen.
                      Her har det selvfølgelig noget at gøre med, at sælger bliver mere desperat, når deadline sig nærmer. En klub med OBs økonomi bliver nødt til at have pokerfjæset på og være tålmodige. Og hellere vente på den rigtige end hurtigt at købe den forkerte. Og Ngoo er IKKE den rigtige imo.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                        Her har det selvfølgelig noget at gøre med, at sælger bliver mere desperat, når deadline sig nærmer. En klub med OBs økonomi bliver nødt til at have pokerfjæset på og være tålmodige. Og hellere vente på den rigtige end hurtigt at købe den forkerte. Og Ngoo er IKKE den rigtige imo.
                        ...og det gør køber ikke :)?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #72
                          Det er selvfølgelig klart at vi venter! Økonomien tillader ikke det helt vilde og vi har hentet nogle andre spillere ind, som skal have mere tilvænning i til spillestil mm. Kontra en angriber.
                          Bodul har ikke haft hans østrigske sæson og vi håber stadig på den kommer. Men jo længere tid der går - desto billigere kan vi få en angriber og flere muligheder byder sig. Jesper Hansen har gjort et godt stykke arbejde, men hans egentlige kredit skal han først have når vi kan se sorte tal i regnskaberne - hvertfald med henblik på lønninger kontra sportslige succes..

                          Der kommer en angriber.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Jeg tror ikke, at en 21-årig spiller, der har været forbi liverpool, spillet i den bedste skotske række og været forbi den engelske championship/league one er på prøvetræning i en dansk klub...
                            så er den ged barberet; N'Goo er til prøvetræning
                            http://www.ob.dk/artikel/jesper-hans...-angriber.aspx
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              så er den ged barberet; N'Goo er til prøvetræning
                              http://www.ob.dk/artikel/jesper-hans...-angriber.aspx
                              hmm - ja, det kan vist ikke siges mere klart.. var overbevist om, at de kendte til ham i forvejen, når han trods alt kommer fra forholdsvis kendte klubber...

                              Comment


                                #75
                                N'Goo er med mod Silkeborg

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-kamp-loerdag

                                Comment

                                Working...
                                X