Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
    Er det bare mig, eller gentager historien sig selv - ca. 3-5 no name spillere hyret i stedet for et STORT navn - Synes ikke OB tænker stort nok, men kaster penge efter 2.eller 3. rangs spillere ? Der åbentbart ikke findes gode nok til norsk, svensk, hollandsk fodbold på 2. hylde - Provokerende jow jow !
    Havde vi kun hentet ét (stort) navn ville det blive noget svært at fylde spillerbussen op i løbet af sæsonen. Hvem er det forøvrigt, der ikke findes gode nok til norsk, svensk og hollandsk fodbold på 2. hylde? Jeg havd enok også forestillet mig en spiller med et voldsommere CV på 6'eren, men synes nu ellers jeg kan se mange ligheder med de sidste ti års transfervinduer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
      Er det bare mig, eller gentager historien sig selv - ca. 3-5 no name spillere hyret i stedet for et STORT navn - Synes ikke OB tænker stort nok, men kaster penge efter 2.eller 3. rangs spillere ? Der åbentbart ikke findes gode nok til norsk, svensk, hollandsk fodbold på 2. hylde - Provokerende jow jow !
      hvad skulle ét stort navn gøre når der er så mange spillere der skal skiftes? Det store navn ville også skulle bruge nogle at spille bold med...

      - når det så er sagt så havde jeg da håbet man havde hentet 2-3 spillere i omegnen af 5-7 mill kr / 1 mill euro. Det ville stadig være stort efter OB standarder, være med til at sende et signal om at man mener det med den top 6 melding og heller ikke brænde hele pengeposen fra minteh salget af.

      At bruge alle pengene på et stort navn ville også være en kæmpe risiko - det er bare ikke altid det fungerer...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Det er lidt svært at finde noget på ham på engelsk.

        andlox Hvad siger man om ham i Tyskland?
        Har aldrig set ham spille og kan ikke sige noget om hans styrker på banen.
        Men kunne recherchere at han fik fodbolduddanbønelse i Dortmund, Bochum og Schalkes "Knappenschmiede". Med Schalkes U19 blev han tysk mester 2015 (tilsammen med Leroy Sanne og Thilo Kehrer).
        Angiveligt ville han stoppe karrieren som professionel fodboldspiller da han kom ikke rigtig i gang på senior-niveau i Schalke og gik ned til underklassiske klubber for en tid. Som midtbaneboss var han en rigtig vigtig spiller i Osnabrücks oprykningssæson til 2. Bundesliga. Et sommerskifte til Bielefeld som blev forberedt og kolpoteret i foråret gik i stykker fordi Bielefeld rykkede ned (kontrakten var kun for 2. Bundesliga). HSV fra 2. Bundesliga og Heidenheim som lige rykkede op i Bundesliga har eller havde vel også interesse at hente ham.
        Lyder til mig som en interessant signing hvis vi henter ham. Og kunne selvfølgelig hjælpe ham at tilvænne sig til den danske kultur og tage ham med til den en eller anden tur i byen. ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Har aldrig set ham spille og kan ikke sige noget om hans styrker på banen.
          Men kunne recherchere at han fik fodbolduddanbønelse i Dortmund, Bochum og Schalkes "Knappenschmiede". Med Schalkes U19 blev han tysk mester 2015 (tilsammen med Leroy Sanne og Thilo Kehrer).
          Angiveligt ville han stoppe karrieren som professionel fodboldspiller da han kom ikke rigtig i gang på senior-niveau i Schalke og gik ned til underklassiske klubber for en tid. Som midtbaneboss var han en rigtig vigtig spiller i Osnabrücks oprykningssæson til 2. Bundesliga. Et sommerskifte til Bielefeld som blev forberedt og kolpoteret i foråret gik i stykker fordi Bielefeld rykkede ned (kontrakten var kun for 2. Bundesliga). HSV fra 2. Bundesliga og Heidenheim som lige rykkede op i Bundesliga har eller havde vel også interesse at hente ham.
          Lyder til mig som en interessant signing hvis vi henter ham. Og kunne selvfølgelig hjælpe ham at tilvænne sig til den danske kultur og tage ham med til den en eller anden tur i byen. ;-)
          Vielen dank :-)

          Jeg synes det lyder spændende med ham der. Jeg glæder mig godt nok både til træninger og træningskamp.

          Jeg synes bestemt OB media skal lave en video med dig og Sven. Han er vel også fra Dortmund, det er sgu sjovt nok.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Har aldrig set ham spille og kan ikke sige noget om hans styrker på banen.
            Men kunne recherchere at han fik fodbolduddanbønelse i Dortmund, Bochum og Schalkes "Knappenschmiede". Med Schalkes U19 blev han tysk mester 2015 (tilsammen med Leroy Sanne og Thilo Kehrer).
            Angiveligt ville han stoppe karrieren som professionel fodboldspiller da han kom ikke rigtig i gang på senior-niveau i Schalke og gik ned til underklassiske klubber for en tid. Som midtbaneboss var han en rigtig vigtig spiller i Osnabrücks oprykningssæson til 2. Bundesliga. Et sommerskifte til Bielefeld som blev forberedt og kolpoteret i foråret gik i stykker fordi Bielefeld rykkede ned (kontrakten var kun for 2. Bundesliga). HSV fra 2. Bundesliga og Heidenheim som lige rykkede op i Bundesliga har eller havde vel også interesse at hente ham.
            Lyder til mig som en interessant signing hvis vi henter ham. Og kunne selvfølgelig hjælpe ham at tilvænne sig til den danske kultur og tage ham med til den en eller anden tur i byen. ;-)
            Tak for lidt information på ham! :)

            Nu har der været lidt snak om niveauet i 3. Bundesliga. Du må næsten være den bedst kvalificerede her til at give en vurdering af det.
            Kan du sige noget om, hvordan niveauet i 3. Bundesliga er sammenlignet med fx Superligaen?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

              Tak for lidt information på ham! :)

              Nu har der været lidt snak om niveauet i 3. Bundesliga. Du må næsten være den bedst kvalificerede her til at give en vurdering af det.
              Kan du sige noget om, hvordan niveauet i 3. Bundesliga er sammenlignet med fx Superligaen?
              Synes der er nogle store klubber i den liga med stadions væsentlige større end i Odense.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Har aldrig set ham spille og kan ikke sige noget om hans styrker på banen.
                Men kunne recherchere at han fik fodbolduddanbønelse i Dortmund, Bochum og Schalkes "Knappenschmiede". Med Schalkes U19 blev han tysk mester 2015 (tilsammen med Leroy Sanne og Thilo Kehrer).
                Angiveligt ville han stoppe karrieren som professionel fodboldspiller da han kom ikke rigtig i gang på senior-niveau i Schalke og gik ned til underklassiske klubber for en tid. Som midtbaneboss var han en rigtig vigtig spiller i Osnabrücks oprykningssæson til 2. Bundesliga. Et sommerskifte til Bielefeld som blev forberedt og kolpoteret i foråret gik i stykker fordi Bielefeld rykkede ned (kontrakten var kun for 2. Bundesliga). HSV fra 2. Bundesliga og Heidenheim som lige rykkede op i Bundesliga har eller havde vel også interesse at hente ham.
                Lyder til mig som en interessant signing hvis vi henter ham. Og kunne selvfølgelig hjælpe ham at tilvænne sig til den danske kultur og tage ham med til den en eller anden tur i byen. ;-)
                Det lyder jo godt han har haft interesse fra klubber i toppen af 2. Bundesliga. Det vidner i hvert fald om at han har vist sig godt frem.

                Comment


                  Tipsbladet skriver at Inter Miami har været interesseret i at hente Sven - men mon ikke det er en vildtflyvende Silly Season-and?
                  "...Tidligere på sommeren kunne Sky Sports fortælle, at Inter Miami havde snøren ude efter Sven Köhler, men solskinnet og palmerne i det sydlige Florida kan ikke matche en god brunsviger har måske været Köhlers ræsonnement..."

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                    Tipsbladet skriver at Inter Miami har været interesseret i at hente Sven - men mon ikke det er en vildtflyvende Silly Season-and?
                    "...Tidligere på sommeren kunne Sky Sports fortælle, at Inter Miami havde snøren ude efter Sven Köhler, men solskinnet og palmerne i det sydlige Florida kan ikke matche en god brunsviger har måske været Köhlers ræsonnement..."
                    Hvem gider også være holdkammerat med Messi, når man har chancen for at spille med Frøkjær?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Bjørn har selvfølgelig valgt at skrive kontrakt med en han mener er dårligere...
                      Ha ha. Nej, men det er de ukendte faktorer, der kan bekymre mig som lægmand. Jeg kan læse mig til, at han potentielt kan blive en succes. Ingen kan vide det med sikkerhed, for han har jo ikke haft succes på, trods alt, vores niveau endnu. Han skal erstatte vores tidligere anfører og kulturbærer og er ret ung og tysker fra lavere rækker.
                      Det virker til at Bjørn er sikker på, at det er Sven, der skal bære en stor opgave. Håber som sagt, han får ret.

                      Det er fedt at Bjørn nu er så tidligt ude med diverse handler at spillerne ikke igen skal spilde mindst en måned med træning med de forkerte spillere. Denne gang er der for første gang i årtier en chance for, at spillerne kender hinanden ok før første tællende turneringskamp. Vi har tabt unødige point på ikke at være klar nok til sæsonstart. Så: stor ros til Bjørn.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                        Ha ha. Nej, men det er de ukendte faktorer, der kan bekymre mig som lægmand. Jeg kan læse mig til, at han potentielt kan blive en succes. Ingen kan vide det med sikkerhed, for han har jo ikke haft succes på, trods alt, vores niveau endnu. Han skal erstatte vores tidligere anfører og kulturbærer og er ret ung og tysker fra lavere rækker.
                        Det virker til at Bjørn er sikker på, at det er Sven, der skal bære en stor opgave. Håber som sagt, han får ret.

                        Det er fedt at Bjørn nu er så tidligt ude med diverse handler at spillerne ikke igen skal spilde mindst en måned med træning med de forkerte spillere. Denne gang er der for første gang i årtier en chance for, at spillerne kender hinanden ok før første tællende turneringskamp. Vi har tabt unødige point på ikke at være klar nok til sæsonstart. Så: stor ros til Bjørn.
                        Præcis, plus du ved jo ret beset aldrig om en spiller bliver en succes. Og de dage, hvor vi betaler 10-15-20 procent mere for 'sikre' navne er bare ovre. Hvilket jeg er super glad for!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Hvem gider også være holdkammerat med Messi, når man har chancen for at spille med Frøkjær?
                          Messi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                            Tipsbladet skriver at Inter Miami har været interesseret i at hente Sven - men mon ikke det er en vildtflyvende Silly Season-and?
                            "...Tidligere på sommeren kunne Sky Sports fortælle, at Inter Miami havde snøren ude efter Sven Köhler, men solskinnet og palmerne i det sydlige Florida kan ikke matche en god brunsviger har måske været Köhlers ræsonnement..."

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Messi
                              Ja? Du ved, ham den argentinske fodboldspiller, der netop er skiftet til Inter Miami, hvor Sven Köhler, ifølge det indlæg, jeg svarede på, er blevet rygtet til for nylig.
                              Øv, nu tvang du mig til at forklare den i forvejen halvdårlige joke - det bliver den ikke bedre af...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Ja? Du ved, ham den argentinske fodboldspiller, der netop er skiftet til Inter Miami, hvor Sven Köhler, ifølge det indlæg, jeg svarede på, er blevet rygtet til for nylig.
                                Øv, nu tvang du mig til at forklare den i forvejen halvdårlige joke - det bliver den ikke bedre af...
                                Det blev min heller ikke...

                                Comment

                                Working...
                                X