Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab-OB den 10.april kl 14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    ​Hansen
    Adelgaard - Ivancevic - Slotsager - Grubbe
    Manneh - Tverskov
    Tongya - Frøkjær - Minteh
    Sabbi

    Bernat, Bashkim, BP, Zohore, Nico, Breum, Aron, og Juwara på bænken. Jeg forstår ikke, hvorfor Sabbi får chancen på toppen igen...eller at Tongya ikke rykkes ind på 10'eren, Frø ud på bænken, og så må man prøve Sabbi eller nyt blod som Breum/Juwara på fløjen
    Enig. Det må være nemt at være Alm i OB. Taktikken ligger fast uanset resultater. Startopstillingen nærmest ligeså. Tænk nyt Alm,der er behov for det.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #32
      Kæft jeg er misundelig på banen i Aalborg.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
        ​Hansen
        Adelgaard - Ivancevic - Slotsager - Grubbe
        Manneh - Tverskov
        Tongya - Frøkjær - Minteh
        Sabbi

        Bernat, Bashkim, BP, Zohore, Nico, Breum, Aron, og Juwara på bænken. Jeg forstår ikke, hvorfor Sabbi får chancen på toppen igen...eller at Tongya ikke rykkes ind på 10'eren, Frø ud på bænken, og så må man prøve Sabbi eller nyt blod som Breum/Juwara på fløjen
        Sabbi scorede sidst og har både fart og fysik at byde ind med, det rigtige valg p.t alternativet hedder vel Kadrii. Breum fik chancen fra start sidst og viste absolut intet, han mangler både fart, fysik og fight - han bør efter min mening lejes ud for at få kontinuerlig spilletid. Frøkjær satser vi fortsat på - Tongya har gjort det fornuftigt på kanten og vi behøver han defensive evner og fysik. Spændende om Minteh snart viser styrke og om Slotsager kan modstå fysikken især på dødbolde hvor aabs centerforsvar er meget stærke.
        jeg er optimist og tror på mindst et point .

        Comment


          #34
          Fed bænk i dag.
          OB – Ingen hader os

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
            Fed bænk i dag.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

              Sabbi scorede sidst og har både fart og fysik at byde ind med, det rigtige valg p.t alternativet hedder vel Kadrii. Breum fik chancen fra start sidst og viste absolut intet, han mangler både fart, fysik og fight - han bør efter min mening lejes ud for at få kontinuerlig spilletid. Frøkjær satser vi fortsat på - Tongya har gjort det fornuftigt på kanten og vi behøver han defensive evner og fysik. Spændende om Minteh snart viser styrke og om Slotsager kan modstå fysikken især på dødbolde hvor aabs centerforsvar er meget stærke.
              jeg er optimist og tror på mindst et point .
              Prøv Zohore.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                Sabbi scorede sidst og har både fart og fysik at byde ind med, det rigtige valg p.t alternativet hedder vel Kadrii. Breum fik chancen fra start sidst og viste absolut intet, han mangler både fart, fysik og fight - han bør efter min mening lejes ud for at få kontinuerlig spilletid. Frøkjær satser vi fortsat på - Tongya har gjort det fornuftigt på kanten og vi behøver han defensive evner og fysik. Spændende om Minteh snart viser styrke og om Slotsager kan modstå fysikken især på dødbolde hvor aabs centerforsvar er meget stærke.
                jeg er optimist og tror på mindst et point .
                Farten og fysikken er der intet at udsætte på. Problemet er bare i mine øjne, at han træffer tit de forkerte beslutninger, og gør mere "skade" end gavn for holdet. Omvendt kan man sige, at oppe på toppen er det sværere at ødelægge vores opspil eller omstillinger, end det er på en kant. Men ja, som Claudes sagde, så virker det som om, at vi bare vil spille ham mest muligt, så han kan blive solgt, for en forlængelse er nok meget tvivlsom. Zohore er der måske mere "fremtid" i; hvis han gør sig godt bemærket, så bliver han nok et par år her. Kadrii er en personlig favorit må jeg indrømme, men jeg synes også, at han er dygtig til at presse, og hans venstreben er stadig stærkt, selvom farten og dynamikken ikke er, hvad den har været. Breum nævnte jeg kun for ikke at udelade ham; hellere prøve Juwara af, medmindre han har været fuldstændig elendig til træning. Vores sæson er alligevel slut, så hvorfor ikke begynde at gøre klar til den næste?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                  Farten og fysikken er der intet at udsætte på. Problemet er bare i mine øjne, at han træffer tit de forkerte beslutninger, og gør mere "skade" end gavn for holdet. Omvendt kan man sige, at oppe på toppen er det sværere at ødelægge vores opspil eller omstillinger, end det er på en kant. Men ja, som Claudes sagde, så virker det som om, at vi bare vil spille ham mest muligt, så han kan blive solgt, for en forlængelse er nok meget tvivlsom. Zohore er der måske mere "fremtid" i; hvis han gør sig godt bemærket, så bliver han nok et par år her. Kadrii er en personlig favorit må jeg indrømme, men jeg synes også, at han er dygtig til at presse, og hans venstreben er stadig stærkt, selvom farten og dynamikken ikke er, hvad den har været. Breum nævnte jeg kun for ikke at udelade ham; hellere prøve Juwara af, medmindre han har været fuldstændig elendig til træning. Vores sæson er alligevel slut, så hvorfor ikke begynde at gøre klar til den næste?
                  Og så vil sabbi altid have den i fødderne i stedet for i bagrum, fordi han tror at hans Force er at drible og det er det ikke…

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Et lille skriv fra dagens træning på bane 1. Første gang længe jeg har været der

                    Mustafic gik ind med ondt i lysken og er ikke i spil til i morgen. Skjelvik og Skyttä er også ude. Ellers ligner det at alle er klar

                    Stor tænding til træning hvor Martin Hansen delte en masse verbale øretæver ud hvis folk ikke gjorde det godt nok. Jeg fandt ihverfald ud af at Omar kan lidt dansk og har lært at sige “hold din kæft” ..
                    Der blev trænet en masse dødbolde. Både offensivt og defensiv. Ikke alt var lige godt. Men man er opmærksom på bedre clearinger og 2. Bolde
                    Bjørn Paulsen trænede ellers 100% med, men starter ude i morgen. Man satser på Slotsager
                    Efter dagens træning ligner det

                    Martin Hansen
                    Grubbe Slots Ivan Aske
                    Manneh Tverskov
                    Minteh Frø Franco
                    Sabbi

                    Det lignede desuden også at Aab havde en spion i Ådalen. Han kom midt i træning. Han filmede længe under den taktiske træning mens han snakkede med en hørebøf i øret. Jeg snakkede lige med vores gamle kommunikationschef Benjamin og han havde også luret det. På et tidspunkt fornemmede han at han var opdaget og puttede telefonen i lommen. Jeg kunne ikke lige se og høre det hele, men det lignede at Alm havde en kort samtale med ham. Jeg kunne se nogen tage billeder af manden og hvis der er noget hold i min fornemmelse tænker jeg man tager det internt med Aab.

                    Men det kunne ikke ødelægge min solskinsdag i Ådalen på Bane 1. For dælen hvor har jeg dog savnet det
                    Det er åbenbart en ting med AAB …

                    https://www.bt.dk/fodbold/lyngby-bos...t-ham-lidt-til

                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Det er åbenbart en ting med AAB …

                      https://www.bt.dk/fodbold/lyngby-bos...t-ham-lidt-til
                      Usmageligt Aab. Håber de rykker ned.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Panik før lukketid.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Usmageligt Aab. Håber de rykker ned.
                          I krig og kærlighed, gælder alle kneb. Det kan vitterligt ikke forarge mig. Så må man jo lukke træningerne.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                            I krig og kærlighed, gælder alle kneb. Det kan vitterligt ikke forarge mig. Så må man jo lukke træningerne.
                            Og alligevel håber de rykker ned. I øvrigt ser de med det nye ejerskab som konkurrent for os i næste sæson men kan ikke forestille mig Horsens og Lyngby som seriøs konkurrent. Så ned til 1.Div med Aab!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Og alligevel håber de rykker ned. I øvrigt ser de med det nye ejerskab som konkurrent for os i næste sæson men kan ikke forestille mig Horsens og Lyngby som seriøs konkurrent. Så ned til 1.Div med Aab!
                              Nu også bekræftede rygter om, at Kasper Jørgensen og en person mere fra AaB har forsøgt at lokke startformationen ud af Lyngby inden kampen i dag, og overvåget/filmet træningerne.
                              Aab er pressede og lidt til grin

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                                I krig og kærlighed, gælder alle kneb. Det kan vitterligt ikke forarge mig. Så må man jo lukke træningerne.
                                Helt på linje med dig her.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X