Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael N'Goo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvis han var 29, ville jeg måske være mere bekymret over meldingerne. Men han er kun 21, og fire måneder ude af kampform er et svært grundlag at bedømme på. Jeg håber da, at man ved hvad man gør hvis man signer ham. Og at han overrasker jer positivt, hvis det sker.

    Ellers skal jeg gerne æde mine ord. Det ville ikke være første gang
    Jeg er helt på linie med Onkel her. Og set udfra at han bliver 1 ud af 4 angribere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Hvis han var 29, ville jeg måske være mere bekymret over meldingerne. Men han er kun 21, og fire måneder ude af kampform er et svært grundlag at bedømme på. Jeg håber da, at man ved hvad man gør hvis man signer ham. Og at han overrasker jer positivt, hvis det sker.

      Ellers skal jeg gerne æde mine ord. Det ville ikke være første gang
      Det gælder selvfølgelig begge veje, i mine dommedagsprofetier omkring N´goo
      Jesus loves you!

      Comment


        Det bliver et kæmpe NEJ TAK til N'Goo herfra.
        Jeg så ham i Kerteminde og i dag i Ådalen.
        I småspilsøvelser er han ok, men ellers er han meget anonym. Han er næsten to meter, men det er også det eneste, der er bemærkelsesværdigt ved ham!
        Han viser intet initiativ, ingen energi, pressspil er en by i Rusland, prøver intet på egen hånd, viser ikke han vil have bolden og udviser ingen farlighed på nogen måde.
        Det er min mening.
        Og jeg kan slet ikke forstå, at man som prøvespiller, ikke prøver at vise nogle af sine evner som fodboldspiller.... i det mindste bare lidt vilje og energi.... i stedet for bare at jogge rundt og håbe på det bedste.
        Jeg er rystet! Og jeg graver mig ned, hvis vi skriver med ham!
        PÆNT NEJ TAK! :-/

        Comment


          Jeg har det sådan lidt....
          Alle de Dommedagsprofetier over Mgoo samt nogle skriger efter en udenlandsk mørk stor angriber........ Nu får i det og så er han intet??

          Hvis Liverpool og mutd har været efter ham, så man da kunne et eller andet... Mange vil slå sig på ham. Han er sikkert enormt god til dødbolde og så er han altså hurtig!!

          Det her siger lidt om Mgoo
          http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...er-Crouch.html

          Comment


            N'Goo sendt hjem uden kontrakt

            http://www.ob.dk/artikel/obs-premieretrup.aspx

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              N'Goo sendt hjem uden kontrakt

              http://www.ob.dk/artikel/obs-premieretrup.aspx
              Jesper Hansen steg igen i min agtelse - tak til JH!

              Comment


                Virkelig overraskende... Synes det har lydt på Hansen som om at det var et spørgsmål om tid før han blev signet (ved godt han ikke har sagt det direkte)... Men vi kan jo ikke gøre andet end at stole på at de har styr på det indtil det modsatte er bevist.
                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                Kristian Morre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                  Jesper Hansen steg igen i min agtelse - tak til JH!
                  Meget kan man sige om ham men han signer ikke bare for at please fansne..
                  men vil være fair nok at det er ham der tager skraldet hvis det går galt i morgen

                  Comment


                    Den rigtige beslutning ud fra den lillebitte smule jeg har set.

                    Håber straks han har været brugt til at "spinne" i forhold til en anden, som så bliver offentliggjort inden mandag klokken 10.01

                    Comment


                      Kunne jo også være at man ikke blev enige omkring løn ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Kunne jo også være at man ikke blev enige omkring løn ...
                        Bestemt muligt. Men mon ikke at det var sportsligt der havde den største indflydelse

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          N'Goo sendt hjem uden kontrakt

                          http://www.ob.dk/artikel/obs-premieretrup.aspx

                          Lækkert, en god melding at komme hjem til efter en tur ved stranden Kunne bestemt heller ikke se hvad "de" kunne se i ham, så god nyhed.

                          Men hvor f**** er de angribere henne

                          Comment


                            Spøjst, jeg har en mavefornemmelse af at N'Goo kunne have været rigtig god. Så er jeg er lidt skuffet. Men ærligt talt, så er det kun et hunch, og bestemt ikke noget fodboldfagligt eller sagligt.

                            Håber det er fordi JøjHåå har noget bedre i hatten.

                            Meget kan man sikkert mene om JøjHåå, men jeg tror bestemt ikke han er typen der gør ting bare for at please. Heldigvis for det.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Spøjst, jeg har en mavefornemmelse af at N'Goo kunne have været rigtig god. Så er jeg er lidt skuffet. Men ærligt talt, så er det kun et hunch, og bestemt ikke noget fodboldfagligt eller sagligt.

                              Håber det er fordi JøjHåå har noget bedre i hatten.

                              Meget kan man sikkert mene om JøjHåå, men jeg tror bestemt ikke han er typen der gør ting bare for at please. Heldigvis for det.

                              MvT
                              jeg mener at risikoen var for stor med N'Goo for at han var blevet en flopspiller, men JH siger vel i artiklen at han er sendt hjem uden kontrakt i denne omgang, så bagdøren er måske åben for ham endnu.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                jeg mener at risikoen var for stor med N'Goo for at han var blevet en flopspiller, men JH siger vel i artiklen at han er sendt hjem uden kontrakt i denne omgang, så bagdøren er måske åben for ham endnu.
                                Jamen, håber da at flertallet får ret og ikke mig, hvis vi ikke skriver med ham. Synes bare sidste sæson viste at vi havde masse af opspil, men ingen til at bumle og bokse i feltet. Her kunne N'Goo have bidraget meget noget, tror jeg.

                                Håber ikke N'Goo bliver en ny Glynor Plet.

                                http://en.wikipedia.org/wiki/Glynor_Plet

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X