Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kunne det ikke være en mulighed at vi forsøger at finde en erstatning i vores ungdomshold eller i de spillere som vi allerede har på kontrakt? Hvad med Markus Jensen, som ligner en meget taltentfuld spiller, han kan også spille på den offensive midtbane? Eller hvad ned Mucolli eller Tongya? Jeg synes vi skulle give det et tanke, Mucolli har vist i de minutter han fik på banen at han er en god teknisk fodboldspiller og Tongya har jeg bestemt ikke afskrevet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Du operer med smalle grænser for, hvornår noget er ‘bestemt’. Det er jo rent gætværk. Du ved intet om, hvad der er på Falks radar.

      Det er det også fra min side. Som skrevet - jeg ser ikke, hvorfor man skulle bytte DKs største klub ud (med fantastiske forhold og europæisk spil) til en ~8er-klub med divisionsforhold og en kæmpe nedgang i løn.

      Ikke førend om et par år.
      Så siger vi bare det….

      Comment


        [QUOTE=jojo;n322208]
        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        https://fyens.dk/ob/medie-saa-er-sal...re-en-realitet

        over 10 mil det er sku et godt salg:)[/QUOT Ikke noget jeg ved, men jeg tror ikke han bliver handlet under 1,5 mio Euro (ca 11 mio dkr), men når nu Frøkjær ikke ønsker at forlænge, så hellere videre med ham, nok også bedst for hans karrierre. Nu bliver det rigtig spændende, Rami er på positionen 10er, vil man have ham som 1. eller 2. valg, skulle jeg vælge ville jeg ikke have Falk, så hellere en yngre og mere salgbar, Seitan, Lindblad..... eller noget helt 3. , Frøkjær har været overlegen i nedrykningsspillet, men imod de øverste hold synes jeg han falder meget ud, så det passer nok fint med den næstbedste engelske.
        Så du mener, at han vil shine mod "mindre" klubber som Leicester, Leeds, Southampton, Norwich m.fl i en af verdens bedste ligaer med budgetter over FCKs

        Tror de fleste hold i den række ville smadre et dansk SL nedrykningsspil (bare min egen ydmyge mening og tror du undervurderer rækkens niveau på alle planer).​

        Comment


          Gad vide om vi også er ved at sælge Markus Jensen siden han heller ikke er med idag….

          Comment


            [QUOTE=Online;n322215]
            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            Så du mener, at han vil shine mod "mindre" klubber som Leicester, Leeds, Southampton, Norwich m.fl i en af verdens bedste ligaer med budgetter over FCKs

            Tror de fleste hold i den række ville smadre et dansk SL nedrykningsspil (bare min egen ydmyge mening og tror du undervurderer rækkens niveau på alle planer).​
            Man kan ikke sammenligne rækkerne, Frøkjær skal tilpasse sig, hvilket jeg også tror han har niveauet til at kunne. Uden at vide det, så tror jeg at FCK ville vinde den næstbedste engelske række, men det får vi nok aldrig en afklaring på :-). Frøkjær har værktøjerne til at løfte sit niveau, men han bliver nok aldrig landsholdsspiller, tror ikke han passer ind i en DBU-skabelon.

            Comment


              [QUOTE=jojo;n322218]
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Man kan ikke sammenligne rækkerne, Frøkjær skal tilpasse sig, hvilket jeg også tror han har niveauet til at kunne. Uden at vide det, så tror jeg at FCK ville vinde den næstbedste engelske række, men det får vi nok aldrig en afklaring på :-). Frøkjær har værktøjerne til at løfte sit niveau, men han bliver nok aldrig landsholdsspiller, tror ikke han passer ind i en DBU-skabelon.

              Comment


                Shit vi er mange idag til en træningskamp

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Shit vi er mange idag til en træningskamp
                  Shit positivt eller shit sarkastisk ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja han vil nok gå ca 500.000 ned i løn pr måned… Mange penge. Men tvivler på at Falk er drevet 100% af penge..
                    Men det vil blive en dyr handel. Både for OB og for Falk og den er ikke særlig sandsynlig i dette vindue

                    Tænker ikke det er særligt realistisk at Falk dividerer sin løn med 3, for at komme til at spille om en ottende plads.
                    Jeg tror Falk ihvertfald tage første halvdel af kommende sæson i FCK, bliver han sat helt af holdet i det halvår, så er muligheden for at han søger væk til vinter til stede. Jeg tror Falk vil se fremgang på banen, og ikke bare i ord hos OB. Vores største es på hånden, for at lande Falk er hans tryghed, tilhørsforhold og familie, det er ikke ledelse, trup eller fans.
                    Med indgangen til denne sæson står vi med en trup, hvis kvalitet er aldeles uvis. OB’s rosenrøde portrætmalerier af de indkøbte spillere har vi set gennem et årti, det har bragt en stor mistro til værdien i indkøb. Der er ingen historik at bygge troværdigheden i ambitionerne hos OB, ej heller hos BW endnu på trods af en fantastisk attitude og fremragende kommunikation.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Gad vide om vi også er ved at sælge Markus Jensen siden han heller ikke er med idag….
                      Det håber jeg ikke.

                      Comment


                        [QUOTE=Online;n322219]
                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Comment


                          [QUOTE=jojo;n322225]
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Hvorfor kan man ikke sammenligne rækkerne, når du så samtidigt mener FCK vil vinde den ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Shit positivt eller shit sarkastisk ?
                            gætter på 2500-3000

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              gætter på 2500-3000

                              Comment


                                Hvor er det, man kan høre streamet af kampen?

                                Comment

                                Working...
                                X