Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab-OB den 10.april kl 14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Men det duer jo ikke hvis han kan spille færre og færre kampe grundet fysikken …
    Det er klart at hvis han ikke kan få bugt med sine skader, så hænger Bjørns startplads i en tynd tråd, for jeg er også helt sikker på Slotsager køres i stilling nu her til at være fast starter i 23/24. Jeg er dog ikke så sikker på det ultimativt bliver på bekostning af BP, Slotsager vinder sin startplads. Ivan har hidtil spillet et jammerligt forår og fortsætter de tendenser, så er BP for solid en spiller at holde på bænken. Ivan har også haft sine skader at se til, så det kan også komme helt af sig selv, hvem af dem som tager pladsen.

    Comment


      #17
      BP skånes givetvis grundet småskader og slitage. Fedt med Slotsager.

      Jeg tror også, at en skadesfri BP udgør makkerpar med Slotsager næste sæson. Ivan er god uden bold, men desværre ret dårlig med bold - trods han faktisk blev solgt som værende god i det opbyggende spil.

      Det er han altså ikke. Men fed attitude, og jeg sætter stor pris på ham.

      I ny og næ tænker jeg på om ikke man skulle spille med 3 midtstopperen - fx en 3-4-3 - med netop Slots - BP - Ivan og måske på sigt en Vestergaard!

      Jeg frygter i øvrigt at vi taber klart i morgen, og så er OB-tristessen da for alvor gældende.

      Comment


        #18
        Jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg skal forvente.
        jeg tror fcm-kampen var lidt en blanding af fcm fandt et niveau, som hører til i top 6 og at skuffelsen over endnu et taberslutspil hang vores spillere ud af halsen.

        Er det sidste tilfældet er spørgsmålet om skuffelsen stadig sidder dybt i holdet, eller det efterhånden er blevet hverdag igen. Rammer vi et nogenlunde niveau, og får vores presspil intensiveret som i den seneste kamp imod dem, så skal vi nok få point. Sidste vi mødte aab kom de også med optimisme efter en sejr over Viborg og en kamp de skulle have vundet imod fcm. Alligevel vandt vi kampen temmelig overbevisende, så det er mere os selv og vores mangel på entusiasme jeg frygter end at aab bare er bedre, for det er de ikke.

        Forhåbentlig hjælper det at få Tverskov med igen. Minteh er også mere giftig end en bleg Breum, som bare ikke får sat sig igennem i denne tid.
        Det er desuden en fin kamp at bringe Slotsager igen. Det var jo imod aab han fik sin starter sidst og spillede så flot, så det må alt andet lige tage de værste nerver, at han kender sin opgave og ved han har kunne løse den en gang før.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Et lille skriv fra dagens træning på bane 1. Første gang længe jeg har været der

          Mustafic gik ind med ondt i lysken og er ikke i spil til i morgen. Skjelvik og Skyttä er også ude. Ellers ligner det at alle er klar

          Stor tænding til træning hvor Martin Hansen delte en masse verbale øretæver ud hvis folk ikke gjorde det godt nok. Jeg fandt ihverfald ud af at Omar kan lidt dansk og har lært at sige “hold din kæft” ..
          Der blev trænet en masse dødbolde. Både offensivt og defensiv. Ikke alt var lige godt. Men man er opmærksom på bedre clearinger og 2. Bolde
          Bjørn Paulsen trænede ellers 100% med, men starter ude i morgen. Man satser på Slotsager
          Efter dagens træning ligner det

          Martin Hansen
          Grubbe Slots Ivan Aske
          Manneh Tverskov
          Minteh Frø Franco
          Sabbi

          Det lignede desuden også at Aab havde en spion i Ådalen. Han kom midt i træning. Han filmede længe under den taktiske træning mens han snakkede med en hørebøf i øret. Jeg snakkede lige med vores gamle kommunikationschef Benjamin og han havde også luret det. På et tidspunkt fornemmede han at han var opdaget og puttede telefonen i lommen. Jeg kunne ikke lige se og høre det hele, men det lignede at Alm havde en kort samtale med ham. Jeg kunne se nogen tage billeder af manden og hvis der er noget hold i min fornemmelse tænker jeg man tager det internt med Aab.

          Men det kunne ikke ødelægge min solskinsdag i Ådalen på Bane 1. For dælen hvor har jeg dog savnet det
          http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=17242

          De bolchestribede mener selv at det er dårlig stil ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #20
            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-kan-fa-debut/

            https://bold.dk/fodbold/stillinger/superligaen/nyheder/hiljemark-vil-blaese-til-angreb-mod-ob-vi-skal-vinde-kampen/

            Last edited by Plum; 10-04-2023, 09:56.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Juwara men ikke Mucolli med i truppen:
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ns-paaskebrag/
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Juwara men ikke Mucolli med i truppen:
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ns-paaskebrag/
                Mucolli er skadet. Han træner slet ikke pt

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Juwara men ikke Mucolli med i truppen:
                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ns-paaskebrag/
                  Havde total glemt juwaru var i klubben

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mucolli er skadet. Han træner slet ikke pt
                    Ah, o.k., tak for informationen
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

                      Havde total glemt juwaru var i klubben
                      Jeg tvivler også meget stærkt på at han nogensinde for debut for OB

                      Comment


                        #26
                        Det må også være svært ikke reelt at kæmpe for noget. Og så helt i Nordjylland. Der er to hold der er klart bedre til at blive nr 7 og 2-3 der er dårligere/har så få point, at det heller ikke er aktuelt at rykke ned - endnu.
                        I øvrigt tror jeg også, at truppen lider under spillere fra rigtig mange kulturer - især dem, der ikke er på holdet (fejlkøb?). Men det kan jo løses, selv om det er ekstra udfordringer og måske ikke nødvendige.
                        Men jeg har besluttet mig at spille på uafgjort. Også uden Bjørn P.

                        Comment


                          #27
                          Må sige, jeg er pessimist. Igen.
                          vores forfatning både spillemæssigt, men også mental (bedst bevist ved de interne mundhuggerier/klammerier til træning) tror jeg simpelthen ikke på andet end nederlag.
                          jeg må sige at klubben og spillerne virkelig nøler den opbakning som der ellers er strømmet til klub og spillere denne sæson. Pisse ærgerligt at man ikke kan udnytte det.

                          god kamp. Håber selvfølgelig på sejr.

                          Comment


                            #28
                            Det er en ondt vigtig kamp for AaB; hvis de taber, så begynder det at se meget svært ud for dem - især naturligvis hvis Horsens får point(s). De vil komme med max energi, og jeg frygter at vi bliver kørt over og aldrig kommer ind i kampen. Med kun 7 points ned til nedrykning kan alt ske i de sidste kampe, så hvis vi på en eller anden måde kan få 1 point deroppe, så ville det være kæmpe stort. Tror ikke rigtigt på det, men håbet har man altid. Jeg er absolut ikke så sikker på, at vi bare cruiser ud af nedrykningsfare, en del kommer til at ligge på om Horsens kommer i gang.

                            Comment


                              #29
                              ​Hansen
                              Adelgaard - Ivancevic - Slotsager - Grubbe
                              Manneh - Tverskov
                              Tongya - Frøkjær - Minteh
                              Sabbi

                              Bernat, Bashkim, BP, Zohore, Nico, Breum, Aron, og Juwara på bænken. Jeg forstår ikke, hvorfor Sabbi får chancen på toppen igen...eller at Tongya ikke rykkes ind på 10'eren, Frø ud på bænken, og så må man prøve Sabbi eller nyt blod som Breum/Juwara på fløjen

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                                ​Hansen
                                Adelgaard - Ivancevic - Slotsager - Grubbe
                                Manneh - Tverskov
                                Tongya - Frøkjær - Minteh
                                Sabbi

                                Bernat, Bashkim, BP, Zohore, Nico, Breum, Aron, og Juwara på bænken. Jeg forstår ikke, hvorfor Sabbi får chancen på toppen igen...eller at Tongya ikke rykkes ind på 10'eren, Frø ud på bænken, og så må man prøve Sabbi eller nyt blod som Breum/Juwara på fløjen
                                Sabbi har intet slutprodukt. Vildt at trænerne ikke kan se det.
                                Eneste forklaring på at man spiller ham kunne være at det er nåden at få han solgt.

                                Comment

                                Working...
                                X