Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Hvad for et rygte snakker I om ?
    Det var fra noget om Minteh, som vel i ret lang tid (3-4 uger) ikke har været et rygte.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Ja, længere kontrakt men det samme om måneden. Zohore var en nødløsning, eller rettere et sats, men også en meget dyr herre.
      Dyr herre ja. Men vi har også en del dyre herrer der stopper: Tverskov, Skjelvik, Zohore og nok også Sabbi. Og hvem ved med Bash..
      Det er vel tæt på 1 mill om måneden med de 5

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Turay får samme hyre som Zohore fik.......
        Som jeg har hørt det så er kontrakten kun på
        to år fordi lønnen er så høj ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

          I forhold til Kramer, så kunne man vel lige så godt have beholdt Kasper Larsen, ca samme niveau.
          Jeg vil give ret i at Kramer er faldet lidt i niveau siden skiftet til AaB, men det er der godt nok mange der har oppe i Aalborg i denne sæson og sikkert af mange forskellige grunde. Hans tid i VFF var måske mere retvisende for hans potentiale end han har vist i "cirkus AaB" i dene sæson.
          Last edited by manner; 05-06-2023, 07:29.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            Det var fra noget om Minteh, som vel i ret lang tid (3-4 uger) ikke har været et rygte.
            Tak tak....

            Comment


              Av, av... tror der skal tyndes en del ud i deres trup !

              https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...ter-nedrykning

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Av, av... tror der skal tyndes en del ud i deres trup !

                https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...ter-nedrykning
                Det er satme godt det ikke er os. Jeg tror ikke det er let bare at rykke op igen. Jeg tror at der er en stor opbakning i og omkring Aalborg for at få dem op i første forsøg
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Det er satme godt det ikke er os. Jeg tror ikke det er let bare at rykke op igen. Jeg tror at der er en stor opbakning i og omkring Aalborg for at få dem op i første forsøg
                  Det er bestemt ikke nemt... bare se på Sønderjyske, der har rigtig stor opbakning i hele området !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Men på et eller andet tidspunkt skal man også vælge at tage et ryk og dette vindue kunne være der hvor man kunne gøre noget ekstra med de muligheder Mintehsalget giver.
                    Er som sådan ogs enig i at man ikke skal gå ud og købe 5 spillere til 10 mio. men af høje lønninger er Tverskov, Skjelvik, Jebali og formentligt Sabbi væk. Det burde åbne op for en fornuftig lønpulje at arbejde med.
                    Hvis Sabbi bliver solgt er han erstattet af Turay men der burde komme kapital ud til salg (2 mio. USD?)
                    Frøkjær har et år tilbage af kontrakten - forlænges eller sælges - burde give kapital til forstærkning (1 mio EUR?)
                    Tongya kan måske også give 1 mio. EUR hvis den rigtige italienske klub melder sig ..

                    Største udfordring i holdet i seneste sæson er vel ret beset noget vindermentalitet og vildskab ..
                    Nu kan der handles fra en hylde højere en man har været vant til og så skal det vel også udnyttes .. ellers fortsætter den manglende vindermentalitet både i kontorlokalerne, på banen og på tribunerne hvis man stiller sig tilfreds med alt for små skridt ..
                    For at få penge skal man bruge penge …
                    Tror det bliver svært for OB at købe sig til et meget større niveau i spillertruppen, her og nu, der er mange afgange hvor man er nødt til at købe nyt ind og der er også behov for investeringer i infrastruktur - 50-60 millioner lyder af mange penge, det er det jo også, men bare ikke i fodboldverdenen

                    Men det er fantastisk for OB at der er udsigt til et stort salg, ellers ville det være problematisk

                    Et højere niveau er, efter min mening, på den lange bane

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Dyr herre ja. Men vi har også en del dyre herrer der stopper: Tverskov, Skjelvik, Zohore og nok også Sabbi. Og hvem ved med Bash..
                      Det er vel tæt på 1 mill om måneden med de 5
                      Tror aldrig der tidligere i OB er frigivet så mange lønkroner i OB, som der bliver d. 30/6. Umiddelbart så tror jeg BW virkelig har set frem til virkelig at sætte sit præg på holdet, så der venter et megaspændende vindue.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

                        Tror det bliver svært for OB at købe sig til et meget større niveau i spillertruppen, her og nu, der er mange afgange hvor man er nødt til at købe nyt ind og der er også behov for investeringer i infrastruktur - 50-60 millioner lyder af mange penge, det er det jo også, men bare ikke i fodboldverdenen

                        Men det er fantastisk for OB at der er udsigt til et stort salg, ellers ville det være problematisk

                        Et højere niveau er, efter min mening, på den lange bane
                        Man kan jo styrke holdet på flere måder. Skriver specifikt at det ikke nødvendigvis skal være 5x10 mio spillere men med BW og ny datascout og specifikke ønsker til hver plads burde man kunne købe sig til et hold der kan spille sammen og spillere med vindermentalitet.
                        Drachmann og Spelmann er gode eksempler på at løfte holdet og jeg tror ikke at man skal være blind for at der er for mange pæne drenge i OB uden killerinstinkt ..
                        4-5-6 spillere fra start11 er væk til næste sæson. De SKAL erstattes med noget der er bedre end det der forsvinder.
                        Før Tverskov kom op på midtbanen manglede der samling mellem kæderne .. det må man ikke ende med igen ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Det er bestemt ikke nemt... bare se på Sønderjyske, der har rigtig stor opbakning i hele området !
                          Ja det er rigtigt, men jeg tror AaB vil/kan lægge en tungere økonomi i forsøget.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Ja det er rigtigt, men jeg tror AaB vil/kan lægge en tungere økonomi i forsøget.
                            Naeppe....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Oliver Christensen rygtes til PL.
                              VI vil vel have en videresalgskkausul? Så kunne der gidy komme penge ind

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...eresse-gribben
                              Hjælp mig lige!
                              Har jeg for striwede briller på, når jeg er skuffet over at Hermansen er udtaget til landsholdet fremfor Oli?
                              Eller ligger der noget andet til grund end niveau og størrelsen på ligaen hvor man spiller/spillede til dagligt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                                Hjælp mig lige!
                                Har jeg for striwede briller på, når jeg er skuffet over at Hermansen er udtaget til landsholdet fremfor Oli?
                                Eller ligger der noget andet til grund end niveau og størrelsen på ligaen hvor man spiller/spillede til dagligt.
                                Jeg er også skuffet as fuck. Specielt når han kun står i DK

                                Comment

                                Working...
                                X