Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlægTja - nu er der jo ikke ret meget i vores favoritklub der finder nåde for dine særdeles kritiske øjne. Træneren, spillerne, stabe you name it…..Det bliver for skingert efter min smag. Der findes efter min mening adskillige positive tendenser i både klub og i spillerstaben, men jeg har ikke lyst til et ensidigt mundhuggeri omkring træner eller enkeltspillere. Det beror i sidste ende på vurderinger og den vurdering jeg læner mig op af er Bjørns - og han har lige forlænget med træneren. Jeg håber vi får en dejlig sæson, med fortsat fremgang i stemningen på stadion og at vi opfylder målsætningen om top 6, indtil videre synes jeg vi er kommet godt igang.
Det positive for mig består i, at BW synes at gøre, hvad jeg efterlyste allerede sidste år: Udrensning. Og intensiteten til træningerne allerede har været særdeles opløftende.
Men når man ikke leverer andet end 8-10. Pladser, så er det vel meget naturligt at være skeptiske på forhånd. Så jeg lever fint med, at du mener det er skingert. Dem på og udenfor banen har jo ikke ligefrem brændt Superligaen af. Og vi ønsker alle at komme derhen. Med BW tror jeg på det.
Men jeg tror hverken på Alm eller Frøkjær. Så indtil de har vist noget, over en hel sæson, der viser andet, så er de stadig kun leveringsdygtige i taberslutspil og 8. Pladser.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSkulle jfr. BT transfer følge OB men nok pga Sven ..
https://www.transfermarkt.com/bryan-...spieler/202515
ja det er kedeligt ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Hvis Frø sælges og Falk ikke er en mulighed, kunne vi smide et bud på ham her:
Magnus Mattsson
NEC Nijmegen
Offensiv midtbane
24 år
Og jeg er 100% sikker på der er andre danske klubber der følger ham også
Comment
-
Ryger Frøkjær så skal vi have noget ind. Rami ser spændende ud men vi skal gerne have noget ind der kan holde konkurrencen om pladserne ved lige.
Jeg håber at vi vil kun få en 10-12 mill for ham.
Jeg synes egentligt at han er en fed spiller, jeg sidder dog også bare med den fornemmelse at OB projektet er Frø nok ved at være lidt træt af, han ligner en der gerne vil prøve noget andet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBliver spændende at se om Frø er med i truppen idag og hvis han ikke er så forklarer hvorfor…
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/soenda...ens-hold-kamp/
Comment
Comment