Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
3000 gange enig. Det må simpelthen have prioritet. For mig er det faktisk mere vigtigt end en ny centerback
Men det lød på BW som om at det var noget af et puslespil ift at få spillerne ikke bare lejet ud.
Men også til en klub der gav mening ift udvikling og evt salg
Der blev spurgt til Næstved men det lød ikke til at det bare var en “dumping ground”
Comment
-
Jeg har opgivet at gøre mig de store tanker om, hvad der giver mening transfermæssigt.
Men lige præcis en konkurrencedygtig 6er skriger til himlen. Det behøves ikke være en profil af de store; bare én man reelt kan sætte ind og som kan tage kampen op med SK og AM - son begge har deres svagheder.Last edited by Jungledyret; 25-08-2023, 13:13.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Da Grubbe kom retur fra udlandet blev han præsenteret som back/def. midt, har man set ham spille midtbane?
En lejeaftale til noget fast spilletid i en sæson og så tilbage og tage kampen op, det tror jeg vil være det bedste, fordi jeg tror godt han kan blive en god superliga back.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
3000 gange enig. Det må simpelthen have prioritet. For mig er det faktisk mere vigtigt end en ny centerback
Men det lød på BW som om at det var noget af et puslespil ift at få spillerne ikke bare lejet ud.
Men også til en klub der gav mening ift udvikling og evt salg
Der blev spurgt til Næstved men det lød ikke til at det bare var en “dumping ground”
"Frugterne" af samarbejdet har foreløbigt været en udlejning af Khemdee, der kastede 2 startpladser og 282 spilleminutter og en ophævelse af både lejeaftale og kontrakt halvejs inde i aftalen af sig, og et permanent skifte af Ibrahimagic der også fik 2 startpladser og samlet 228 spilleminutter, og som nu huserer på Island. Og i den anden grøft vejede man Rajovic for let i vinters, selvom man kunne få indsigt i ham gennem Næstved, og nu er han så skiftet til Watford.
I mellemtiden er de så startet katastrofalt i 1. division og ligner det klart bedste bud på en nedrykker, næppe særligt fordrende for et videre samarbejde.
Det samarbejde kan man vidst roligt kalde en fuser.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægGribben fra start mod Lecce
Den handel må da have givet os lidt ekstra kroner !Last edited by Plum; 27-08-2023, 18:13."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment