Det er underligt at denne tråd ikke er oprettet endnu, synes jeg. Og jeg opretter den kun, fordi jeg på bold.dk opdagede, at Aab er markant favorit. Det forstår jeg godt, men det er alligevel overraskende, at en kamp mod rækkens næstlavest rangerende hold vurderes som at chancen for point til os anses for så lille. 1-tallet er cirka lige så sandsynligt som x og 2 tilsammen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Aab-OB den 10.april kl 14
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægDet er underligt at denne tråd ikke er oprettet endnu, synes jeg. Og jeg opretter den kun, fordi jeg på bold.dk opdagede, at Aab er markant favorit. Det forstår jeg godt, men det er alligevel overraskende, at en kamp mod rækkens næstlavest rangerende hold vurderes som at chancen for point til os anses for så lille. 1-tallet er cirka lige så sandsynligt som x og 2 tilsammen.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
De har vel set på AABs seneste kampe kontra vores. Holdet præsterer ikke i kampene, disciplinære problemer til træning. Det sejler.
- Likes 1
Comment
-
Et lille skriv fra dagens træning på bane 1. Første gang længe jeg har været der
Mustafic gik ind med ondt i lysken og er ikke i spil til i morgen. Skjelvik og Skyttä er også ude. Ellers ligner det at alle er klar
Stor tænding til træning hvor Martin Hansen delte en masse verbale øretæver ud hvis folk ikke gjorde det godt nok. Jeg fandt ihverfald ud af at Omar kan lidt dansk og har lært at sige “hold din kæft” ..
Der blev trænet en masse dødbolde. Både offensivt og defensiv. Ikke alt var lige godt. Men man er opmærksom på bedre clearinger og 2. Bolde
Bjørn Paulsen trænede ellers 100% med, men starter ude i morgen. Man satser på Slotsager
Efter dagens træning ligner det
Martin Hansen
Grubbe Slots Ivan Aske
Manneh Tverskov
Minteh Frø Franco
Sabbi
Det lignede desuden også at Aab havde en spion i Ådalen. Han kom midt i træning. Han filmede længe under den taktiske træning mens han snakkede med en hørebøf i øret. Jeg snakkede lige med vores gamle kommunikationschef Benjamin og han havde også luret det. På et tidspunkt fornemmede han at han var opdaget og puttede telefonen i lommen. Jeg kunne ikke lige se og høre det hele, men det lignede at Alm havde en kort samtale med ham. Jeg kunne se nogen tage billeder af manden og hvis der er noget hold i min fornemmelse tænker jeg man tager det internt med Aab.
Men det kunne ikke ødelægge min solskinsdag i Ådalen på Bane 1. For dælen hvor har jeg dog savnet det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEt lille skriv fra dagens træning på bane 1. Første gang længe jeg har været der
Mustafic gik ind med ondt i lysken og er ikke i spil til i morgen. Skjelvik og Skyttä er også ude. Ellers ligner det at alle er klar
Stor tænding til træning hvor Martin Hansen delte en masse verbale øretæver ud hvis folk ikke gjorde det godt nok. Jeg fandt ihverfald ud af at Omar kan lidt dansk og har lært at sige “hold din kæft” ..
Der blev trænet en masse dødbolde. Både offensivt og defensiv. Ikke alt var lige godt. Men man er opmærksom på bedre clearinger og 2. Bolde
Bjørn Paulsen trænede ellers 100% med, men starter ude i morgen. Man satser på Slotsager
Martin Hansen
Grubbe Slots Ivan Aske
Manneh Tverskov
Minteh Frø Franco
Sabbi
Det lignede desuden også at Aab havde en spion i Ådalen. Han kom midt i træning. Han filmede længe under den taktiske træning mens han snakkede med en hørebøf i øret. Jeg snakkede lige med vores gamle kommunikationschef Benjamin og han havde også luret det. På et tidspunkt fornemmede han at han var opdaget og puttede telefonen i lommen. Jeg kunne ikke lige se og høre det hele, men det lignede at Alm havde en kort samtale med ham. Jeg kunne se nogen tage billeder af manden og hvis der er noget hold i min fornemmelse tænker jeg man tager det internt med Aab.
Men det kunne ikke ødelægge min solskinsdag i Ådalen på Bane 1. For dælen hvor har jeg dog savnet det
men hvis der er hold i det og de havde en spion med, er det godt nok dårlig stil…
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Ærgerligt man ikke stoler nok på Breum. Jeg kan dog ikke lige se hvem han skal erstatte…
men hvis der er hold i det og de havde en spion med, er det godt nok dårlig stil…
- Likes 1
Comment
-
Vi har snakket med Jeppe Tverskov, der er helt klar over betydningen af den kamp, vi skal spille i morgen.
Tverskov inden AaB-kamp: Godt klar over kampens betydning - OBstruktion
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har snakket med Jeppe Tverskov, der er helt klar over betydningen af den kamp, vi skal spille i morgen.
Tverskov inden AaB-kamp: Godt klar over kampens betydning - OBstruktion
Vi tager turen nyed De Stribede. Men Blok B har ikke udmeldt udebaneturen og håber der kommer en flok stemningsskaber og tager turen med privatbil."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEt lille skriv fra dagens træning på bane 1. Første gang længe jeg har været der
Martin Hansen
Grubbe Slots Ivan Aske
Manneh Tverskov
Minteh Frø Franco
Sabbi
Det er fint at MH udfylder lederrollen. Og fint at Omar lærte dansk men en "Yes, Sir!" ville vel være mere oplagt hvis chefen Hansen taler. ;-)
Sindsygt med Slotsagers udvikling. Det er en stor glæde at have ham i klubben.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
De har vel set på AABs seneste kampe kontra vores. Holdet præsterer ikke i kampene, disciplinære problemer til træning. Det sejler.
Jfr. SFÅ optakten var der ikke det store mellem Omar og Mustafic og det var overstået på to min. hvorefter de trænede videre. Der var direkte broadcast så kørt noget op i medierne .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Martin Hansen
Grubbe Slots Ivan Aske
Manneh Tverskov
Minteh Frø Franco
Sabbi
Men det kunne ikke ødelægge min solskinsdag i Ådalen på Bane 1. For dælen hvor har jeg dog savnet det"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Bjørn havde vist noget med akillescenen (igen) i går så det er vel fint nok. Tror godt vi kan regne med Slotsager som fast starter senest fra næste sæson med Bjørn som reserve ..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg er heller ikke optimistisk inden udekampen mod AaB. Hvis vi skal have noget med fra Aalborg så skal Minteh finde det niveau han havde inden sine karantæner og Ivansevic og Hansen skal ramme deres topniveauer. Et nederlag som forventet, så begynder lokummet jo at brænde også fordi vi uden problemer kan tabe til Silkeborg igen næste weekend.
Kan slet ikke se hvad der taler for point til OB.
Virker uden gejst, virker opgivende og hvem skal smide
bolden i kassen. Se hvor ufarlige man er på hjørnespark og modsat usikre når man selv skal forsvare ved dødbolde..
Aab vil sikkert komme ud med meget mere energi efter en sejr
og videre i pokalen…
Så må vi håbe at få skrabet nok point til på hjemmebane og holde afstand til Horsens og Lyngby.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Jeg tror at Bjørn er for vigtig en kriger og indpisker."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
Comment